A da nije dno možda na 0 ???? Dijeljenje zabadava !!!
Sad svi sretni ?
Dežurni katastrofičari …fond menađerčići …..trčite svi u ht ……..
Ne trebaju nama poslovi vani ……sad još samo da one iste banke koje nisu htjele poduprijeti nas, podupru Grke …i cijela slika kombinacije zaokružena …..
KOME TREBA GRAĐEVINA U OVOJ ZEMLJI? BRODOGRADNJA ? TEKSTILNA I DRVNA INDUSTRIJA ?
AUTOINDUSTRIJA ? …….
Peace of shit ….sve ovo
Ako ode u stečaj biti će i po 160. Ako se dobro sjećam po toliko su plaćali zaposlenici. A kada oni na toj cijeni počnu rasprodaju biti će i niže . Zato svi u red na niže. barem da se jednom postigne konsenzus na ovoj dionici.
Razumijem sarkazam ali nisu po 160 zaposlenici uzimali
Po nominali su im se računale dionice(400kn) ali nisu pare davali..nego su od dividende otplaćivali.
Ako ćemo tražiti najniže razine bilo bi to cca140 (po toj cijeni je prošlo 20086 Lejinih? kupljenih od projektgradnje)
Pravo iskrcavanje na IGH kreće sutra ovo danas su bile pripreme.
Sigurno si ti iskrcao pa očekuješ da nešto uščićariš Kolega to je toliko providno da nemožeš zamislit
Ako Grci ne smanje financijsku ponudu za izgradnju autoceste, vlada može otvoriti zamrznute ponude, odnosno one koje su prethodno dostavljene bez financijskih elemenata, kazao je Lompar podsjetivši da listu izvornih ponuđača čine Aktor-HCH, Konstruktor, Alpina i Strabag.
Ako ode u stečaj biti će i po 160. Ako se dobro sjećam po toliko su plaćali zaposlenici. A kada oni na toj cijeni počnu rasprodaju biti će i niže . Zato svi u red na niže. barem da se jednom postigne konsenzus na ovoj dionici.
Razumijem sarkazam ali nisu po 160 zaposlenici uzimali
Po nominali su im se računale dionice(400kn) ali nisu pare davali..nego su od dividende otplaćivali.
Ako ćemo tražiti najniže razine bilo bi to cca140 (po toj cijeni je prošlo 20086 Lejinih? kupljenih od projektgradnje)
[/quote]
Bojim se da je na ovoj dionici upravo počeo vladati poznati "ZSE sindrom"; na kojoj god je vrijednosti
kupovao, clanarinu platiti moraš, iliti nećeš imati prilike izaći van bez minusa i to još dugoo [angry]
Neke dionice uporno padaju i tko ne proda preostaje mu samo uporni dokup.
mislim da bi mogla čak na 1950 i onda odbijanac,nije da drukam ali osjećaj mi nešto govori,a taj me osjećaj nije prevario prije tjedan dana kada sam se mislio kupiti ili ne,a u glavi mi se motalo da bi cijena mogla pasti na 2200,ali bojim se da bi moglo i niže…
zbog dioničara se nadam da neće,ali ako bude spremit ćemo nešto keša…
pozdrav
Ako Grci ne smanje financijsku ponudu za izgradnju autoceste, vlada može otvoriti zamrznute ponude, odnosno one koje su prethodno dostavljene bez financijskih elemenata, kazao je Lompar podsjetivši da listu izvornih ponuđača čine Aktor-HCH, Konstruktor, Alpina i Strabag.
Crnogorska vlada sljedećeg tjedna počinje pregovore s Grcima oko autoceste
"Grci su u razgovorima izrazili spremnost sniziti financijsku ponudu. Za koliko – vidjet ćemo", kazao je Lompar
Pregovori crnogorske vlade s grčko-izraelskim konzorcijem Aktor-HCH o izgradnji autoceste od Bara do Boljara trebali bi početi idući tjedan, najvjerojatnije 17. ožujka, priopćeno je iz te tvrtke, uz potvrdu kako je već stigao službeni poziv vlade u Podgorici.
Nakon diskvalifikacije hrvatskog konzorcija na čelu s Konstruktorom, crnogorska vlada je odredila rok od mjesec dana za razgovore s predstavnicima Aktora, drugorangirane tvrtke na natječaju za gradnju autoceste, očekujući od njih znatno spuštanje cijene izgradnje.
Prema vladinim planovima, u idućih mjesec dana trebao bi biti dogovoren koncesijski ugovor, dok bi u sljedeća tri mjeseca trebalo finalizirati financijsku ponudu, odnosno omogućiti Aktoru pribavljanje valjanih bankovnih jamstava.
Crnogorci očekuju nižu ponudu od grčkog konzorcija
"Početak gradnje će ovisiti o spremnosti multilateralnih financijskih institucija i banaka poput EBRD i EIB, da financiraju taj projekt", rekao je Televiziji Crne Gore Janis Lafas, glavni projektant grčke tvrtke.
Aktor je za gradnju kompletne autoceste ponudio cijenu od 3,92 milijardi eura, nešto više od milijardu eura skuplju od ponude Konstruktora.
Ministar prometa, pomorstva i telekomunikacija Andrija Lompar izjavio je nedavno da očekuje da će grčko-izraelski konzorcij Aktor-HCH sigurno sniziti svoju financijsku ponudu za izgradnju autoceste Bar-Boljare.
Vlada može pregovarati i sa trećom stranom
"Sve što smo učinili do sada, nakon dva održana kruga pregovora s Grcima, upućuje na zaključak da ćemo se oko pravnih elemenata i koncesijskog ugovora lako dogovoriti. Grci su u razgovorima izrazili spremnost sniziti financijsku ponudu. Za koliko – vidjet ćemo", kazao je Lompar za portal Analitika.
Na pitanje Analitike o mogućnostima sniženja cijene grčke ponude Lompar je odgovorio da su predstavnici vlade i konzorcija utvrdili u kojim djelovima financijske ponude ima prostora za snižavanje cijene. Po njemu, riječ je o cijeni izgradnje koja može biti niža, jeftiniji mogu biti i troškovi održavanja autoceste tijekom trajanje koncesije, a smatra se da financijski troškovi i predložene kamatne stope također mogu biti značajno niže od prvotno predloženih.
Ako Grci ne smanje financijsku ponudu za izgradnju autoceste, vlada može otvoriti zamrznute ponude, odnosno one koje su prethodno dostavljene bez financijskih elemenata, kazao je Lompar podsjetivši da listu izvornih ponuđača čine Aktor-HCH, Konstruktor, Alpina i Strabag.
Neke dionice uporno padaju i tko ne proda preostaje mu samo uporni dokup.
nemojte to raditi kolega… dokupljivanje tijekom pada je vrlo efikasan način za izgubiti puno para
Uzet ce grcko izraelska ekipa konstruktor za podizvodjace…platit im onoliko koliko su oni htjeli dobit od crne gore i razliku stavit sebi u djep….prokusan recept sa izgradnje hrvatskih cesta….vuk sit i ovce na broju….
Pozdrav
Razumijem sarkazam ali nisu po 160 zaposlenici uzimali
Po nominali su im se računale dionice(400kn) ali nisu pare davali..nego su od dividende otplaćivali.
Ako ćemo tražiti najniže razine bilo bi to cca140 (po toj cijeni je prošlo 20086 Lejinih? kupljenih od projektgradnje)
[/quote]
Bojim se da je na ovoj dionici upravo počeo vladati poznati "ZSE sindrom"; na kojoj god je vrijednosti
kupovao, clanarinu platiti moraš, iliti nećeš imati prilike izaći van bez minusa i to još dugoo [angry]
Neke dionice uporno padaju i tko ne proda preostaje mu samo uporni dokup.
[/quote]
Slažem se..trend je silazni i to već dugo
Uračunava tržište u cijenu najave od 6 mj. smanjenog obima poslova i otkazane projekte
Preračunat će sigurno u jednu od strana ovisno o pravom stanju
Mislim da je na građevinarima ukalkulirano puno toga..i previše
Oni koji su unutra mislim da trebaju pričekati izvješće i bit će pametniji i shodno o rezultatima planirati daljnje poteze(ko već nije zdimio zbog neuspjeha u c.gori:((
Prvenstveno godišnje jer ovo za prvi kvartal nije pravo stanje, ovisi o više detalja koji ne moraju upućivati na situaciju u tvrtki(vremenski uvjeti..mort sezona koja ovisi o dužini zime)
Prvenstveno zaključiti svojim analizama je li dionica jeftina ili nije pa onda djelovati
Jer ova prodaja u svrhu smanjenja ulaza i povećanja broja dionica zna biti dvosjekli mač
Prodavalo se iz tog razloga i prije godinu dana na cca 1500..vjerovao ili ne..bez obzira na fundamente koji nikako nisu sugerirali prodaju, naprotiv.
Zato ove procjene koje nude odokativno ciljanu cijenu(uglavnom na dolje) ne drže vodu i rijetko kada budu točne,
a dno pogode rijetki(i kad pogode često ne vide puni potencijal rasta pa prodaju prerano)
S tim da je ovdje situacija specifična..radi se o gubiku povjerenja koje se gradi na duge staze.
Morat će uprava uložiti određeni trud da ga ponovo uspostavi..
Baš stoga mi je teško shvatiti ovaj izostanak priopćenja koje bi pokušalo objasniti razloge gubitka određenih poslova.Oni se jednostavno moraju oglasiti i objasniti dioničarima što se dogodilo.
Nadam se da će se i to dogoditi uskoro..