upravo u zadnjem Dnevniku HRT Radonjic izjavio da " ukoliko je hrvatski konzorcij obezbjedio garancije -vraca se u igru i biti ce pozvan ponovno"
Zivjeli
Ma živio i ti meni i nek sretno završi ta sapunica u CG najviše zbog koristi za građevinsku operativu,a najmanje zbog papaka zvanih Žderić i Radić i njihovih igara i muljaža kao i Đukanovića ,Lompara i Radonjića s druge strane,ma BALKANSKA POSLA NE KAŽE SE BEZ VEZE !!!
Ajjjmmooo ! Ponovno kreće stampedo na IGH.Ja mislim da je ovo treći krug ali kola još furaju iako su gume čelave.Čovječe nemožeš povjerovat šta ovaj narod može sve popušit.Ovo mi lići na lanac sreće,netko uvjek dobije ali treba mnogo njih da izgubi.Ovaj IGH-a netreba ništa niti raditi,dovoljne su ove igre na burzi,vjerujte mi na rijeć,od toga se da lijepo živjeti…Pratim forum oko dvije godine,koliko sam i na burzi,nisam imao potrebe pisat jer imam drugog posla ali ovakve stvari me izbace iz takta.Pozdrav
Ne znamo ni za kakva jamstva Konstruktora
Nemamo nikakvih potvrda o tome da je hrvatski konzorcij na čelu sa splitskim Konstruktorom osigurao jamstva za izgradnju autoceste od Bara do Boljara – izjavila je to za naš list Ivana Pejović, glasnogovornica crnogorskog Ministarstva prometa. Dodala je da crnogorsko ministarstvo ovaj tjedan nastavlja pregovore s izraelsko-grčkim konzorcijem Aktor-HCH.…itd.
Nemam IGH, možda pomogne nekome da još jednom razmisli u ovih 20ak minuta hoće li uletjeti u stampedo. Vijest prenešena u dobroj namjeri a o ulaganju odlućujete sami.
Jednostavno se ne može poreći da IGH treba imati u portfelju, ovako ili onako…
Fakat se ljudi na neke vijesti previše zapale. A to kaj stoji izgradnja njihove zgrade u Rakušinoj zato kaj ne plaćaju izvođače? Ma to nema veze.
ovo su bitniji detalji, i da kreneu pregovori nakon grčko-izraelskog , i nakon Austrijanaca ,to je vrijeme do jeseni.
Šanse drugoplasiranog
– To nije točno. Mi ovaj tjedan nastavljamo pregovore s grčko-izraelskim konzorcijem. To se može odužiti i mjesec dana. Po proceduri, ukoliko ti razgovori ne urode plodom, kreću razgovori s treće rangiranim za što isto treba dodatno vrijeme. Dakle, i kada bi došlo do nastavka pregovora s hrvatskim konzorcijem, to bi moglo biti tek na jesen – objasnila je glasnogovornica Pejović. Dodala je da bi bilo mimo procedure da se obavljaju službeni razgovori s hrvatskim konzorcijem dok još nisu završeni s ostalima visoko rangiranim na natječaj.
Andrija Lompar, crnogorski ministra prometa, u petak je, po povratku iz Bruxellesa, izjavio da je došlo do promjena u natječaju i da sada, u dogovoru s Europskom investicijskom bankom (EIB) i Europskom komisijom koji bi financirali dio projekta, treba dostaviti jedinstvenu ponudu koja bi obuhvatila sve tri dionice crnogorskog autoceste.
– Tu varijantu ćemo ponuditi i grčko-izraelskom konzorciju u ponedjeljak. Sad Grci i Izraelci moraju dati konačnu ponudu za tri dionice, jer je to preduvjet da se EIB uključi u financiranje – rekao je ministar Lompar dodajući kako će izraelsko-grčkom konzorciju za to dati “još malo vremena”.
Podsjetimo, hrvatski konzorcij kojeg čine Konstruktor, IGH i Tehnika prije godinu dana pobijedio je na natječaju za izgradnju autoceste Bar – Boljane s najboljom ponudom od 2,77 milijardi eura. No, nakon toga hrvatske tvrtke mjesecima nisu mogle pokazati potrebna bankovna jamstva iako su javno tvrdili da ih imaju.
Radi se o Crnoj Gori, ne o Švicarskoj, tako da na proceduru i pošitvanje rokova možemo zaboravit.
Bitno je da je HR konzorcij dao jeftiniju ponudu i CG je u interesu dogovoriti posao s nama. Obustavom pregovora dali su nam do znanja Žedriću da ih ne može vuć za nos ali će se očito isto tako vrlo rado vratit pregovaranju ako ima mogućnosti za dogovor.
a ti bi neko osiguranje…to se da rijesiti preko depozita, u banci