IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Izgleda da su započeli radovi na auto putu!

Trenutno stanje k/p

Kupnje: Cijena Količina
2.590,00 70
2.580,00 22
2.571,00 17
2.570,01 6
2.565,05 15
2.565,04 5
2.565,02 6
2.557,00 10
2.556,00 40
2.550,00 9
Prodaje: Količina Cijena
26 2.624,99
10 2.625,00
3 2.625,65
15 2.625,85
2 2.628,90
62 2.630,00
27 2.640,00
60 2.649,99

marcello


Još je rano a + 5,13 up. Oko 13.00 mogla bi blokada.Ili ranije…….

Verdi: "Pa dobro ljudi šta je sad opet na jednom?"

Opet neki znaju, neki ne znaju…..

Ja neznam ništa ali mi se čini da se ovdje nešto kuva!



Još je rano a + 5,13 up. Oko 13.00 mogla bi blokada.Ili ranije…….

Verdi: "Pa dobro ljudi šta je sad opet na jednom?"

Opet neki znaju, neki ne znaju…..

Ja neznam ništa ali mi se čini da se ovdje nešto kuva!
[/quote]
neznam ni ja ništa -ali mi se čini da se čeka samo jači bid da se netko može kvalitetno istrest po bidu sa 1000-2000 kom..

U svakom slučaju ovo nisu transakcije forumskih dečkića.

Još malo pa hlađenje

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica.

Posljednji update: 15. Mar 2010, 13:25
U četvrtak počinju pregovori sa Aktorom

Tenderska komisija počeće u četvrtak, 18. marta, pregovore sa grčko-izraelskim konzorcijumom Aktor HCH, drugorangiranim na tenderu za gradnju autoputa Bar-Boljari, saznaje agencija Mina-business.

Pregovori sa grčko-izraelskim konzorcijumom počinju godinu nakon što su otvorene finansijske ponude za autoput.

Drugorangirani konzorcijum je dobio šansu, jer je Vlada poništila Koncesioni ugovor sa prvorangiranim, kojeg predvodi splitski Konstruktor, jer za osam mjeseci nije uspio da obezbijede sve potrebne garancije.

Vlada je nakon što je odlučila da na pregovore pozove Aktor-HCH, odredila da se sa njima razgovara mjesec. Tom konzorcijumu biće dato dva mjeseca da obezbijedi neophodne finansijske garancije i zaključi ugovore, prenosi RTCG.

Vlada je u januaru već razgovarala sa tim kompanijama, ali nezvanično, jer je Konstruktor još bio u poslu.

Najveći problem u pregovorima sa Aktor-HCH-om je cijena. Oni su ponudili cijenu od 3,92 milijardi eura, uz učešće države od 2,78 milijardi.

Predstavnici Vlade su više puta ponovili da neće razgovarati ukoliko grčko-izraelski konzorcijum ne spusti cijenu a prostora za smanjenje, kako navode u Vladi, ima jer su iznosi koji su predviđeni za održavanje, troškove osiguranja izuzetno visoki. U Vladi smatraju da cijena treba da bude u startu niža jer su uslovi na finansijskom tržištu znatno povoljnije od onih koji su bili početkom prošle godine kada su Grci i Izraelci dostavili ponudu.

Moji postovi ne predstavljaju nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

Sto je kolege, se ukrcavate jel tako.Teški tišnjak kada se ide na ukrcaj.A kada se zeli stvoriti panika,bacaku se komenrati nemilice i stalno je IGH na vrhu po broju komentara….
srusili dionicu sa 3200 na 2300 i sada lagani ukrcaj do 3000 pa opet tresnja drveta i tako sve dok pracka ne opali i potegne brzinom munje prema 6000, jel tako ili…


Sto je kolege, se ukrcavate jel tako.Teški tišnjak kada se ide na ukrcaj.A kada se zeli stvoriti panika,bacaku se komenrati nemilice i stalno je IGH na vrhu po broju komentara….
srusili dionicu sa 3200 na 2300 i sada lagani ukrcaj do 3000 pa opet tresnja drveta i tako sve dok pracka ne opali i potegne brzinom munje prema 6000, jel tako ili…

[thumbsup]

POKRET OTPORA


Sto je kolege, se ukrcavate jel tako.Teški tišnjak kada se ide na ukrcaj.A kada se zeli stvoriti panika,bacaku se komenrati nemilice i stalno je IGH na vrhu po broju komentara….
srusili dionicu sa 3200 na 2300 i sada lagani ukrcaj do 3000 pa opet tresnja drveta i tako sve dok pracka ne opali i potegne brzinom munje prema 6000, jel tako ili…

Tako je sutra bi IGH mogao malo jače povući.

Iako još nije dogovorena konačna ruta, za sada je izgledno da bi vlak koji će se kretati brzinom od barem 320 kilometara na sat povezivati Kinu i krajnju točku London preko Indije, Pakistana i Bliskog istoka, a s obzirom na to da bi trasa u Europu trebala doći s juga izgledno je da će željeznica u Europu ući iz smjera Turske i preko Balkana.

Kina je već počela pregovore o gradnji s državama poput Indije i Irana, a navodno su i države istočne Europe već pokazale interes za sudjelovanje u projektu, no ne navodi se koje su to.

Sami financiraju !!



Sto je kolege, se ukrcavate jel tako.Teški tišnjak kada se ide na ukrcaj.A kada se zeli stvoriti panika,bacaku se komenrati nemilice i stalno je IGH na vrhu po broju komentara….
srusili dionicu sa 3200 na 2300 i sada lagani ukrcaj do 3000 pa opet tresnja drveta i tako sve dok pracka ne opali i potegne brzinom munje prema 6000, jel tako ili…

Tako je sutra bi IGH mogao malo jače povući.
[/quote]
[bye]nešto novo što se nezna,ili pusta naklapanja???

New Report

Close