BUDUĆI DA JAKO VOLITE CITIRATI KADA SE PLJUJE PO KONZORCIJU EVO MALO CITATA I KADA VIJSTI IDU U PRILOG!!!!
Zoran Radonjić: Konstruktor ima rok do utorka
Autor/izvor: SEEbiz / HRT
PODGORICA – Hrvatski konzorcij ima jamstva jedne europske komercijalne banke. Ipak, da bi se "posao stoljeća" finalizirao, potrebna su i dodatna jamstva svjetskih financijskih institucija, potvrdio je za HRT crnogorski predsjednik komisije za natječaj Zoran Radonjić.
Kako prenosi HRT, takvo bi jamstvo hrvatski graditeljski konzorcij trebao dostaviti do utorka.
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/radonjic-konstruktor-ima-rok-do-utorka,69351.html
Zaista ovdje treba imati zivce ali i iskustvo.
Ja za sebe ne mogu reci da sam iskusan iako evo vec 4 godine na burzi i mali sam ulagac-individualac bez i malo primisli navlaciti ili manipulirati.
Do grla sam u IGH iako nisam mislio do ljeta ulaziti ili se parkirati u PTKM i cekati.
Ne mogu se oteti dojmu odnosno zivotnoj filozofiji ili poucku….
1) vjeruj u sebe i ne dozvoli da podlegnes euforiji
2) upornost je jedna rijetka vrlina koja se uvijek,ama bas uvijek, isplati
3) budi hrabar i neboj se jer ovdje nema mjesta za spekualnte i kukavice,biti ce zbrisani sa lica kad-tad.
Eto kolege zasto sam odlucio buy i nema povratka…ova dva dana samo letimicno pogledam burzu i ove krajnje pokvarene napise po svom medijima…
No ja sam siguran da ovaj posao nesmije otpasti zbog puno dobrih razloga a ponajveci je..mogucnost izazivanja politicke krize i gubljenja kredibiliteta nase vlade a pogotovo crnogorske…
ZA MENE je ova prica gotova…i samo hrabro..a dionica IGH vrijedi mnogo vise nego li na burzi i bez ovog posla….to ce uskoro izici na vidjelo, vjerujem kako ce mnogi koji su se raspisali i napisali ovih dana sa sjetom gledati dionicu koja kidise ka gore,LP
[/quote]
Zbog takovih investitora kao ti ova burza će propasti,zašto?
1.Na temelju kojih pokazatelja kupuješ dionice?
2.Zašto nisi kupovao Adris,on je potpisao ugovor za razliku od građevinaca?
3 Toliko si tu nabrojio fraza kao da su investitori svi ovce?
4.Zašto toliko ovisite o nekom ugovoru koji je ionako neprofitabilan.
5. Nisu li tu euforiju stvorili oni koji su dionice THNK i IGH kupovali po 5x većim cjenama?
6.Zašto kumovi nisu uzeli Viadukt u konzorcij?
7. Raditi cestu po kojoj će gmiziti zmije je strašno,i to u koncesijskom modelu.
Na kraju ovo granići s ludilom,ali popunjava forum.
Mislim da je istina negdje u sredini…svima nama bi trebalo bit u interesu da posao dobije igh.Oni koji su u dionicama ce izac,oni u keshu ce uc a cijeli crobi ce to popratit.Država također ima veliki interes za to…ali….sedam,osam mjeseci oni traze tu lovu i ne mogu je naci…Zaba sigurno to moze popratiti ali ima interes da to ne ucini…vjerovatno Židovski lobi..oni su u svijetu jako mocni…mislim da je istina da smo na 50-50% da dobijemo i izgubimo…ne ovisimo mi sami o sebi…spustit ce i Zidovi cijenu da to dobiju a Europa ce objerucke to pozdravit radi Grka…mi smo u polozaju da bi se i vlada uzdrmala da to ne dobijemo a kao gotova stvar.Politika sve vodi a mi smo nemocni.
http://teletekst.hrt.hr/?str=202-01
konzorcij je osigurao jamstva jedne europske komercijalne banke,a očekuju se dodatna jamstva svjetskih financijskih institucija do utorka
Upravo tako kolega… Prije nego sto sam počeo kupovati IGH-R-A pričao sam sa visoko pozicioniranim sluzbenikom u HAC-u …. Tvrdi mi da je prosjek ulaza i izlaza motornih vozila na naplatnim mjestima u Dugopolju 8000 dnevno u prosjeku…
Kaže dosta za konzorcij u idućih 30 godina… 8000 x 20 = 160000€ dnevno x 365 = 58,4 mil€ godišnje
Ukratko/….. Povrat za konzorcij je ispod 20 god….
Tako da price o neisplativosti su, ako ništa…. Zlonamjerne!!!
Ovo gore napisano je štura, kratka analiza i nije za ozbiljniju raspravu … Već može poslužiti kao orjentir malim neiskusnim ulagacima u moru napisanih nebuloza u zadnje vrijeme!
koliko komentara-za sve pročitati je potrebno 2 sata- štovane kolege – ova realizacija je jako upitna –
sama neizvijesnost sa informacijama-njihovoj proturiječnosti -ne ulijeva sigurnost ,stoga oprez.
Zašto je npr Zagreb – Rijeka ispLativo a Bar – Boljare – Beograd i dalje na sjever i istok neisplativo.
Srednja i Istočna Europa se ne može opskrbljivati preko Zapadne Europe i Baltika jeer su luke preopterećene i novi koridori su neophodni.
Na tu kartu igra konzorcij i tu su vjerojatno jako dobro informirani.
[/quote]
http://teletekst.hrt.hr/?str=202-01
konzorcij je osigurao jamstva jedne europske komercijalne banke,a očekuju se dodatna jamstva svjetskih financijskih institucija do utorka
Zašto tomu vjerovati?
Nije li HRT pisao da imaju jamstva i prije tjedan dana, svi ste ovdje govorili da pogledamo teletekst.
Bilo je također izjava iz CG da su poslali jamstva, a sada je konačno Radić priznao da NEMA JAMSTVA.
To je jedina vjerodostojna izjava koja bi ga mogla spasiti zatvora.
Čak i ako dobiju jamstva, to im neće pomoći jer je posao neisplativ po mišljenju struke i dugoročno vodi u propast.
Ovo je bezizlazna situacija bez obzira da li dobiju posao ili ne, teško je reći koja je opcija gora i pogubnija za IGH. Također nije ni globalna klima pozitivna, trend je silazni. [bye]
Našli smo se u apsurdnoj situaciji da mi dioničari navijama da IGH dobije ovaj posao samo da nam dionica malo poraste, a istovremeno znamo da je u ovim cjenovnim gabaritima za naše tvrtke totalno neisplativ i da bi u budućnosti bi mogao imati katastrofalan učinak.
@optimum99
Prije nego sto sam počeo kupovati IGH-R-A pričao sam sa visoko pozicioniranim sluzbenikom u HAC-u …. Tvrdi mi da je prosjek ulaza i izlaza motornih vozila na naplatnim mjestima u Dugopolju 8000 dnevno u prosjeku…
Kaže dosta za konzorcij u idućih 30 godina… 8000 x 20 = 160000€ dnevno x 365 = 58,4 mil€ godišnje
Ukratko/….. Povrat za konzorcij je ispod 20 god….
Tako da price o neisplativosti su, ako ništa…. Zlonamjerne!!!
Ovo gore napisano je štura, kratka analiza i nije za ozbiljniju raspravu … Već može poslužiti kao orjentir malim neiskusnim ulagacima u moru napisanih nebuloza u zadnje vrijeme!
Nisi valjda poslušao Juricu…? [lol]
Vidim ovima u HAC-u ide matematika, iz tog razloga sutra i ja kupujem…
Našli smo se u apsurdnoj situaciji da mi dioničari navijama da IGH dobije ovaj posao samo da nam dionica malo poraste, a istovremeno znamo da je u ovim cjenovnim gabaritima za naše tvrtke totalno neisplativ i da bi u budućnosti bi mogao imati katastrofalan učinak.
odlično, daj nam sad postaj tvoju analizu koja to dokazuje
Bode u oči kako je ovo na Index-u spuštenu na nekakvu nižu,osobnu razinu
Naprosto je čudno kako tekstovi gdje se spominje"posao stoljeća"u naslovu počinju sa Jure Radićem ili IGH-om…ne konstruktorom ili konzorcijem
Drugo što je upadljivo je da od zadnjih šest negativno konotiranih tekstova pet je napisao I.Čimić
Ne znam..previše koincidencije za moj ukus
A možda sam samo paranoičan..oće to od stresa [lol]
Našli smo se u apsurdnoj situaciji da mi dioničari navijama da IGH dobije ovaj posao samo da nam dionica malo poraste, a istovremeno znamo da je u ovim cjenovnim gabaritima za naše tvrtke totalno neisplativ i da bi u budućnosti bi mogao imati katastrofalan učinak.
Konačno jedan korektan osvrt na ovu priću.
U hr je profitabilna jedino dionica ZG – KA, donekle pravac za Rijeku i donekle će to biti Y koji je koncesijski model.Vozi li netko od vas vikendom prema Goričanu?neka samo izbroji broj vozila.Slovenci su uzeli sav tranzitni promet iz čitavog istoka europe ( stotine kamiona ).Austrija je gradila Pirnski pravac preko 20 godina, završili su ga sredstvima EU,inaće još bi gradili jer nema dovoljno prometa.
A gdje su te Boljare? tamo su još vučje staze.