ZAGREB – "Izlazak iz projekta Zagrepčanka za IGH je uspjeh, a ne promašaj", kaže predsjednik Uprave Institut IGH Jure Radić.
Naime, upravo povlačenje iz projekata i izlazak kompanije na strano tržište razlog je dobrih poslovnih rezultata koje je čelnik kompanije najavio i za kriznu 2009
mislim da je IGH-u najjači argument za raskid ugovora o kupnji Zagrebčanke taj što su na zemljištu i dalje ostale plombe, tj. nisu se raščistili imovinsko-pravni odnosi, a što je bila obveza zagrebačkog holdinga za riješiti. Sad bi IGH trebao tužiti ZG holding za naknadu štete zbog raskida ugovora do kojeg je došlo radi nemogućnosti gradnje na tom zemljišu + tužba protiv holdinga zbog izmakle dobiti [thumbsup]
mislim da je IGH-u najjači argument za raskid ugovora o kupnji Zagrebčanke taj što su na zemljištu i dalje ostale plombe, tj. nisu se raščistili imovinsko-pravni odnosi, a što je bila obveza zagrebačkog holdinga za riješiti. Sad bi IGH trebao tužiti ZG holding za naknadu štete zbog raskida ugovora do kojeg je došlo radi nemogućnosti gradnje na tom zemljišu + tužba protiv holdinga zbog izmakle dobiti [thumbsup]
…ili dogovor s Holdingom za dobiti nove poslove…npr. most preko Save… [embarass]
mislim da je IGH-u najjači argument za raskid ugovora o kupnji Zagrebčanke taj što su na zemljištu i dalje ostale plombe, tj. nisu se raščistili imovinsko-pravni odnosi, a što je bila obveza zagrebačkog holdinga za riješiti. Sad bi IGH trebao tužiti ZG holding za naknadu štete zbog raskida ugovora do kojeg je došlo radi nemogućnosti gradnje na tom zemljišu + tužba protiv holdinga zbog izmakle dobiti [thumbsup]
Samo pitanje je što se tužbom može dobit …
A u tom slučaju , otvorena je i mogućnost bojkota IGH od strane ZG hol…
Ovaj potpis Ugovora za jednu dionicu Zagrebačko obilaznice je vrlo značajno za građevinske firme pa i za IGH. Tih 100 i kusur kilometara znače 2-3 godine posla i dodatnih 1-1,2 milijarde eura u infrastrukturu koji će nadomjestiti Crnu Goru. Ako krene BiH A IZGLEDA DA JE SVE SPREMNO onda nema straha za građevinu barem onaj dio koji se bavi niskogradnjom. U BiH kreću i plinovodi natječaji su spremni – i to je dobra prilika za one koji imaju iskustva.
Vrlo važno je i da se poslovii ne zaustavljaju nego idu dalje jakim tempom.
Konačno je i ovaj Radić nešto uspio ugovoriti. I ćorava koka zrno pogodi.
Izgleda da taktika šuti i radi puno bolje funkcionira nego prijašnje halabukanje po medijima.
BTW ako se projekt nastavi to i nije tako malo, po duljini jedna četvrtina autoceste Zagreb – Split.
Čeka ih Zračna luka Pleso…… to će biti malecka isprika Vlade za MANJAK novaca u državnoj banci, radi čega je i propao posao .CG…..možda nije ipak sve crno…
Najnovije vijesti iz Crne gore :
EKIPE „CRNAGORAPUTA” RADE NA DIONICI OD PODGORICE DO RIBAREVINA
Magistrala uskoro bez rupa
Posebno je značajno što možemo da koristimo najmoderniju mašinu za asfaltiranje, takozvani termo-silos. Ta mašina čuva temperaturu asfalta sa kojom on izađe iz baze – objasnio je Joksimović.
Raditi, raditi i samo raditi…….
Još jedna autocesta u RH!
IZRADA DODATNE PROJEKTNE DOKUMENTACIJE ZA GRAĐEVINSKE RADOVE, GEOTEHNIČKE ISTRAŽNE RADOVE I GEODETSKE RADOVE TE PROVEDBA UPRAVNOG POSTUPKA za autocestu A13 VRBOVEC 2 – BJELOVAR – VIROVITICA – GP TEREZINO POLJE (granica Republike Mađarske), dionica VRBOVEC 2 – BJELOVAR”
Datum objave: 23.03.2010
Rok za dostavu ponuda: 07.05.2010
Datum dokumenta: 07.05.2010
Regija: Hrvatska
Tip: Javni natječaj
Naručitelj: Hrvatske autoceste d.o.o., Društvo za upravljanje, građenje i održavanje autocesta