…ne da su izgubili posao nego su još i "platili"…..
"….Uz gubitak posla, hrvatski konzorcij gubi i pet do osam milijuna eura koje je dosad uložio u pripremu gradilišta i istražne radove. Ministar Lompar tvrdi da Crna Gora nema obvezu nadoknaditi ta sredstva.
Nema obvezu ali postoji nešto kao poslovni moral,etika,ljudsko ponašanje…. [sealed]
pretpostavimo, ponavljam pretpostavimo… da je u ova 2 dana proradila tiha diplomacija, da je Jaca šapnula Đukanoviću da ga se više neće spominjati na suđenju… pa se podsjetimo da HBOR jučer izjavio da se sve može riješiti preko njih oko jamstava
pa uzmimo u obzir da bi Jaca spašavanjem ovog posla u 1 minutu do 12 ispala nacionalna heroina i spasiteljica hrvatske…
čini li vam se još uvijek da je ovo s IGH gotova priča i da ZA PAR SATI nisu moguća VELIKA iznenađenja i naslov:
SENACIONALAN PREOKRET, PREMIJERKA SPASILA POSAO U CRNOJ GORI
[proud] [thumbsup]
Kolega Roso,
Vi ste pretjerano optimisticni….
[/quote]
ma jesam…ja sam bulltyp!
usput mi vodenjaci smo uvijek optimsti [rolleyes]
@triba1
Proćitao sam na brzinu vaš kometar na moj post.
Ušao sam sa razlogom u IGH i još danas sa 20 kom .
Neinteresira me Vaše mišljenje što mislite o meni.Svatko brani svoje dionice iako što mi tu pišemo ništa neznaći za rast pojedine dionice.
Kad sam malo bolje sagledao sliku IGH i ostalih građevinaca razmislijo sam neke stvari i odlućio ući još 20 kom jutros.
Dok sam pisao stigla je ovo i izgleda da sam dobro napravio
http://www.seebiz.eu/hr/burze/maric-raskid-ugovora-za-bar-boljare-uracunat-u-cijenu-dionica-igh-i-tehnike,69900.html
pozz i bez uvreda
evidentno je da su kolege od gospona Marica nakrcale IGH pa se hvataju za slamku…
[/quote]
Prijatelju ….pratim te skroz ….tvoje analize ….prepucavanja sa kolegama …..i vjerujem u TA ……. ali ovdje se sada igraju VIŠE IGRE ……evo …..još sat i idemo gore ili dole ….još
Ti trejdaš i boli te za dionicu ovu ili onu …..svaka ti je dobra ili loša ovisi o trenutku ……
Stojiš tu na okidaču …ak dođe dobra vijest uletavaš …. isto tak izletavaš …..
Neko je napisao …..zaboravljamo da je ova firma …naša građevinska fakultetska inteligencija …projektiranje ….
inženjeri …..nije to samo JURE ILI MATUVILKA ….
To vrijedi više od slamke …… BUDUĆNOST …..
Jedino što se vidi je siguran pad dionica građevinara pa tako i IGH potpuno opravdan jer je dionica rasla na planovima koji se nikada neće ostvariti.
sve mi ovo smrdi ,jel tko prati tu sjednicu Crnogorske vlade
….zasada na TVCG dokumentarni program o selu…uzgoju domaćih životinja….
…ne da su izgubili posao nego su još i "platili"…..
"….Uz gubitak posla, hrvatski konzorcij gubi i pet do osam milijuna eura koje je dosad uložio u pripremu gradilišta i istražne radove. Ministar Lompar tvrdi da Crna Gora nema obvezu nadoknaditi ta sredstva.
Nema obvezu ali postoji nešto kao poslovni moral,etika,ljudsko ponašanje…. [sealed]
postoji neštop što se zove poslovni rizik. uostalom i oni su nanijeli štetu crnogorskoj vladi jer je izgubljeno 8 mjeseci.
nije pitanje na koju će cijenu pristati crnogorska vlada, pitanje je mogu li grci dobiti garanciju banke na 3,7 milijardi eura. firma koja želi dobiti posao mora osigurati i banku koja će kreditirati Crnu Goru.
što mislite zašto se ne spominje nigdje jamstvo Crne gore za njihovih milijardu eura. zato što i to treba naći izvođač
Aktor se ugrađuje 10 miliona po kilometru
Ako firme Aktor i HCH budu gradile autoput Bar-Boljare, biće to najskuplja cesta na svijetu svih vremena. Grčko izraslski konzorcijum, sa kojim će Vlada pregovarati do kraja marta, procijenio je da će izgradnja 43,5 kilometara dugačke prve dionice od Smokovca do Mateševa koštati 1,24 milijarde, odnosno prosječno 28,5 miliona eura po kilometru.
To je skoro triput više nego što je koštao autoput kroz Sloveniju, 9,77 miliona po kilometru, bez obzira na nepovoljnu konfiguraciju terena. Najzahtjevnija dionnca autoputa Zagreb Dubrovnnk, od Dugopolja do Ploča, koštaće 7,14 miliona eura po kilometru. Dionica Požega-Boljare gradiće se preko Zlatibora i koštaće prosječno 12 miliona eura po kilometru, iako je na trasi od 133 kilometra planirana gradnja 202 tunela. Nešto manje, 11,5 miliona po kilometru, koštaće gradnja autoputa Banja Luka-Bosanska Gradiška. Koliko je za gradnju autoputeva bitna konfiguracija terena najbolje pokazuje podatak da kilometar ceste kroz Vojvodinu košta tri miliona eura.
Glavni inženjer zavoda za projektovanje Instituta za puteve Srbije Miroslav Birđanin kaže da se procjeljena vrijednost gradnje kilometra puta kroz planinski teren kreće do 10 miliona eura.
”Najveći izdatak su tuneli i mostovi, Ubjedljivo najskuplja je gradnja tunela kilometar duple tunelske cijevi košta 30 miliona eura, dok se kvadrat gradnje mosta kreće od 700 do 1000 eura”, kaže Birđanin.
Eksperti Svjetske banke, tačnije njene Međunarodne finansijske korporacije (IFC), procpjenili su gradnju dionice Smokovac-Mateševo na 640,8 miiona eura, 600 miliona manje od Grka i Izraelaca.
Prema njihovoj studiji, rađenoj za potrebe crnogorske vlade, na tunele, mostove i vijadukte otpada 41 odsto ukupne dužine te dionice. Tuneli, mostovi i vijadukti učestvuju u ukupnoj cijeni koštanja dionice sa 65 procenata. IFC je 169,2 kilometra dug autoput Bar Boljare procijenio na 1,94 milijarde eura, ili prosječno 11,47 miliona po kilometru.
Predstavnici grčko-izraelskog konzorcijuma izjavili su nakon debakla Konstruktora da su spremni da pregovaraju sa Vladom oko gradnje komiletnog autoputa, navodeći da čekaju zvaničan pioziv.
Taj bi poziv mogao biti upućen već nakon današnje sjednice Vlade, koja će usvojiti odluku Savjeta za izgradnju autoputeva da se raskine koncesioni ugovor sa hrvatskim konzorcijumom i formalizuju pregovori sa Grcima i Izraelcima, od kojih će se zahtjevati da drastično spuste cijenu. Za početak, ne bi bilo loše da se Aktor i Šikun Binui odreknu 432 miliona eura, koliko su se ugradili samo u prvu dionicu.
nije bitno koliko inženjera imaju. bitne su dvije stvari:
1) koliko dobri su ti inženjeri
2) koliko njihovih dana netko može prodati
ja sumnjam da Jure može prodati nešto izvan RH
…ne da su izgubili posao nego su još i "platili"…..
"….Uz gubitak posla, hrvatski konzorcij gubi i pet do osam milijuna eura koje je dosad uložio u pripremu gradilišta i istražne radove. Ministar Lompar tvrdi da Crna Gora nema obvezu nadoknaditi ta sredstva.
Nema obvezu ali postoji nešto kao poslovni moral,etika,ljudsko ponašanje…. [sealed]
da, da…još sad malo krenite o čojstvu i junaštvu [lol]
ps kupnja se naglo povlači,a prodaja spušta prema dolje. to je znak da je posao stoljeća [bye]