IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Vele da država još ima nekaj love, pa nek pomogne 🙂
Vaš link

PORTFELJ U GIPSU ... PRODAJEM NAJBOLJEM PONUĐAČU !!!




http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/93338/Default.aspx

Jeli onda 1:1 ili niko nikom

Pa mogla bi naša Vlada uskočiti i izdati im jamstva ! [lol]
[/quote]

Daj bože da dobiju jamstva nezanima me ko će ih dati samo da dobiju ja sam pun kao brod i vjerujem u takav završetak e sad kako bog da
[/quote]

Čini mi se da je ovo jedino iskreno napisano zato vam želim da uistinu i prodate što skuplje što se iskreno i nadam da ćete uspjeti

A šta ako CG ne nabavi garanciju za se ,a Konstruktor nabavi šta u tom slučaju pošto S.Dalmacija prenosi da ni CG nema jamstva


A šta ako CG ne nabavi garanciju za se ,a Konstruktor nabavi šta u tom slučaju pošto S.Dalmacija prenosi da ni CG nema jamstva

– onda ćemo im produžit rok !

A onda ce Veho d.o.o., Fodi d.o.o. i Fossa d.o.o redom registrirane u Splitu moci reci da dobro posluju i da imaju dobar rejting kad kao 70% tni vlasnici Konstruktor inženjeringa d.d. iz Splita posjeduju kapital poduzeća koje je u stanju dobiti tako veliko jamstvo na financijskom trzistu i da na žalost nemaju dostojne partnere. Tko je vlasnik Akcionar d.o.o., Veho d.o.o., Fodi d.o.o. i Fossa d.o.o. ?

ma IGH dobiva posa ljudi moji….CG nemaju ni za kavu a kamoli da imaju viška MILIJARDUEURA


ma IGH dobiva posa ljudi moji….CG nemaju ni za kavu a kamoli da imaju viška MILIJARDUEURA

A ca si ti iz Kali?

https://www.youtube.com/watch?v=qp5hxHPlTq8

Vrlo, vrlo moguće. Mislim, da crnogorci imaju 2 grama soli u glavi bi prihvatili treću soluciju.

Nadam se da će naučit ponešta i na našim pogreškama, a ne bacat hrpetinu novaca u relativno neisplativo ulaganje u vrijeme najgore moguće ekonomske krize modernijeg vremena. Mislim, ljudi trebaju bit realni u ovakvim situacijama. Bez obzira šta neko u IGH mislio o tome.

Šta hoćeš reći da je naša autocesta bila promašeno ulaganje?
Hrvatska živi od turizma, autocesta je bila nužnost.
Najbolje da smo ostali na razinama iz 90-tih godina, da ništa nismo obnavljali i gradili.
Krize se prebrođuju velikim infrastrukturnim radovima, građevina oživljava čitavo gospodrstvo. Kad se radi onda se ima love i troši. Ne može se gospodarstvo zasnivati na štednji.

100 posto imamo garancije i nofce za pola autoputa . Možemo poćeti sa gradnjom već od ponedjeljnjika udarcem o bakrač neđe oko podne.

Što se sekirate mogu oni da drukaju koliko hoće al to prozirno ,ta dva lika koliko pratim nisu u zadnji god dana pogodili ništa IGH na 2 ooo pa to je više već smiješno



Moram priznati da sam kupljeno po 2800kn prekjučer ipak jučer utopio. Previše nepoznanica da bi se znalo kako dalje. Pričekati povoljnu točku ulaska, bilo gore ili dolje.

Došao i ti na moje kolega [lol]

Normalno bolje utopiti kad možeš i ako dobiju jamstva ulazak al malo skuplje [thumbsup]
[/quote]
Nisam došao na tvoje, već u propadu sa 3000kn na 2780kn kupio na 2800 i naravno idući dan kapitalizirao.

26.11.2010 - Dan D


Vrlo, vrlo moguće. Mislim, da crnogorci imaju 2 grama soli u glavi bi prihvatili treću soluciju.

Nadam se da će naučit ponešta i na našim pogreškama, a ne bacat hrpetinu novaca u relativno neisplativo ulaganje u vrijeme najgore moguće ekonomske krize modernijeg vremena. Mislim, ljudi trebaju bit realni u ovakvim situacijama. Bez obzira šta neko u IGH mislio o tome.

Šta hoćeš reći da je naša autocesta bila promašeno ulaganje?
Hrvatska živi od turizma, autocesta je bila nužnost.
Najbolje da smo ostali na razinama iz 90-tih godina, da ništa nismo obnavljali i gradili.
Krize se prebrođuju velikim infrastrukturnim radovima, građevina oživljava čitavo gospodrstvo. Kad se radi onda se ima love i troši. Ne može se gospodarstvo zasnivati na štednji.
[/quote]

Jesi pametan! Krize se prebrođuju velikim infrastrukturnim radovima, to je istina, al ne na način kako se radilo kod nas!

Autoceste su se naravno trebale gradit kod nas, bez daljnjeg, al pravo pitanje je koje dionice, u kojem razdoblju i pokoj cijeni.

Iako se forsiralo gradit kojekakve autoceste ( i još se forsira, prvenstveno od strane pojedinih tajkuna, političara i slično, jer svako hoće autocestu do svog sela ) one najisplativije autoceste su na relaciji Zagreb-Lipovac i Zagreb-Zadar. Ovdje bi još mogla ući koja dionica do Rijeke i to je to. Sve ovo ostalo šta je izgrađeno je prebrzo izgrađeno, preskupo i nepotrebno i neće se tako skoro isplatit, al bome ćemo osjetit kad se krenu otplaćivat rate.

Da stvar bude tragičnija, u to vrijeme divljanja asfalta nije napravljen ni kilometar pruge! A moderna pruga je i ekonomičnija i isplativija ( brz povrat ulaganja ) i modernija i brža i sigurnija od bilo koje autoceste i daleko više bi doprinjela prometnom razvoju Hrvatske od hrpetine ubrzano izgrađenih autocesta. A turiste bi iovako bez tih cesta imao, kao i svake godine do sad, možda koji posto razmjerno manje, al sigurno ne bi drastično manje dolazili "jer nema autoceste".

S druge strane, udrmati milijarde i milijarde kuna u autoceste i niti kune u željeznicu je nonsens koji nas stavlja na svjetski pijedestal gluposti! Ovo možeš vidit samo u našoj državi, a sad nas i crnogorci pokušavaju kopirat.

Eto zato je to relativno neisplativo ulaganje u vrijeme najgore moguće ekonomske krize modernijeg vremena. Je8eš autocestu ako nemaš ekonomske računice za isplativost, a kriza ti pred vratima. To bi slabije ekonomskim zemljama kao što je CG bio isto šta i štrik oko vrata ako se kriza produbi.

Jedino kako odobravam kod nas daljnje građenje autocesta je na način da se pola birokratske mase koja parazitira u državnim službama prihvati lopate, i udri! A šta Jure Radić il IGH il hidroelektra misle o tome svemu boli me džon. Imali su itekako prilike zaradit si za život u "zlatnim godinama" ekpanzije naših autocesta.

never surrender

New Report

Close