Već sam jednom napisala , pa ću samo ponoviti. Crnogorci će posao podijeliti na 3 dijela.
Prvi – najjednostavniji .pripasti će njihovim domaćim tvrtkama. Drugi- zahtjevniji pripast će
pobjedniku ponovljenog natječaja- kombinaciji- srpskim i crnogorskim građevinskim tvrtkama
+ vanjskom partneru – možda iz Hrvatske…. / U tu drugu dionicu Crnogorci i Srbi- žele partnera
koji će u cijenu ugraditi i dio radova infrastrukture koji ne podupire svojim dijelom sredstava
fondovi ili banke iz redova partnera Svjetske banke za takve megalomanske projekte gdje nema
love…
Zato Crnogorci špekuliraju s kim će to odraditi…. S Grcima sigurno ne ide, zbog previsoke cijene
osnovnog paketa … a gdje je još dio radova koji će se utopiti u izvješća i situacije….?!
To građevinari znaju kak ide.
Normalno je , da će se dio cestovne infrastrukture izgraditi samo po sebi radi pristupnih cesta,
prilaza, odmorišta ..dovoza i odvoza materijala…..itd.itd… ne radi se ovdje o tim radovima-
već o ostalim sitnicama bitnim za razvoj malih , izoliranih mjesta u unutrašnjosti Crne Gore….
Ja bih tak razmišljala… I normalno mi je – da prvo naprave cestu prema Srbiji..pa još do jučer su bili
pupčanom vrpcom cijelom ekonomijom vezani za njih….. nek Pamela dojde helikopterom…
ima vremena za autocestu uz more…
Već sam jednom napisala , pa ću samo ponoviti. Crnogorci će posao podijeliti na 3 dijela.
Prvi – najjednostavniji .pripasti će njihovim domaćim tvrtkama. Drugi- zahtjevniji pripast će
pobjedniku ponovljenog natječaja- kombinaciji- srpskim i crnogorskim građevinskim tvrtkama
+ vanjskom partneru – možda iz Hrvatske…. / U tu drugu dionicu Crnogorci i Srbi- žele partnera
koji će u cijenu ugraditi i dio radova infrastrukture koji ne podupire svojim dijelom sredstava
fondovi ili banke iz redova partnera Svjetske banke za takve megalomanske projekte gdje nema
love…
Zato Crnogorci špekuliraju s kim će to odraditi…. S Grcima sigurno ne ide, zbog previsoke cijene
osnovnog paketa … a gdje je još dio radova koji će se utopiti u izvješća i situacije….?!
To građevinari znaju kak ide.
Normalno je , da će se dio cestovne infrastrukture izgraditi samo po sebi radi pristupnih cesta,
prilaza, odmorišta ..dovoza i odvoza materijala…..itd.itd… ne radi se ovdje o tim radovima-
već o ostalim sitnicama bitnim za razvoj malih , izoliranih mjesta u unutrašnjosti Crne Gore….
Ja bih tak razmišljala… I normalno mi je – da prvo naprave cestu prema Srbiji..pa još do jučer su bili
pupčanom vrpcom cijelom ekonomijom vezani za njih….. nek Pamela dojde helikopterom…
ima vremena za autocestu uz more…
IGH će dobiti posao, to misliš reći?
Vidim da osim mene još budala , evo ja još uvijek mislim da nije izgubljen posao …
Grci preskupi , CG nemaju keša niti za svoj dio …
Jedini mi ostali , fali samo dio garancija ( kako ja razumijem 150 mil.) to će se rješavat usput ….
I cijena dionice je takva da sugerira da nije propalo 100% …
A i Crnogorci su cigani , tako se i cjenkaju (pregovaraju) a u Žderiću i Radiću su ‘svoje poznali’ ……
Al što smo mi Hrvati pi..e , jalan i ljubomoran narod toga nema nigdje na zemaljskoj kugli …
Da idemo toliko daleko da izmišljamo kojekakve urote protiv posla , sami sebi nevjerujemo da taj posao možemo dobit i odradit , pa kako onda da nam CG vjeruju …
Osijek koteks i Vladfimir Šeks miniraju posao konzorciju da bi oni ‘navodno dio radili’ – em jalni
em bolesni u glavu (šizofrenija) oni koji ovo mogu smislit – Hrvatine ….
Tako se sami između sebe glođemo i likujemo nad propašću : brodogradnje , tekstila , keramike ,
željezarija , kompletne drvne industrije , ma sve je u qu… pa i građevina (trenutno osim DLKV ovo drugo nema posla nigdje i ništa , a i DLKV ispleten u nizu afera i napumpani troškova ) još nek zakaže i turizam a s njim i popratne grane , pa da vidimo gdje smo …
A ovima gore dosta da kažu : moj tata je bio ustaša ;a moj partizan ….a stolice se čuvaju …
E moj ‘izabrani’ narode … [bye] [bye] [bye]
nema se potrebe sa time ,mislim na CG više opterećivati ,prošla baka sa kolačima,treba vidjeti rezultate(do kraja mjeseca) i sagledati situaciju, pa odlučiti koja je to razina i vrijednost dionice koju će tržište svojim istančanim vrednovanjem postaviti na očigled nas svih.
a onda bavuljanje na tim razinama mjesec-dva ili tri,vidjeti ćemo kud plovi ovaj brod ???
Ovaki natpisi i izjave su rezultirale određenim povjerenjem ili nepovjerenjem ulagača koji se većim djelom informiraju preko medija :
http://www.business.hr/hr/Kompanije/Vijesti/Svi-IGH-ovi-propali-poslovi-stoljeca
također dobit je već najavljena.
"Imat će, doznajemo neslužbeno, neto dobit u rasponu od 40 do 50 milijuna kuna, čime će, prema nekim procjenama, ostvariti bolji rezultat od svih kompanija u sektoru."
Vaš link
i to se zove poslovni internetski portal [angry]
Hanžekovićevo odvjedničko društvo je izgurano iz TOP 10 jer se jedan skrbnički ZG banke izdigao u TOP 10.
AUTOPUT
Bar-Boljare: Pregovori s Grcima zasad bez rezultata, Alpine i Kinezi čekaju priliku
Autor/izvor: SEEbiz / Portal Analitika
PODGORICA – Prva runda pregovora sa grčko-izraelskim konzorcijumom Aktor-HCH, održana iza strogo zatvorenih vrata, okončana je bez nekih vidljivijih rezultata.
Zvaničnih izjava nije bilo, ali je izvjesno da su velike dileme koje se tiče grčkog obezbjeđivanja finansijskih garancija.
Prema medijskim informacijama koje su procurile sa pregovora, grčko-izraelski konzorcijum je spreman da spusti za 200 miliona eura cijenu izgradnje autoputa, odnosno, glavne dionice do Kolašina. Prema mišljenju vladinog pregovaračkog tima – to nije dovoljno.
Iako predstavnici vladinog pregovaračkog tima i Grka nijesu željeli zvanično da komentarišu domete prve runde pregovora, sasvim je izvjesno da će budući pregovori oko sniženja grčke ponude, definisanja Koncesionog ugovora i naročito obezbjeđivanja finansijskih garancija biti – veoma komplikovani. Pomalo neočekivano, obezbjeđivanje finansijskih garancija Aktora moglo bi da postane pitanje svih pitanja.
Naime, sedmicu prije nego što su počeli zvanični pregovori, glavni projektant Aktora Janis Lafas izjavio je Televiziji Crne Gore da će početak gradnje zavisiti od dogovora sa Evropskom investicionom bankom (EIB) i Evropskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD).
Grci su sredinom prošle godine tvrdili da mogu bez ikakvih problema da zatvore finansijsku konstrukciju za izgradnju autoputa. Situacija se, izgleda, značajno izmijenila.
Grčku je zahvatila ogromna finansijska i ekonomska kriza i u takvim okolnostima jasno je da Aktor neće trošiti svoj novac na projekte u inostranstvu. Još i gore, upravo zbog grčkog ekonomskog kolapsa Aktor ne može da računa ni na podršku grčke države i tamnošnjih banaka.
Ideja o podršci EIB i EBRD je, reklo bi se, na klimavim nogama. Jer, u slučaju pozitivnog raspleta za Grke, ove dvije evropske banke će imati problem da objasne zašto treba finansirati projekat Aktoru, jer su prethodno odbile da podrže Konstruktor.
http://www.seebiz.eu/hr/burze/hanzekovicevo-odvjetnicko-drustvo-prodalo-udjel-u-igh,71541.html
dropulicka napustila brod?????
Nove dobre vijesti!
IZRADA PROJEKTNE DOKUMENTACIJE DO NIVOA IDEJNOG PROJEKTA, PROVEDBA UPRAVNOG POSTUPKA DO ISHOĐENJA LOKACIJSKE DOZVOLE TE PROVEDBA GEODETSKIH RADOVA I GEOTEHNIČKIH ISTRAŽNIH RADOVA DO NIVOA IDEJNOG PROJEKTA ZA NOVU OBILAZNICU ZAGREBA: 1. grupa – I dionica LUKA – HORVATI, duljine cca 36 km 2. grupa – II dionica HORVATI – IVANIĆ GRAD, duljine cca 43 km, uključujući rekonstrukciju Čvora Lučko 3. grupa – III dionica IVANIĆ GRAD – ZELINA, duljine cca 27 km
Ugovor – br.284 Naziv predmeta nabave: II dionica HORVATI-IVANIĆ GRAD, duljine cca 43 km uključujući rekonstrukciju Čvora Lučko
V.1. Datum sklapanja ugovora o javnoj nabavi: 18/03/2010 (dan/mj./god.)
V.2. Broj zaprimljenih ponuda: 02
V.3. Ime i adresa gospodarskog subjekta s kojim je sklopljen ugovor o javnoj nabavi
Naziv: INSTITUT IGH d.d.
Poštanska adresa: Janka Rakuše 1
Mjesto: Zagreb Poštanski broj: 10000 Država: Hrvatska
OIB: 79766124714
E-pošta: Telefon:
Internetska adresa (URL): Telefaks:
V.4. Podaci o vrijednosti ugovora (u brojkama):
Prvobitno procijenjena ukupna vrijednost nabave (ako je određena):
vrijednost: 24.000.000,00 HRK
Konačna ukupna vrijednost ugovora:
vrijednost: 23.821.980,00 HRK
http://www.seebiz.eu/hr/burze/hanzekovicevo-odvjetnicko-drustvo-prodalo-udjel-u-igh,71541.html
dropulicka napustila brod?????
jako loše i zabrinjavajuće… nakon miševa, sad su i mačke počele napuštati broj koji tone [bye]
Jure, javi se svojim podanicima i utješi nas [cry]
Nove dobre vijesti!
IZRADA PROJEKTNE DOKUMENTACIJE DO NIVOA IDEJNOG PROJEKTA, PROVEDBA UPRAVNOG POSTUPKA DO ISHOĐENJA LOKACIJSKE DOZVOLE TE PROVEDBA GEODETSKIH RADOVA I GEOTEHNIČKIH ISTRAŽNIH RADOVA DO NIVOA IDEJNOG PROJEKTA ZA NOVU OBILAZNICU ZAGREBA: 1. grupa – I dionica LUKA – HORVATI, duljine cca 36 km 2. grupa – II dionica HORVATI – IVANIĆ GRAD, duljine cca 43 km, uključujući rekonstrukciju Čvora Lučko 3. grupa – III dionica IVANIĆ GRAD – ZELINA, duljine cca 27 km
107km autoceste oko Zagreba – je li to bolje od CG?