Večeras u dnevniku na Novoj TV je najavljen interview sa Milom, u kasnijem terminu, te se navodi kako još naš konzorcij nije izbačen potpuno iz igre. Bilo bi dobro da zainteresirani dioničari pomno poslušaju što se iza brda valja.
U današnjem poslovnom.hr piše da crnogorska vlada kao ozbiljnu varijantu spominje vraćanje u igru Konstruktor .
Tko ima puni tekst neka objavi.
Čini mi se da je to pokušaj spuštanja cijene pošto su počeli pregovore s Grcima. S druge strane imam osjećaj da Đukanović navija za ovaj naš konzorcij jer se s njima već dogovorio za razne naknade. Vrijeme će pokazati.
http://www.jutarnji.hr/vlada-gradi-novi-most–150-milijuna-kuna-za-most-na-savi-kod-svilaja/641960/
Onaj kod Gradiške je još na čekanju, prekjuče potpisana gradnja petlje kod Mahovljana (10M€), grade Dodikovi iz Laktaša i Česi. Mislim si da je u sve tri stvari uključen i Jure.
http://www.jutarnji.hr/vlada-gradi-novi-most–150-milijuna-kuna-za-most-na-savi-kod-svilaja/641960/
Onaj kod Gradiške je još na čekanju, prekjuče potpisana gradnja petlje kod Mahovljana (10M€), grade Dodikovi iz Laktaša i Česi. Mislim si da je u sve tri stvari uključen i Jure.
a građevinska,a natječaj,a novci,a garancije,a završetak radova …………
bogme do tada "ko živ,ko mrtav"!
U današnjem poslovnom.hr piše da crnogorska vlada kao ozbiljnu varijantu spominje vraćanje u igru Konstruktor .
to je bacanje pijeska u oči, vjerojatno da se grke i izraelce omekša…osim toga, Konstruktor je u ogromnim dugovima i blokiran mu je račun. sad sve i da hoće našima dat posao, to više nije moguće zbog unutarnjih problema u glavnoj članiic Konzorcija
Milo reče : Ako pregovori sa Grcima ne prođu , raspisaćemo novi natječaj.
O tome sam upravo pisala prije dva dana.CG traži od Grka da cijenu spuste na nivo konstruktorove ,a ovi kažu da mogu spustiti samo 15%. Pošto su to i prije najavljivali,mišljenja sam da su ovi pregovori samo formalnost koja se mora ispuniti kako bi se poništio tender. U međuvremenu su upali Kinezi ali s njima se dogovaraju druge investicije a crnogorski ministar je izjavio kako bi gradnja autoputa bila po formuli IZVOĐAČ RADOVA-FINANCIJSKA INSTITUCIJA-VLADA. Pretpostavljam da bi u ovom slučaju Kinezi financirali .CG su izjavili da nije isključena opcija da uđu sami u posao sa partnerima.Po tome mi je logičan zaključak da radove izvodi onaj ko je najjeftiniji.
Večeras u dnevniku na Novoj TV je najavljen interview sa Milom, u kasnijem terminu, te se navodi kako još naš konzorcij nije izbačen potpuno iz igre. Bilo bi dobro da zainteresirani dioničari pomno poslušaju što se iza brda valja.
U današnjem poslovnom.hr piše da crnogorska vlada kao ozbiljnu varijantu spominje vraćanje u igru Konstruktor .
Tko ima puni tekst neka objavi.
[/quote]
pa gdje to piše kopam već pol sata i nemogu nać
http://www.poslovni.hr/142603.aspx
evo konačno nađeno
http://www.seebiz.eu/cg/kompanije/infrastruktura/dukanovic-konstruktor-definitivno-izgubio-posao-na-bar-boljare,71262.html
da više rješimo nedoumice
Dajte više pustite tu crnu goru. IGH ima puno više aduta u rukavu. To posebno mislim na činjenicu da su se prilagodili novim propisima tako da su danas za puno stvari monoposlisti u Hrv. Prihvaćanjem Eu propisa i normi otvorilo se ogromno tržište u području certificiranja,atestiranja, ispitivanja i sl.,a a tu je IGH vodeca firma. Jednostavno mnogo stvari je zakonski uvjetovano brojem zaposlenih i opremom, što manje firme jednostavno nemogu ispuniti. Npr. za procjenu utjecaja na okoliš firma ce po novome morati imati min 20zaposlenih, od toga biologa, kemiskog teh…. šta mislite ko će to raditi.
Luke,željeznice,aerodromi, hidrocentrale…..sve se to planira graditi,a u hrv. sve to može projektirati jedino IGH. Koliko god imali političko zaleđe, mora im se priznati da jedino oni imaju potrebne reference i kapacitete.