IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Komentari du dobri , i sam tako razmišljam- ali vlast je slast, a moć onoga koji je na vlasti je skoro pa neograničena.Dokupom sam skinuo cijenu na oko 2600 i jjaakkooooo mi treba taj most,da izvučem makar dio kapitala, i onda -zbogom IGH za sva vremena…………………….VIŠE IM NIŠTA NE VJERUJEM.

peyo

Jedini građevinar – koji ima grafički pad- još uvijek …..strašno!

Ostali građevirani….krivulja u dobro smjeru postavljena…

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

Peyo, Peyo..nemoj tako.

Sjeti se Ingre. A vidi je danas.

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!


Komentari du dobri , i sam tako razmišljam- ali vlast je slast, a moć onoga koji je na vlasti je skoro pa neograničena.Dokupom sam skinuo cijenu na oko 2600 i jjaakkooooo mi treba taj most,da izvučem makar dio kapitala, i onda -zbogom IGH za sva vremena…………………….VIŠE IM NIŠTA NE VJERUJEM.

Kolega Peđo
nije problem u IGH i povjerenju prem IGH već sam vam dobronamjerno pisao da ne vjerujete sebi i svojim odlukama, a to treba promijeniti .
Naveli ste da kupujete stan od 2008 po cijeni od 1600 Eura, ali za vas povoljna klima svijetske recesije je nešto što vas je jako obradovalo i čekate da isti stan padne po cijeni na 900 Eura.

OK, novi stan u ZG ( pretpostavljam ) po 1600 u dobra vremena je očito bio nužni smještaj, a pogotovo po cijeni od 900 Eura koju danas priželjkujete za isti stan.
Nemojte samo jednu činjenicu vrlo bitnu zaboraviti : vrijeme prolazi kao i život kolega Peđo.

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.

Ovako debelo podcijenjena dionica IGH može jedino rasti pošto se neko vrijeme vukla po dnu.


Niste u pravu kolega,to sam ja trubio na 4000 pa sam spušio, odnosno lova mi je zaštopana.Dok je lova curila na IGH nismo ni pitali tko , kako ,zašto,a sad nakon debelog ćorka smo većina nas progledali.Neki su izašli sa manjim ili većim gubitkom,a neki kao ja vjerovali i ostali-ostat će za mog sina kad mene ne bude.IGH je čista politička firma i tako je i dobivala poslove,prave poslove.U Hrvatskoj love više nema i uz sve afere koje tek dolaze IGH ide u propast.Jedino gdje je moja šansa da izvučem lovu je Pelješki most koji mora ići zbog EU i cjelovitosti naše zemlje šta je za mene ok.A i iduče godine su izbori pa će određeni projekti sigurno ići,ali da će IGH ponovno na 4000 nisam siguran.Već sam se ranije osvrnuo na sve te stvarno pametne ,školovane ljude koji tamo rade -pa oni će prvi tražiti svoj kruh negdje drugdje,a oni su sve šta vrijedi u IGH.

A gdje ce to oni naci svoj kruh? trenutna cijena igh je na stogodisnjem svjetskom prosjeku p/e 16



Jedino gdje je moja šansa da izvučem lovu je Pelješki most koji mora ići zbog EU i cjelovitosti naše zemlje šta je za mene ok.

Sve pet, dobar post, ali ja ne bi računao na Pelješki jer EBRD ga neće kreditirati, komercijalni kredit na ionako prenapregnuti proračun jako teško dolazi u obzir a RH novaca nema niti će ga imati u tako skoro vrijeme.
[/quote]

preporucujem gledanje emisije na hrt subotom, ima jedna emisija o EU i priblizavanju hrvatske EU. Trenutno je cijena igh (uz p/e 16 sto je svjetski stogodisnji prosjek burzi) ok uz pretpostavku dobiti od 15ak mil kn godisnje. Gledano na par godina unaprijed, mislim da je cijena ok za srednjerocni dokup. AKo ce sve potonuti, potonut ce i igh, ali ako gradjevina opstane, sigurnno da su dlkv, igh i ingra nasa tri najjaca igraca. koliko ce jos biti tzv poslova stoljeca….peljeski most ce vjerojatno biti napravljen, makar i kroz 10 godina..uz pristupne ceste itd…navodno je to negdje sve skupa tesko oko 600 mil eura (troskovi, zarada itd ne znam udio u svemu tome..) ali toliko novca ce procirkulirati na tom projektu. Sljedeci veliki poslovi ce biti na polju zastite okolisa (obrada otpadnih voda, kolektori, bazeni za biolosku obradu otpadnih voda itd…), ali kod nas ce to ici jako spporo, no posla za gradjevinare ce biti te mislim da 15 mil kn dobiti nakon poreza ne bi treba biti problem za igh…to je 18 mil kn prije poreza, odnosno 6.8 tis eura dnevno tj do 50 tis kn profita dnevno ili 1,5 mil kn mjesecno…zapamtimo ht ima oko 5 mil kn dnevno, franck 5 mil kn mjesecno…malo za omjer snaga….mislim da ce biti jos godina kada ce dobit igh biti i oko 50-100 mil kn…ali prosjek recimo u sljedecih 10 godina vjerujem da bi mogao biti 30-60 mil, dakle nek je to 45 mil kn, to je 300 po dionici…1500 kn je ok cijena. ovo je samo mali osvrt, nema tu nikakvih garancija…kao i za ostatak gosodarstva, igh se ne smije oslanjati na razvoj temeljen radu samo u hrvatskoj, izvoz pameti je potreban (rusija, istok eu…), azija itd…..

Sve ste lijepo napisali i nakitili ali ste poštovani kolega u uvodu već pobii sami sebe-ulazak u EU.Tamo nema po babu i stričevima- na tržištima diljem europe ima puno,,,,IGH,,,, koji čekaju ulazak Hrvatske u isti koš.A KOLEGA LORIS dva stana kupljena ,završena kuća na moru , dva motora nova laguna,čamac na moru građevinska zemljišta………u mom vlasništvu.A kako je kod Vas poštovani kolega.PS.-plaća u firmi mije cca 6000 kuna.

peyo


preporucujem gledanje emisije na hrt subotom, ima jedna emisija o EU i priblizavanju hrvatske EU.

Vidio, gdje Drobnjak ponavlja (već čitano u novinama) da je sada jedan od poticaja za gradnju prijevoz žive stoke (BTW, kolika je to cirkulacija prometa žive stoke unutar DNŽ a preko granice da može opravdati gradnju?) a gdje je i naglašeno da za gradnju mosta ne postoji nikakav uvjet od strane EU.

ElRoy23, 10.10.2010. u 15:08

peljeski most ce vjerojatno biti napravljen, makar i kroz 10 godina..uz pristupne ceste itd…navodno je to negdje sve skupa tesko oko 600 mil eura (troskovi, zarada itd ne znam udio u svemu tome..) ali toliko novca ce procirkulirati na tom projektu.

Odakle novac, tko će financirati most? Hrvatske ceste koje su u minusu i koje sa postojećim kreditima slijedećih 5 godina dišu na škrge, gdje gule koljena moleći se da se ne desi nikakva potreba za većim popravcima cesta? Proračun RH za koji se može pročitati da će biti veliki uspjeh ako ostane u minusu 14 milijardi kuna? EBRD koji je već presjekao špekulacije izjavom da neće kreditirati gradnju mosta?

Kolega, mnogo sreće sa dionicama IGH ali ja se ne bi previše oslanjao na poboljšanje situacije na toj dionici sa izgradnjom Pelješkog mosta. Može Drobnjak ili Jure Radić reći štogod želi ali je cementirano čvrsta činjenica da novca za izgradnju nema niti će ga biti u nekoj doglednoj budućnosti.


KOLEGA LORIS dva stana kupljena ,završena kuća na moru , dva motora nova laguna,čamac na moru građevinska zemljišta………u mom vlasništvu.A kako je kod Vas poštovani kolega.PS.-plaća u firmi mije cca 6000 kuna.

Kolega Peđo,
puno manje, puno manje je u mom vlasništvu. Upoznao sam reket Porezne, Pročelnik iza rešetaka, a ja na početku . 15 godina preko noći otišlo. Bilo bi bolje da je on na slobodi, a ja u prijašnjoj imovini, ali sudbina je tako htjela.
P.S. plaću nemam, ali mržnju da.
Čestitam na imovini i nadam se da vam je IGH u tome pomogao ili će pomoći.

Izgleda da je 8 dioničar IGH cijelo vrijeme mutio vodu ?

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.


IGH može jedino rasti pošto se neko vrijeme vukla po dnu.

Dakle, ti znaš da je ovo dno?

Kolega Loris sada su takva vremena.Nemojte se niksd predati i razmišljajte pozitivno.Čuvajte to šta imate- mislim na dionice- i treba proći neko vrijeme ove letargije pa će mo ponovno gore.Inače prije samog potopa burzi u cijelom svijetu i ove proklete krize- prije dvije godine sam odlučio završiti moje planove u stvarnom svijetu i uspio sam.Da nije tako odnesao bi gaće na štapu.S poštovanjem i sretno.

peyo



preporucujem gledanje emisije na hrt subotom, ima jedna emisija o EU i priblizavanju hrvatske EU.

Vidio, gdje Drobnjak ponavlja (već čitano u novinama) da je sada jedan od poticaja za gradnju prijevoz žive stoke (BTW, kolika je to cirkulacija prometa žive stoke unutar DNŽ a preko granice da može opravdati gradnju?) a gdje je i naglašeno da za gradnju mosta ne postoji nikakav uvjet od strane EU.

cone, 11.10.2010. u 09:08

peljeski most ce vjerojatno biti napravljen, makar i kroz 10 godina..uz pristupne ceste itd…navodno je to negdje sve skupa tesko oko 600 mil eura (troskovi, zarada itd ne znam udio u svemu tome..) ali toliko novca ce procirkulirati na tom projektu.

Odakle novac, tko će financirati most? Hrvatske ceste koje su u minusu i koje sa postojećim kreditima slijedećih 5 godina dišu na škrge, gdje gule koljena moleći se da se ne desi nikakva potreba za većim popravcima cesta? Proračun RH za koji se može pročitati da će biti veliki uspjeh ako ostane u minusu 14 milijardi kuna? EBRD koji je već presjekao špekulacije izjavom da neće kreditirati gradnju mosta?

Kolega, mnogo sreće sa dionicama IGH ali ja se ne bi previše oslanjao na poboljšanje situacije na toj dionici sa izgradnjom Pelješkog mosta. Može Drobnjak ili Jure Radić reći štogod želi ali je cementirano čvrsta činjenica da novca za izgradnju nema niti će ga biti u nekoj doglednoj budućnosti.
[/quote]

nemam uvid u proracun, ali tamo bi trebalo pisati sto je bilo poredvidjeno za 2010, a treba pricekati i proracun za 2011. mozda bi se mogla staviti neka cestarina koja bi se sigurno isplatila mnogima koji recimo idu u orebic, trpanj itd….ne zele cekati na granici itd…zele stici sto prije do dbk-a….nisam bio zagovornik mosta, ali zapoceti i nedovrsiti je blesavo. taj most treba napraviti pa makar i za 10 godina, neovisno o vlasti. pored toga, nevjerojatno je u kakvom je stanju nasa zeljeznica a zelimo biti dio EU..tu ce se trebati primiti posla…a kao treca djelatnost, vjerojatno ce biti ekologija…

New Report

Close