IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Žderić i Radić pokrili pola jamstva, čeka se premijerka Kosor!
Autor/izvor: SEEbiz
ZAGREB – Hrvatski konzorcij uspio je prikupiti polovinu potrebnih jamstava za autocestu Bar-Boljare, doznaje SEEbiz.

Željko Žderić još je na čekanju u Europskoj investicijskoj banci za drugu polovinu jamstva. Doznaje se kako je sada na potezu hrvatska Vlada koja bi na određeni način trebala jamčiti EIB-u za posao u Crnoj Gori. U tihu diplomaciju uključena je i crnogorska Vlada jer ni Đukanoviću nikako ne odgovara da posao preuzme drugo rangirani. Razlog je jednostavan – cijena je više od milijardu eura veća od one koju je ponudio hrvatski konzorcij. Osim EIB-a, hrvatski je konzorcij u "čekaonici" kod još jedne velike banke koja ima operacije u regiji. Dobro upućeni kažu kako će, dobije li Konstruktor jamstvo, to zapravo biti zasluga premijerke Kosor koja treba iznači model po kojem će država biti neka vrsta jamca u cijelom poslu.

I crnogorski izvori kažu kako je hrvatski konzorcij predao osiguranje za 50 posto garancija ali crnogorska Vlada, shodno uvjetima natječaja, ne može prihvatiti ponudu koja u stopostotnom iznosu ne osigurava adekvatne bankarske garancije. U svakom slučaju, konačna će se odluka znati do utorka, kada ističe rok za predaju jamstava. Naravno, ne produži li Vlada Crne Gore ponovno rok za što je mogućnost jučer najavio Zoran Radonjić, predsjednik komisije za natječaj.

boldano je zapravo najveci problem, ako komercijalne banke ne zele dati garancije i ako je zaista projekt po ponudjenoj cijeni neisplativ, onda se nema sta mijesati hr vlada
jer ne zelim (a ni jedan porezni obveznik vjerujem u hr) finacirati izgradnju lokanih autocesti u regiji i financirati privatne interese nekih poduzetnika
s druge strane, s obzirom da je hr prihvatila neoliberalnu ideju, onda treba pustiti privatnu kompaniju, u ovom slucaju konzorcij, da se sami snadju i nadju jamce i kreditore, ako ne, naci ce druge poslove
izmedju ostalog, autocesta je kljucna za srbiju, geostrateski interes srbije je imati izlaz preko luke bar, zato je svojevremeno u ono vrijeme zeljeznicka pruga beograd-bar bila najskuplja u europi, bivsa drzava je skoro "kihnula", ali to je bio, i oduvijek je, interes srbije i zato se pruga gradila i u konacnici sagradila
nije ni cudno, sto je grcko-izrazelska ponuda za milijardu eura skuplja, teren u crnoj gori je uzasno tezak i zahtijevan za izgradnju bilo kakve autoceste; osobno vjerujem da je to bila namjera zderica i radica, dati nerealno nisku cijenu izvedbe i onda izvandrednim i dodatnim radovima povecati za cca 30% (to se tako radi ovdje kod nas na balkanu, samo europa trazi elaborat, zato nitko ni ne daje garancije)
ovako veliki projekti jesu politicki, ali iskreno ne zelim da hr jamci za ovakav upitan projekt, neovisno sto misle pojedini forumasi koji bi sa svojim portfeljem od 5 dionica mogli kratkorocno i spekulativno zaraditi par stotina kn po dionici
i da dionica padne na 2000kn (u sto sumnjam) ubrzo ce se vratiti na 3000, vratit ce je politika pomocu penzija iliti OMF-ova

NHF
pozdrav

U cast kolegi Mreichu: bez straha, pohlepe i sentimentalnosti



Žderić i Radić pokrili pola jamstva, čeka se premijerka Kosor!
Autor/izvor: SEEbiz
ZAGREB – Hrvatski konzorcij uspio je prikupiti polovinu potrebnih jamstava za autocestu Bar-Boljare, doznaje SEEbiz.

Željko Žderić još je na čekanju u Europskoj investicijskoj banci za drugu polovinu jamstva. Doznaje se kako je sada na potezu hrvatska Vlada koja bi na određeni način trebala jamčiti EIB-u za posao u Crnoj Gori. U tihu diplomaciju uključena je i crnogorska Vlada jer ni Đukanoviću nikako ne odgovara da posao preuzme drugo rangirani. Razlog je jednostavan – cijena je više od milijardu eura veća od one koju je ponudio hrvatski konzorcij. Osim EIB-a, hrvatski je konzorcij u "čekaonici" kod još jedne velike banke koja ima operacije u regiji. Dobro upućeni kažu kako će, dobije li Konstruktor jamstvo, to zapravo biti zasluga premijerke Kosor koja treba iznači model po kojem će država biti neka vrsta jamca u cijelom poslu.

I crnogorski izvori kažu kako je hrvatski konzorcij predao osiguranje za 50 posto garancija ali crnogorska Vlada, shodno uvjetima natječaja, ne može prihvatiti ponudu koja u stopostotnom iznosu ne osigurava adekvatne bankarske garancije. U svakom slučaju, konačna će se odluka znati do utorka, kada ističe rok za predaju jamstava. Naravno, ne produži li Vlada Crne Gore ponovno rok za što je mogućnost jučer najavio Zoran Radonjić, predsjednik komisije za natječaj.

boldano je zapravo najveci problem, ako komercijalne banke ne zele dati garancije i ako je zaista projekt po ponudjenoj cijeni neisplativ, onda se nema sta mijesati hr vlada
jer ne zelim (a ni jedan porezni obveznik vjerujem u hr) finacirati izgradnju lokanih autocesti u regiji i financirati privatne interese nekih poduzetnika

[/quote]

Ako tako razmišljate onda bi trebali biti svjesni da je projek Pelješkog mosta puno neisplativiji od ovog autoputa a koliko sam shvatio Pelješki most će se graditi…

Ovaj komentar nije preporuka za kupnju ili prodaju. Moje računice i razmatranja mogu biti netočni i nesuvisli, stoga se nikako pri mogućim investicijskim razmatranjima nemojte oslanjati na njih.




Žderić i Radić pokrili pola jamstva, čeka se premijerka Kosor!
Autor/izvor: SEEbiz
ZAGREB – Hrvatski konzorcij uspio je prikupiti polovinu potrebnih jamstava za autocestu Bar-Boljare, doznaje SEEbiz.

Željko Žderić još je na čekanju u Europskoj investicijskoj banci za drugu polovinu jamstva. Doznaje se kako je sada na potezu hrvatska Vlada koja bi na određeni način trebala jamčiti EIB-u za posao u Crnoj Gori. U tihu diplomaciju uključena je i crnogorska Vlada jer ni Đukanoviću nikako ne odgovara da posao preuzme drugo rangirani. Razlog je jednostavan – cijena je više od milijardu eura veća od one koju je ponudio hrvatski konzorcij. Osim EIB-a, hrvatski je konzorcij u "čekaonici" kod još jedne velike banke koja ima operacije u regiji. Dobro upućeni kažu kako će, dobije li Konstruktor jamstvo, to zapravo biti zasluga premijerke Kosor koja treba iznači model po kojem će država biti neka vrsta jamca u cijelom poslu.

I crnogorski izvori kažu kako je hrvatski konzorcij predao osiguranje za 50 posto garancija ali crnogorska Vlada, shodno uvjetima natječaja, ne može prihvatiti ponudu koja u stopostotnom iznosu ne osigurava adekvatne bankarske garancije. U svakom slučaju, konačna će se odluka znati do utorka, kada ističe rok za predaju jamstava. Naravno, ne produži li Vlada Crne Gore ponovno rok za što je mogućnost jučer najavio Zoran Radonjić, predsjednik komisije za natječaj.

boldano je zapravo najveci problem, ako komercijalne banke ne zele dati garancije i ako je zaista projekt po ponudjenoj cijeni neisplativ, onda se nema sta mijesati hr vlada
jer ne zelim (a ni jedan porezni obveznik vjerujem u hr) finacirati izgradnju lokanih autocesti u regiji i financirati privatne interese nekih poduzetnika

[/quote]

Ako tako razmišljate onda bi trebali biti svjesni da je projek Pelješkog mosta puno neisplativiji od ovog autoputa a koliko sam shvatio Pelješki most će se graditi…
[/quote]
gradit će se al kad?????
Mislim negdje nastavak gradnje 2015 god.
Prvo je za njega bilo odvojeno 400 milja kuna,pa nakon rebalansa palo na 200 milja,a sad mislim da je 0 kn [lol]

[i]Sve što pišem to je samo moje osobno mišljenje i nije nagovor na k/p.[/i]




Kosor nesmje dati jamstvo privatnoj tvrtki jer bi to bio skandal.
Nemože niti reći da je u državnom inetersu…i Pevec je bio na bazi državnog interesa koliko se sjećam sa 3000 tisuće zaposleni.

Molite boga da netko da jamstvo al ne država inaće ste u k…


Ne mogu dati jamstva..direktno
Ali smiju lobirati i svojim utjecajem i logistikom naći nekakvo alternativno riješenje..
Ako su procjene o broju radnih mjesta koja će biti izgubljena u slučaju gubitka posla(direktno i indirektno) i približno točne oni moraju učiniti sve da se dobije ovaj posao.
Kakav Pevec….mislim da to dvoje nije usporedivo(iako je i to bila svojevrsna katastrofa ne pokušati spasiti pevec a sad ovi silni milijuni opet idu u vreću bez dna zvanu brodogradnja)
Bez obzira na privatni sektor,ukupni benifit koji nosi ovaj posao svakako bi trebao biti od državnog interesa..puno više od hebenih golf terena i ostalih gluparija iz kategorije posebnih državnih interesa
[/quote]
Kolega kako nerazumjete??
Kosor nemože dati lovu ni CG jer nemaju..samo mogu apelirat na političkoj bazi,a jebo to kad nema para [lol]

Vidite da nam se rejting svaki mjesec smanjiva i da jednostavno nitko neda više lovu,a pogotovo što je ovaj projekt neisplativ.
I ja sam do prije neki dan vjerovao da će dobiti posao 100% i nitko me nije mogao uvjeriti drugaćije al sad kad vidim puste ćlanke i kad sagledam neke stvari razmišljam stvarno da će posao popušiti.

99% članak je u negativnom kontekstu i to treba da znaći nešto,a u ostalom tko smo mi…samo jedni mali dionićari [bye]
[/quote]

Prije 4-5 dana bili ste puni euforije, drukali ste danima za kupnju, a sada ste poput "Veljače" malo sunca malo kiše, pa imajte imalo karaktera i stila, pam ako ste izašli van, čemu briga.Pa ova igra je za jake igraće, pa kako bude , al budite dosljedni.



Gdje su ovi jeleni koji su danas kupovali po 2999! Jaaaavvviiite seeee

Mislim da ste stvarno seljačina kad ste se našli rugat drugima jer nisu dobro procijenili, to baš govori mnogo o vama kao osobi…
[/quote]

da li su dobro procjenili ili ne znat čemo tek iduči tjedan a bdw kolega chip, po 2999 je prošlo samo 8 kom……



Gdje su ovi jeleni koji su danas kupovali po 2999! Jaaaavvviiite seeee

Mislim da ste stvarno seljačina kad ste se našli rugat drugima jer nisu dobro procijenili, to baš govori mnogo o vama kao osobi…
[/quote]
nije bitno sto se ruga ti jeleni ce za par dana imat dobit od 40%
ja sam kupio jucer po 2850 i nemislim prodavat prije 4500kn

''The type of car you drive doesnt matter. The only thing that matters is the SIZE of the arm hanging out the window''

@PILAPILA

Ako sam ja nešto napisao što nije bilo objavljeno u novinama ja se ISPRIĆAVAM [thumbsup]

[i]Sve što pišem to je samo moje osobno mišljenje i nije nagovor na k/p.[/i]




Gdje su ovi jeleni koji su danas kupovali po 2999! Jaaaavvviiite seeee

Mislim da ste stvarno seljačina kad ste se našli rugat drugima jer nisu dobro procijenili, to baš govori mnogo o vama kao osobi…
[/quote]

Hvala na javljanju jelenko.
[/quote]

A njihova greška je što su kupili po 2999,99 u…..(tebi dajem da završiš rečenicu)
Sada jedino ako si ti veliki invest mag koji nikada nije ušao u dionicu da mu odmah nije otišla gore. IGH je dole 4-5% od day high,u idući tjedan može bit ili gore ili dole 20-30%. E sad stvar je u tome da su neki ljudi imali hrabrosti ući u ovu dionicu,ti nisi, ne da misliš da će posao propast ili da imas neko fund znanje o dionica,ti jednostavno nemaš prvo hrabrosti uću u špekulativnu dionicu a nemaš ni znanja o dionicama (ako pišeš po forumu,i pročitao si pet puta u životu poslovni i business) to se ne računa pod znanje o dionicama.

E DA,SAMO DA NAPOMENEM,NEMAM IGH NI TEHNIKU,AL OVAKVI GURUI INVESTIRANJA U HRVATSKOJ JEDNOSTAVNO ZASLUŽUJU ODG.

Nemam dionicu igh…al evo da se uključim u raspravu.
Koliko je meni poznato stvar je bila praktično gotova stvar, dok prije petnestak dana, predstavnici grčkog konzorcija nisu objavili ( nemam link), da su sigurni da hrvati ne mogu prikupiti novac, odnosno bankovne garancije…što mi je bilo jako znakovito…Jako lobiranje grčke strane.. po meni je uzrokovalo odustajanje banaka u zadnji tren..Uostalom zašto se čekalo sa garancijama do zadnjeg trenutka..prljavo…nema šta..Druga najbolja ponuda je njihova…zgoditak! Međutim tu se uključuje hrvatska vlada jer htijeli mi to ili ne, taj posao (bio dobar za neke ili ne) je jedino što će održati građevinski lobi na površini narednim vremenima ,a s tim i skinuti problem velikog broja nezaposlenih ljudi, koji bi se pojavio toj situaciji…Crnogorcima je kako vidimo u interesu da posao dobiju Hrvati iz više razloga,jer kako drugačije objasniti ovu trakavicu. Dakle borba prsa o prsa što se kaže..iako ne sumljam da će H.vlada napraviti sve da se taj posao dobije…Osobno mislim da su šanse 90% da Hrvatski konzorcij dobije posao…i da će Cg čekati koliko treba…

Hrvatski konzorcij navodno je uspio prikupiti polovinu potrebnih jamstava za autocestu Bar-Boljare. Željko Žderić ‘kampira’ pred Europskom investicijskom bankom i čeka pomoć premijerke za dobivanje kredita, no u toj banci kažu kako nikakav kredit niti jamstva nisu dali.

Konzorcij hrvatskih tvrtki za izgradnju autoceste Bar-Boljare uspio je, kako piše portal seebiz.eu, prikupiti polovinu potrebnih bankovnih jamstava. Portal piše kako Željko Žderić još je navodno na čekanju u Europskoj investicijskoj banci za drugu polovinu jamstva.

Glasnogovornik EIB-a Dušan Ondrejička, u izjavi za Net.hr je, međutim, rekao kako ta banka nije izdala nikakva jamstva niti odobrila kredit hrvatskom konzorciju, te da se ne vode niti bilo kakvi službeni razgovori.

http://danas.net.hr/novac/page/2010/02/26/0480006.html?pos=n1

Jao, jao…iskrena sučut navučenima. [undecid]

Naivci nikako da skuže veliki su podigli cijenu IGH da iskrcaju dionice malima igračima.

e mojGrba, što reći na ovo… pes pesa zna jeli?

New Report

Close