Vaš link
Financijska analiza konzorcija Konstruktor-IGH-Tehnika
IGH Jure Radića i Konstruktor Željka Žderića pod posebnim su povećalom Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga (HANFA), i to ponajprije zbog izjava koje se ne podudaraju s današnjim izlaganjem premijera Crne Gore Mile Đukanovića te premijerke Hrvatske Jadranke Kosor. Da postoji sumnja u malverzacije s dionicama IGH i Tehnike (koja je također uključena u posao izgradnje autoceste u Crnoj Gori), potvrđeno nam je danas kasno popodne iz Hanfe
majko moja, samo nam je ovo falilo, sutra u 10.oo ide najbrži prst. ako se pad zaustavi na 2900 mžemo biti sretni!!! [cry]
Nebi naša premijerka išla tamo da u ( krajnjem slučaju) nebi pomogla za cijeli posao – država..
Pitanje je da li u ovoj lopovskoj državi postoji ijedna firma koja je dovoljno snažana da bi odradila posao od 3 mlrd. eura. Da bi se odradio takav posao potrebno je imati snagu bilance malo jaču nego što je imaju firme iz konzorcija. Pretpostavljam da su Jurini ljudi Crnogorcima pokazali pismo namjere određenih institucija da su spremen pratiti posao ako se ostvare svi preduvjeti. Jure nema pojma kako te stvari funkcioniraju pa je mislio da pismo namjere znači da ti je netko osigurao novac. Međutim malo sutra, stvari funkcioniraju malo drugačije i pisma namjere se realiziraju ako se ispune određene pretpostavke. Ako IGH nije u stanju kupiti Zagrebčanku potpuno je nejasno kako misli sudjelovati u poslu od stotina milja eurića.
Jadranka bi im rado pomogla jer je to ista ekipa međutim njen novčanik je trenutno tanji od novčanika crkvenog miša i nema načina kako bi ona osigurala taj novac. Na novac iz fonda za spas gospodarstva ne treba računati jer je to prilično debilan program koji neće puno pomoći u ova vremena.
Meni je žao što neće uspjeti , ali ova zemlja pleše na rubu ponora i mora se iščistiti do kraja kako bi jednog dana mogla ponovno funkcionirati. Kako smo radili zadnjih godina sve nam se odbija od glavu 5 puta jače. Propast posla je loša za Hrvatsku,ali o tome je trebalo razmišljati dok se sumanuto kralo iz svih firmi koje su u državnom vlasništvu. Jeli smo besplatno zadnjih godina , a ceh sad dolazi na naplatu.
Što se tiče konzorcija ovo je možda i dobro za njih jer će raditi neke druge stvari koje ih ne mogu zakopati do grla kao ovaj projekt.
Bilo ovako ili onako, državni programi gradnje cesta (a i Pelješki most!!!) nastavljaju se.
22. veljača 2010.
Za ceste u Dubrovačko-neretvanskoj županiji 730 milijuna kuna
Ulaganje u cestovnu infrastrukturu na području Dubrovačko-neretvanske županije u ovoj će godini iznositi 730 milijuna kuna, od čega se 530 milijuna kuna odnosi na gradnju autocesta, podaci su koje su danas u Dubrovniku na konferenciji za novinare iznijeli saborski zastupnik Branko Bačić i predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Jakov Krešić.
Bačić je istaknuo kako radovi na autocesti Zagreb-Dubrovnik neće biti zaustavljeni već će se nastaviti punim intenzitetom. Nema zaustavljanja radova prema Pločama, idući bi se tjedan trebali nastaviti radovi od Ravče do Vrgorca, a u idućih 15-ak dana od Vrgorca prema Pločama, rekao je. Od ukupno 530 milijuna kuna predviđenih za gradnju autocesta u Dubrovačko-neretvanskoj županiji najveći se dio, 520 milijuna kuna odnosi na puni profil autoceste Ravča-Ploče, dok će se preostalih desetak milijuna kuna, kako je rečeno, uložiti u završetak dokumentacije za izgradnju dionice Osojnik-Doli.
Vjerujem da će dionica do Vrgorca biti završena do sezone 2011., a dionica do Ploča do sezone 2012., kazao je Bačić te dodao kako će se nastavak gradnje autoceste prema Dubrovniku odvijati u dva dijela i to dionica Ploče-čvor Pelješac te Osojnik-Doli. Predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Jakov Krešić kazao je kako će ta tvrtka u ovoj godini u najjužniju hrvatsku županiju uložiti 200 milijuna kuna od čega se polovica odnosi na nastavak gradnje mosta Pelješac.
Radovi se nastavljaju i očekujemo da se u narednim godinama taj intenzitet vjerojatno i poveća, kazao je. Krešić je za jesen najavio početak radova na 16 kilometara dugoj dionici državne ceste od Čilipa do Debelog brijega, a u što će se uložiti 60-ak milijuna kuna. Bačić i Krešić danas su o ulaganjima u ceste na području županije razgovarali s dubrovačko-neretvanskim županom Nikolom Dobroslavićem.
(Hina/pd)
Sumnja u malverzacije: Poslovanje dionicama IGH i Tehnike pod istragom Hanfe [shocked]
IGH Jure Radića i Konstruktor Željka Žderića pod posebnim su povećalom Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga (HANFA), i to ponajprije zbog izjava koje se ne podudaraju s današnjim izlaganjem premijera Crne Gore Mile Đukanovića te premijerke Hrvatske Jadranke Kosor. Da postoji sumnja u malverzacije s dionicama IGH i Tehnike (koja je također uključena u posao izgradnje autoceste u Crnoj Gori), potvrđeno nam je danas kasno popodne iz Hanfe.
Sporno očitovanje od 9. veljače
Dana 9. veljače ove godine Zagrebačku burzu obavijestio je IGH da hrvatski konzorcij na čelu s Konstruktorom iz Splita, čiji je dio i INSTITUT IGH d.d., dostavio pisana jamstva koja zadovoljavaju uvjete tendera Vlade Crne Gore za izgradnju autoceste Bar – Boljare u Crnoj Gori. Obavijest burzi poslao je IGH kako bi objasnio materijalne činjenice koje su tog dana utjecale na rast cijene IGH. Tada je ta tvrtka bila u plusu za velikih 13,9 posto.
No, čini se da je to bilo daleko do istine jer su i premijer Đukanović i premijerka Kosor jasno rekli kako su jamstva upitna. Štoviše, premijer Đukanović rekao je kako se nada da će hrvatski konzorcij do kraja tjedna osigurati valjana jamstva koja su potrebna za pokretanje posla! Đukanović je rekao i da otvoreno pregovaraju s drugoplasiranim grčko-izraelskim konzorcijem.
Hanfa: Da, istražuje se
U Hanfi, odgovarajući na naš direktan upit o nesrazmjeru izjava, potvrdili su nam kako je pokrenuta istraga.
"Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga u skladu sa svojim zakonskim ovlastima utvrđuje sve relevantne činjenice vezane uz objavu informacija koje mogu utjecati na trgovinu vrijednosnim papirima, te će, ukoliko po završenom procesu utvrđivanja činjenica i provedene analize uoči bilo kakve nepravilnosti, postupiti sukladno relevantnim zakonskim odredbama", stoji u odgovoru na Indexov upit.
Radić promijenio iskaz nakon 9. veljače
Valja naglasiti kako su od IGH i Tehnike više puta zatražena očitovanja o medijskim napisima da jamstva nisu valjana, no tada se hrvatski konzorcij oslanjao na jedno priopćenje iz ministarstva prometa, kao i na intervju koji je Zoran Radonjić, predsjednik Komisije za provođenje tenderskog postupka i pregovaranja, dao za crnogorski dnevnik Dan.
Da je zaista nešto sumnjivo, dokazuju i očitovanja IGH nakon 9. veljače ove godine koja su drugačija, odnosno izbacili su množinu odnosno da su kao članica konzorcija predala jamstva. Naime, od tada se ograđuju rečenicom da su "obaviješteni od strane Konstruktora da su predane valjane garancije".
Moguće kaznene prijave, novčane kazne…
Ukoliko istraga Hanfe zaista pokaže da je bilo malverzacija, moguće je podnošenje kaznenih prijava protiv odgovornih. Osim Hanfe, može reagirati i Zagrebačka burza koja se, osim na opomenu, može odlučiti i na novčane kazne. Prema zakonu, postoji mogućnost spuštanja određene dionice u nižu burzovnu kotaciju.
Zanimljivo je naglasiti kako su čelni ljudi IGH i Konstruktora od početka veljače gotovo pa nedostupni za hrvatske medije. Ni Vlada Jadranke Kosor već tri tjedna ne želi odgovoriti na upit na koji je način Ministarstvo financija sudjelovalo u poslovima oko bankarskih jamstava.
[bye]
Hanfa: Istražujemo IGH i Tehniku
ZAGREB – IGH i Tehnika pod posebnim su povećalom Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga (HANFA), i to ponajprije zbog izjava koje se ne podudaraju s današnjim izlaganjem premijera Crne Gore Mila Đukanovića te premijerke Hrvatske Jadranke Kosor.
http://www.seebiz.eu/hr/burze/hanfa-istrazujemo-igh-i-tehniku,69054.html
NEUSPJEŠNA MISIJA Kosor ne može spasiti hrvatski ‘posao stoljeća’ u Crnoj Gori?
"Konačno je i službeno potvrđeno da hrvatski građevinski konzorcij, predvođen splitskim Konstruktor-inženjeringom, još nije završio bankovno-političku trakavicu oko početka izgradnje autoceste Bar- Boljare u Crnoj Gori, vrijedne 2,77 milijardi eura.
Naime, prigodom jučerašnjeg susreta crnogorskog premijera Mila Đukanovića i hrvatske premijerke Jadranke Kosor u Podgorici, Đukanović je rekao kako postoji problem oko financiranja spomenutog “posla stoljeća”, kako mu tepaju u Podgorici i Zagrebu, te da hrvatski građevinski konzorcij ipak nije pružio bankovna jamstva za početak izgradnje autoceste.
Na opće iznenađenje, a suprotno dosadašnjim tvrdnjama iz hrvatskoga građevinskog konzorcija kako su osigurali bankovna jamstva, i predsjednica Vlade RH Kosor kazala je u Podgorici kako “ostaju otvorena pitanja oko zatvaranja financijske konstrukcije”.
Premijerka je s Đukanovićem razgovarala uz notu, pouzdano doznajemo, primjetne osobne nervoze. Tako je u jednom trenutku predsjednica hrvatske Vlade Kosor, navodno, spomenula i nečasnu crnogorsku ulogu u razaranju Dubrovnika.
To nije dobar posao ni za Hrvatsku ni za Crnu Goru. Taj projekt ne podržava Europska unija, ni njezini fondovi, a osim toga nije ni uvršten u mrežu međunarodnih cestovnih koridora.
Čujem da konkurenti iz izraelsko-grčkog konzorcija Actor-HCH već slave po podgoričkim restoranima – kazao nam je Branko Radulović, zastupnik u parlamentu Crne Gore i potpredsjednik Pokreta za promjene."
Nije dobro,nije,nije [bye]
Čujem da konkurenti iz izraelsko-grčkog konzorcija Actor-HCH već slave po podgoričkim restoranima – kazao nam je Branko Radulović, zastupnik u parlamentu Crne Gore i potpredsjednik Pokreta za promjene."
zašto slave ako u prethodnoj rečenici kažete:
To nije dobar posao ni za Hrvatsku ni za Crnu Goru. Taj projekt ne podržava Europska unija, ni njezini fondovi, a osim toga nije ni uvršten u mrežu međunarodnih cestovnih koridora.