IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

http://www.seebiz.eu/hr/banke/ebrd-i-hrvatska-poduzetnistvo%2c-energetska-ucinkovitost%2c-ceste%2c-turizam-i-banke,77412.html

[thumbsup]

POKRET OTPORA

Više nema nikakvog razloga da IGH vrijedi 6,5 puta više od nominale, a INGRA čak ispod nominale.

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.


…ovi prepolovili cijenu…koliko je on bila prije a koliko našeg konzorcija?

To nije isti autoput, ovdje je rijec samo o dionicama za koje EBRD smatra da su isplative a ono je bilo za kompletnu mrezu kroz CG…

Ovaj komentar nije preporuka za kupnju ili prodaju. Moje računice i razmatranja mogu biti netočni i nesuvisli, stoga se nikako pri mogućim investicijskim razmatranjima nemojte oslanjati na njih.

Crna Gora: ‘Posao stoljeća’ dobio grčko-izraelski konzorcij

PODGORICA – Crnogorske vlasti danas su objavile kako je posao izgradnje dijela autoputa koji povezuje crnogorsku obalu sa sjevernom granicom sa Srbijom dobio grčko-izraelski konzorcij, javlja AFP.

Grčko-izraelska kompanija Aktor HCH će za 1,57 milijardi eura sagraditi 63,5 kilometara od ukupno 170 kilometara autoceste, objavio je crnogorski ministar prometa Andrija Lompar. Aktor-HCH je prema sporazumu osigurao i 30-godišnju koncesiju. Radove će započeti tijekom sljedeća četiri mjeseca, a projekt završiti do 2014. godine, rekao je Lompar.

Aktor-HCH se natjecao za cijeli posao težak 3,9 milijarde eura, no dogovor je sklopljen samo za manji dio autoceste – od jadranske luke Bar prema sjeveru.

Podsjetimo, posao stoljeća prvo je na javnom natječaju, na kojemu je sudjelovalo još pet građevinskih konzorcija iz Austrije, Grčke, Izraela i Francuske dobio hrvatski konzorcij Konstruktor-IGH-Tehnika. No, preokret se dogodio u ožujku ove godine, kada je Vijeće za izgradnju autocesta u Crnoj Gori predložilo vladi da raskine ugovor s hrvatskim konzorcijem. Takvu su odluku donijeli jer splitski Konstruktor nije u predviđenom roku dostavio valjana bankarska jamstva.

Kako navodi AFP, postojeća cesta koja povezuje Srbiju i crnogorsku obalu poznata je po velikom broju prometnih nesreća za što se okrivljuje loše stanje u kojem je ta prometnica.

Izvor: http://www.jutarnji.hr/crna-gora–posao-stoljeca-dobio-grcko-izraelski-konzorcij/766172/

U cast kolegi Mreichu: bez straha, pohlepe i sentimentalnosti



…ovi prepolovili cijenu…koliko je on bila prije a koliko našeg konzorcija?

To nije isti autoput, ovdje je rijec samo o dionicama za koje EBRD smatra da su isplative a ono je bilo za kompletnu mrezu kroz CG…
[/quote]

…hvala…da li to znači da za druge dionice i dalje važe natječaji???…

pametan čovjek vidi zlo i skloni se...

…ali to nije fer…možda bi za taj dio i naš konzorcij dobio garancije…ili nije tako???…

pametan čovjek vidi zlo i skloni se...

Andrija Lompar: Aktorov kilometar košta 23,5 miliona eura, manje nego Konstruktorov

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/lompar-aktorov-kilometar-kosta-23%2c5-miliona-eura%2c-manje-nego-konstruktorov,77426.html

jure ipak nije najjeftiniji

To je to..IGH ne trza više na loše objave a uz to smo na razinama od prije par godina.
Vrlo dobro, vrlo dobro.


…ali to nije fer…možda bi za taj dio i naš konzorcij dobio garancije…ili nije tako???…

naš konzorcij je dao prejeftinu ponudu -cjenu i kalkulaciju koja nije isplativa, sreća njihova da to nije prihvaćeno i da nisu dobili garancije,inače bi sve otišlo u 3mp, a i banke im nisu išle u susret sa tim njihovim željama upravo zbog veličine i neisplativosti navedenog projekta i samog stanja u građevinskom sektoru kod nas.

Nadam se da će nakon ovog teksta jedan dio zagriženih (kvazi)dioničara koji su pisali hvalospjeve u svezi ovog posla i visinama cjene dionica,konačno svatiti svoju zabludu i ubuduće pažljivije drukati i navlačiti šire narodne investitorske ulagače (male burazere) da ne ulažu svoj novac na osnovu neprovjerenih glasina,tračeva,ili nečijih želja i pisanja.


Više nema nikakvog razloga da IGH vrijedi 6,5 puta više od nominale, a INGRA čak ispod nominale.

Šaljivo šaljivo. Inače, piše se okreće a ne okreče. Onda, sretno s kupovinom ingre. Napokon nema euforije oko tog tzv posla stoljeca. A pravi poslovi stizu. "Čak ispod nominale" 🙂 :-), sto vam ta nominala znači??? Pa ingra i nema vise nominalnu cijenu dionice ako se dobro sjecam.

http://zse.hr/default.aspx?id=10006&dionica=INGR-R-A

Ako je igh do sada i bila špekulativna dionica od sada će se morati potruditi. Nadalje, fala bogu da nisam ulazio ni na kojoj razini, mada me vuklo moram priznati. Zadnja informacija koju sam dobio bila je kako Grci i Izraelci nemaju šanse radi krize koja trese Grčku pa sada Crnogorci sa Radićem rade konstrukciju kako zavaljati posao. Info je bio tipa, da se jedan dobar dio poslova da Crnogorskim izvođačima, a vrhnje pokupi IGH. Međutim ne treba zaboraviti da je na natječaju bio Grčko-Izraelski konzorcij. Dali je netko uopće sumnjao u to da židovi neče dobiti posao? Tko kontrolira banke u svijetu? Kome je bilo u interesu da IGH ne dobije garancije? Na žalost, prevelik zalogaj i iskreno mi je žao onih koji su nasjeli cijeloj priči. Mislim da ih je bilo dosta.

Ma kakva CG, bit ce boljih poslova. Potpuno nepotrebna euforija, cak su mi najsmijesniji bili ti naslovi "posao stoljeca" a stoljece tek pocelo 🙂 🙂 :-). Sto je najludje, veci je posao odradila vlada Ivice Racana tj gradjani Hrvatske na nasim autocestama zajedno s gradjevinarima koje su bile par puta jaci projekt zar ne??? e da bar hoce igh pasti zbog ove vijesti, ali ocito trziste reagira ignorirajuci to jer je posao ionako bio avantura. Pravi poslovi stizu. EU diktira kriterije clanicama i bit ce za gradjevinare posla uz neke odgode primjene odredjenih poglavlja.

New Report

Close