IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Čuj, ja sam taj koji zagovara most zbog Pelješca, Korčule ali i cjele Hrvatske. DAJ TRI MOSTA U KONCESIJU ako treba. Od prvog dana smo trebali davat koncesije uz povrat vlasništva nakon X godina i takve ugovore da im se gaće tresu kad naprave ekološki ili sl. incident. Ako se furamo na globalizam bez fobija i svesni smo tko smo onda ja opravdavam svaki biznis zbog kojeg hrvatska i njeni građani nisu na šteti. To je moj stav oko mosta i basta.

Kad kažeš koncesija, da li pod time podrazumijevaš da koncesionar samostalno osigurava sredstva za izgradnju mosta bez učesća RH?

Pa naravno. Uzmi primjer Irske. Da li je država na gubitku ako da most u koncesiju (tuđa sredstva za izgradnju). Nakon X godina most postaje naš, a u međuvremenu tim ljudima zaračunavaš manji PDV na mostarini i sl. porezni benefiti. Moraju i oni imat računicu. Mi smo turistička zemlja. U najgorem slučaju na kraju ljudi zarade a mi imamo most. Mi smo platitli 30% kroz mostarinu a turisti 70% ( Auto cesta do Dubrovnika išla bi Pelješkim mostom. Nadam se da se slažete da su Srbija, CG ili Albanija u istoj banani ko mi a tek kreću u izgradnju cesta i to po diskontnim cijenama. U stvari da sad ponudiš frajeru koji je uložio u West Gate mislim da bi rađe utuko 260 mil. € u most s koncesijom na 30 godina nego prazan shopping centar, ma kolko mi šutili o tome.

Pa naravno.

Odlićno, zahvaljujem na odgovoru. Ako Jure i društvo sami osiguraju sredstva za gradnju mosta bez učešća RH imaju moju punu podršku (ma koliko beznačajna bila). Što se mene tiće u tom slućaju mogu produžiti i do Korčule, ne bi mi smetalo 😀

Naravno, nisam ni ja lud da budem protiv mosta kojeg ce investitor sam isfinancirati… ali mislim da je to cista iluzija… to nesto malo stranih auta sto bi proslo u 2-3 mjeseca sezone sumnjam da moze vratiti ulozeno inace bi vec gradnja isla punom parom.

Koliko sam shvatio, most ne skracuje put do Dubrovnika? Tko je onda lud da placa mostarinu…

Ako Grci nude nadzor i stručnjake s kim je onda Jure pregovarao? A kaj sa ostatkom autoputa? Jedva čekam nastavak ove trakavice.Sve je to nedorečeno.Što se tiče Pelješca bože daj da je svaki otok povezan mostom, tada se ne bi dogodilo da na jednom otoku živi 100 staraca .Krk je doživio procvat od kad imaju most i mladi ljudi imaju sve manje razloga za iseljavanje.Mislim da je isplativo sve što pokreće građevinare jer oni za sobom vuku sve ostale djelatnosti.Ovu CG nismo smjeli spušit ali nekako nemogu vjerovat da tamo nećemo radit baš ništa.


Naravno, nisam ni ja lud da budem protiv mosta kojeg ce investitor sam isfinancirati… ali mislim da je to cista iluzija… to nesto malo stranih auta sto bi proslo u 2-3 mjeseca sezone sumnjam da moze vratiti ulozeno inace bi vec gradnja isla punom parom.

Koliko sam shvatio, most ne skracuje put do Dubrovnika? Tko je onda lud da placa mostarinu…

Šverceri. [lol]



Naravno, nisam ni ja lud da budem protiv mosta kojeg ce investitor sam isfinancirati… ali mislim da je to cista iluzija… to nesto malo stranih auta sto bi proslo u 2-3 mjeseca sezone sumnjam da moze vratiti ulozeno inace bi vec gradnja isla punom parom.

Koliko sam shvatio, most ne skracuje put do Dubrovnika? Tko je onda lud da placa mostarinu…

Šverceri. [lol]
[/quote]
Most je još jedna u nizu laži baš kao i veliki posao sa Crnom Gorom a znalo se da od toga neće biti ništa. Svejedno je dionica IGH na lažnim glasinama rasla + 50 % i čemu se sad treba čuditi kad pada ili bolje rečeno vraća se na staru cijenu.

Čuo sam iz pouzdanih izvora da IGH traži kupca za svoj udio u projektima Ban centar i Centar Bundek jer su u većim financijskim problemima nego što to prikazuju(nikad ne bih rekao da bi Jure Radić bio sposoban lagati:lmao:). Može li mi to tko potvrditi? Baš me briga me za IGH, ali ne bih volio da ona građevinska jama u centru grada onako ostane stajati godinama ili napola dovršen centar Bundek, to bi zaista bilo ružno za vidjeti.

Most je još jedna u nizu laži baš kao i veliki posao sa Crnom Gorom a znalo se da od toga neće biti ništa. Svejedno je dionica IGH na lažnim glasinama rasla + 50 % i čemu se sad treba čuditi kad pada ili bolje rečeno vraća se na staru cijenu.

Što je najtragičnije, da nije bilo ove krize oni bi taj most, u sprezi s aktualnom politikom i sagradili i ulupali još 400-tinjak miliona eura državnog novca… A vidi se i po Jacinom navijanju za gradnju da im je svima skupa teško odustati, kakvi li su tu samo aranžmani u pitanju… o tempora, o mores !


Most je još jedna u nizu laži baš kao i veliki posao sa Crnom Gorom a znalo se da od toga neće biti ništa. Svejedno je dionica IGH na lažnim glasinama rasla + 50 % i čemu se sad treba čuditi kad pada ili bolje rečeno vraća se na staru cijenu.

Što je najtragičnije, da nije bilo ove krize oni bi taj most, u sprezi s aktualnom politikom i sagradili i ulupali još 400-tinjak miliona eura državnog novca… A vidi se i po Jacinom navijanju za gradnju da im je svima skupa teško odustati, kakvi li su tu samo aranžmani u pitanju… o tempora, o mores !
[/quote]
A dionica tone i tone , nema pozitivnih vijesti.

i ja se slažem da trebamo imati mostova više od Budimpešte, no dali je to pametnou ovim trenucima. Koliko će na njemu ljudi biti trajno zaposleno, koliko će on godišnje uprihodovati.? Mislim da je pametnije da napravimo koju hidroelektranu



Most je još jedna u nizu laži baš kao i veliki posao sa Crnom Gorom a znalo se da od toga neće biti ništa. Svejedno je dionica IGH na lažnim glasinama rasla + 50 % i čemu se sad treba čuditi kad pada ili bolje rečeno vraća se na staru cijenu.

Što je najtragičnije, da nije bilo ove krize oni bi taj most, u sprezi s aktualnom politikom i sagradili i ulupali još 400-tinjak miliona eura državnog novca… A vidi se i po Jacinom navijanju za gradnju da im je svima skupa teško odustati, kakvi li su tu samo aranžmani u pitanju… o tempora, o mores !
[/quote]
A dionica tone i tone , nema pozitivnih vijesti.
[/quote]
Možda još idući tjedan dolje a onda stabilizacija .

New Report

Close