LJepo skupljanje od 2900 do 3000
Jutros napraviš paniku sa 100kom i polagano sakupljaš cjeli dan
Šta mislite ovi koji sakupljaju zato što će izgubit ili zašto
Nije mi jasno
da, da….ovi što iskrcavaju po 50 ili 100 komada to rade zato jer nemaju pojma i navlače, a ovi mali što kupuju po 5-10 komada oni su maheri koji će sve nadmašiti svojom lucidnošću…
LJepo skupljanje od 2900 do 3000
Jutros napraviš paniku sa 100kom i polagano sakupljaš cjeli dan
Šta mislite ovi koji sakupljaju zato što će izgubit ili zašto
Nije mi jasno
da, da….ovi što iskrcavaju po 50 ili 100 komada to rade zato jer nemaju pojma i navlače, a ovi mali što kupuju po 5-10 komada oni su maheri koji će sve nadmašiti svojom lucidnošću…
[/quote]
Pa naravno mali uvjek sve znaju oni vode brigu o svom kapitalu nisu svi kao Novoselec
pokušavam pročitati taj kaos od informacija koje dolaze, pa imam dojam da svima promiče najvažnije:
po izjavama banaka, BANKE NE ŽELE KREDITIRATI PROJEKT BAR-BOLJARE jer je NEISPLATIV !!
ovo je najbitnija stvar, a ne da li će jamstva biti izdana ili ne.
kratko i jasno: taj projekt je neisplativ što znači ne da IGH, Konstruktor i THNK neće zaraditi, nego bankarskim rječnikom: NEĆE ZARADITI NITI TOLIKO DA MOGU VRATITI KREDITE BANKAMA I PLATITI KAMATE!
Koliko je onda isplativ projekt koji je skuplji miljardu eura.
[/quote]
Meni je žao što ti logika i matematika ne idu, pa ću sad polako objasniti:
1. NEISPLATIV je za izvođača (IGH, THNK) i banke jer je prejeftin, tj. cijena od od 2,6 milijardi ne garantira profit, niti uredno vraćanje kredita i kamata banci. zato banke bježe od ovoga
2. s cijenom od 3,7 milijradi EUR projekt je ISPLATIV za izvođača (Grci+Izraleci) a i za banke jer garantira DOBIT koje će se bez problema vraćati krediti i kta + ostaje dobit izvođačima
ako treba još nešto, tu sam [smiley]
[/quote]
He he
I po toj logici tu bi samo crnogorci trebali dati milijardu eur?? više i svi sretni i zadovoljni [lol]
Da je to tako pa oprostili bi nam ovu siću od 124 mil upitnih odma [lol]
ti si našo logici i matematici pričat..
pokušavam pročitati taj kaos od informacija koje dolaze, pa imam dojam da svima promiče najvažnije:
po izjavama banaka, BANKE NE ŽELE KREDITIRATI PROJEKT BAR-BOLJARE jer je NEISPLATIV !!
ovo je najbitnija stvar, a ne da li će jamstva biti izdana ili ne.
kratko i jasno: taj projekt je neisplativ što znači ne da IGH, Konstruktor i THNK neće zaraditi, nego bankarskim rječnikom: NEĆE ZARADITI NITI TOLIKO DA MOGU VRATITI KREDITE BANKAMA I PLATITI KAMATE!
Koliko je onda isplativ projekt koji je skuplji miljardu eura.
[/quote]
Meni je žao što ti logika i matematika ne idu, pa ću sad polako objasniti:
1. NEISPLATIV je za izvođača (IGH, THNK) i banke jer je prejeftin, tj. cijena od od 2,6 milijardi ne garantira profit, niti uredno vraćanje kredita i kamata banci. zato banke bježe od ovoga
2. s cijenom od 3,7 milijradi EUR projekt je ISPLATIV za izvođača (Grci+Izraleci) a i za banke jer garantira DOBIT koje će se bez problema vraćati krediti i kta + ostaje dobit izvođačima
ako treba još nešto, tu sam [smiley]
[/quote]
He he
I po toj logici tu bi samo crnogorci trebali dati milijardu eur?? više i svi sretni i zadovoljni [lol]
Da je to tako pa oprostili bi nam ovu siću od 124 mil upitnih odma [lol]
ti si našo logici i matematici pričat..
[/quote]
Neznam ja dali nam treba 124 mil ili puni iznos…više ni sam neznam [cry]
u svakom slučaju dionica če više narasti ako se ugovor potpiše nego što bi eventualno pala u slučaju nepotpisivanja ugovora……
Još uvijek nema pozitivnih vijesti, a kraj je radnog dana [undecid]
Još samo 2 dana i sve je ošlo u vjetar [embarass]
pokušavam pročitati taj kaos od informacija koje dolaze, pa imam dojam da svima promiče najvažnije:
po izjavama banaka, BANKE NE ŽELE KREDITIRATI PROJEKT BAR-BOLJARE jer je NEISPLATIV !!
ovo je najbitnija stvar, a ne da li će jamstva biti izdana ili ne.
kratko i jasno: taj projekt je neisplativ što znači ne da IGH, Konstruktor i THNK neće zaraditi, nego bankarskim rječnikom: NEĆE ZARADITI NITI TOLIKO DA MOGU VRATITI KREDITE BANKAMA I PLATITI KAMATE!
Koliko je onda isplativ projekt koji je skuplji miljardu eura.
[/quote]
:D:D:D:D
Evo malo razmišljanja pa molim komentare: [smiley]
– ukoliko hrvatski kozorcij ne dostavi valjane garancije CG bi morali uzeti Grke-Izraelce jer i oni isto zadovoljavaju sve uvjete,
– u tom slučaju projekt je skuplji za 1,15 mlrd EUR, ili moraju Grcima platiti penale.?
Zašto CG pregovara s Grcima kad su Grci dali svoju ponudu, i zašto bi je smanjili?
Mislim da je CG u debelom interesom da naši dostave garancije, jel te?
meni je srce od ove dionice već nastradalo pa sam prekjučer i danas malo skratio poziciju…
Ne bi se volio naći u poziciji najbržeg prsta prema dolje a i ako dočekam pozitivnu blokadu još uvijek
ću imati vremena namiriti moje potrebe….toliko….
pokušavam pročitati taj kaos od informacija koje dolaze, pa imam dojam da svima promiče najvažnije:
po izjavama banaka, BANKE NE ŽELE KREDITIRATI PROJEKT BAR-BOLJARE jer je NEISPLATIV !!
ovo je najbitnija stvar, a ne da li će jamstva biti izdana ili ne.
kratko i jasno: taj projekt je neisplativ što znači ne da IGH, Konstruktor i THNK neće zaraditi, nego bankarskim rječnikom: NEĆE ZARADITI NITI TOLIKO DA MOGU VRATITI KREDITE BANKAMA I PLATITI KAMATE!
Indikativno je da je iz evropskih banaka EBRD i EIB zvanično saopšteno da te dvije institucije nijesu dale garancije Konstruktoru za izgradnju autoputa. Nezvanično, kako saznaje Portal Analitika, razlog izostanka garancija je što bankari smatraju da je projekat – ekonomski neodrživ.
[/quote]
A odkut si sad pa ti ? CRNA GORA od 4.2. si tu ? Saopšteno …nijesu ? ZAbunio sam se ….nije samo Index….pa vi ovdje drukate za Grka ….. pročitani ste ..prijatelji …..
Pročitaj malo bolje, sa naglaskom na "nezvanično, kako saznaje portal Adriatika".
[yawn] [yawn]
Inače, drukan za Ajduka [wink]
Vidi sad ovo! Crna gora potiče……a konzorcij nemože dobiti bankovne garancije jer je cijena ponude "nerealno niska"?
24. veljača 2010. 16.25
Crnogorska strana potiče nastojanja hrvatskog konzorcija na osiguranju jamstava
Crnogorska strana, sukladno dogovoru dvoje premijera u ponedjeljak u Podgorici, potiče nastojanja hrvatskog konzorcija pri međunarodnim financijskim institucijama na osiguravanju valjanih bankovnih jamstava potrebnih da konzorcij započne izgradnju crnogorske autoceste Bar-Boljari, doznaje danas Hina iz izvora bliskih crnogorskoj vladi.
Također se doznaje da je crnogorska strana za sada čvrsto pri stajalištu da se rokovi moraju poštivati, no to će sve ovisiti o kvaliteti razgovora koji se upravo vode s financijskim institucijama. Za sutra je predviđena redovita sjednica crnogorske vlada i za sada se ne zna hoće li pitanje izgradnje autoceste biti na dnevnom redu.
Na prvim razgovorima do sada vođenim s drugorangiranim grčko-izraelskim konzorcijem Aktor-HCH dogovoreno je da se drugi krug razgovora održi 26. veljače. Kako otkriva crnogorski portal Analitika, Aktor je poslovno i vlasnički povezan s grčkim milijarderom i brodovlasnikom Viktorom Restisom, koji je preko svojih tvrtki već nekoliko godina prisutan u Crnoj Gori.
Po pisanju navedenog portala, smatra se da je jedan od bitnih razloga zbog čega se teško dobivaju jamstva za gradnju autoceste procjena kako je ponuda Konstruktora nerealno niska te da je zbog toga, po ocjeni analitičara, i njegov posao stoljeća zapao u poteškoće.
(Hina/pd)