IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



Ofenziva na IGH. Napada se kota 2500.

Kako to da dionica Tehnike pada puno manje od dionice IGH koja je ipak po meni kvalitetnija.
[/quote]

ma kako kvalitetniji!??! pa THNK svako malo objavi neki novi posao, uredno izvršava obaveze i korektno izvještava javnost! za razliku od nje Jure Radić je dioničarima lagao nekoliko velikih stvari:
1. obećao je velike poslove u Rusiji, osnovao firme tamo, a sad je sve propalo
2. izgubio je 40 milja kuna pologa za Zagrebčanku
3. izgubio je posao u CG
4. propao mu projekt Pelješki most
itd.itd.itd.
iz toga je jasno da IGH nije bolja firma, već znatno lošija od THNK [bye]

p.s. najgori maler za dionicu si ti jer od kad si ušao u IGH na 2620 pred mjesec dana od tada stalno pada [lol]

moji postovi na forumu su moje mišljenje, nisu financijski savjeti niti poziv na kupnju/prodaju dionica ili ulaganje u iste




Ofenziva na IGH. Napada se kota 2500.

Kako to da dionica Tehnike pada puno manje od dionice IGH koja je ipak po meni kvalitetnija.
[/quote]

ma kako kvalitetniji!??! pa THNK svako malo objavi neki novi posao, uredno izvršava obaveze i korektno izvještava javnost! za razliku od nje Jure Radić je dioničarima lagao nekoliko velikih stvari:
1. obećao je velike poslove u Rusiji, osnovao firme tamo, a sad je sve propalo
2. izgubio je 40 milja kuna pologa za Zagrebčanku
3. izgubio je posao u CG
4. propao mu projekt Pelješki most
itd.itd.itd.
iz toga je jasno da IGH nije bolja firma, već znatno lošija od THNK [bye]

p.s. najgori maler za dionicu si ti jer od kad si ušao u IGH na 2620 pred mjesec dana od tada stalno pada [lol]
[/quote]

IGH nije građevinska,već projektanska firma. Kad papri i toner budu skuplji od betona onda ih uspoređuj. IGH u hrv. radi sve.Od projektiranja 100m gradske ceste,do projektiranja stvari za koje su u hrv. monopolisti(ne zbog radica, nego veličine i znananja) npr. luke,aerodromi….Da ne spominjem poslove ispitivanja i atestiranja, u kojem su vodeci,a tu ce u sljedewcim godinama biti najvise posla. Ja se slucajno bavim istim poslom i svakodnevno se susrecem sa njihovim projektima. Svaki put me ugodno iznenade kad vidim sta sve projektiraju. [thumbsup]

http://www.jutarnji.hr/vicenco-blagaic-u-slanome-planira-izgraditi-turisticku-oazu–hrvatski-san-/723012/
Da bar ovo krene. Bilo bi nešto posla.

who dares, wins

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/aktor-hch-odlucuje-u-ponedjeljak%2c-konstruktor-spremno-ceka,74676.html

Imali nade za nas


http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/aktor-hch-odlucuje-u-ponedjeljak%2c-konstruktor-spremno-ceka,74676.html

Imali nade za nas

Ima, ima itekako, narocito za IGH jer oni , navodno, projektiraju cak i u slucaju da prodju grci-zidovi.
No, ovo ionako nije od presudne vaznosti za IGH ali je kratkorocno iznimno bitno za cijenu dionice.

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/prica-se-ponavlja-i-aktor-hch-ima-problema-s-garancijama,74692.html

vEće šanse za igh


http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/prica-se-ponavlja-i-aktor-hch-ima-problema-s-garancijama,74692.html

vEće šanse za igh


od sutra IGH, VDKT, HDEL i THNK opet u + blokadi… [thumbsup]



http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/prica-se-ponavlja-i-aktor-hch-ima-problema-s-garancijama,74692.html

vEće šanse za igh


od sutra IGH, VDKT, HDEL i THNK opet u + blokadi… [thumbsup]
[/quote]

Moguće lako al VDKT je dobio dosta solidan posao prije par dana al majstori opet se igraju nažalost

Rudo Vidović: "Koridor 5C mora proći kroz Mostar, Blagaj i Počitelj"
April 14, 2010 14:01 | Izvor: eVijesti
Autocesta na koridoru 5C od Svilaja do Bijače mora proći kroz Mostar, Blagaj i Počitelj, izjavio je danas za Fenu uoči konferencije "Koridor 5C – europska budućnost BiH", ministar prometa i veza BiH Rudo Vidović, dodavši kako će autocesta sigurno proći od sjeverne petlje Mostara do Počitelja. "U ovom trenutku se istražuje najpovoljnija varijanta autoceste prema Blagaju i Počitelju", kazao ministar Rudović. Za dionice koje su duge negdje oko 65 kilometara, odnosno Svilaj – Odžak, Drivuša – Donja Gračanica, Vlakovo – Tarčin i Zvirovići – Bijača osigurana su financijska sredstva, završena je projekta dokumentacija i revizija te se ovih dana preuzima projektanta dokumentacija s parametrima za raspisivanje međunarodnog natječaja, kazao je Vidović te dodao da još ostaje prikupiti određene suglasnosti kako bi se pripremile građevinske dozvole. Ako ne dođe do problema prilikom eksproprijace za ove četiri dionice, a za čiju su namjenu već osigurana financijska sredstva, tih 65 kilometara trebali bi se početi graditi kocem ove ili početkom slijedeće godine, kazao je Vidović i dodao da će se sve četiri dionice graditi istodobno. Početak gradnje autoceste trebao bi krenuti preko Bijače do Zvirovića prema Počitelju iz jednostavnog razloga zato što će Bijača biti Schengenski granični prijelaz s Republikom Hrvatskom, smatra Vidović. Po njegovim riječima, RH je dobila rok da do lipnja iduće godine sa svoje strane uradi autocestu što prema sporazumima obvezuje i BiH da intenzivira gradnju puta u tom dijelu graničnog prijelaza.

Plus Zagrebačka obilaznica – ima posla i bliže no u Montenegru!


Rudo Vidović: "Koridor 5C mora proći kroz Mostar, Blagaj i Počitelj"
April 14, 2010 14:01 | Izvor: eVijesti
Autocesta na koridoru 5C od Svilaja do Bijače mora proći kroz Mostar, Blagaj i Počitelj, izjavio je danas za Fenu uoči konferencije "Koridor 5C – europska budućnost BiH", ministar prometa i veza BiH Rudo Vidović, dodavši kako će autocesta sigurno proći od sjeverne petlje Mostara do Počitelja. "U ovom trenutku se istražuje najpovoljnija varijanta autoceste prema Blagaju i Počitelju", kazao ministar Rudović. Za dionice koje su duge negdje oko 65 kilometara, odnosno Svilaj – Odžak, Drivuša – Donja Gračanica, Vlakovo – Tarčin i Zvirovići – Bijača osigurana su financijska sredstva, završena je projekta dokumentacija i revizija te se ovih dana preuzima projektanta dokumentacija s parametrima za raspisivanje međunarodnog natječaja, kazao je Vidović te dodao da još ostaje prikupiti određene suglasnosti kako bi se pripremile građevinske dozvole. Ako ne dođe do problema prilikom eksproprijace za ove četiri dionice, a za čiju su namjenu već osigurana financijska sredstva, tih 65 kilometara trebali bi se početi graditi kocem ove ili početkom slijedeće godine, kazao je Vidović i dodao da će se sve četiri dionice graditi istodobno. Početak gradnje autoceste trebao bi krenuti preko Bijače do Zvirovića prema Počitelju iz jednostavnog razloga zato što će Bijača biti Schengenski granični prijelaz s Republikom Hrvatskom, smatra Vidović. Po njegovim riječima, RH je dobila rok da do lipnja iduće godine sa svoje strane uradi autocestu što prema sporazumima obvezuje i BiH da intenzivira gradnju puta u tom dijelu graničnog prijelaza.

Plus Zagrebačka obilaznica – ima posla i bliže no u Montenegru!

Ima jedan mali problemčić – treba posao dobiti, a i cijene su pale na rub rentabilnosti! [sealed]

16. SJEDNICE NADZORNOG ODBORA
Predmetna sjednica održat ce se 26.04.2010. godine s pocetkom u 13:00 sati. Na navedenoj
sjednici nadzornog odbora, pored ostalih tocaka dnevnog reda, odlucivat ce se o revidiranim
i konsolidiranim temeljnim financijskim izvješcima Izdavatelja za poslovnu godinu 2009.
(01.01.2009.-31.12.2009.) te o prijedlogu odluke o upotrebi dobiti ostvarene u poslovnoj
godini 2009.

who dares, wins

Ti bokca, bude nam "propali" IGH još i dividendu podijelio.

New Report

Close