IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

dionica pala skoro 4 %,a vi i dalje vjerujete u realizaciju projekta.
Oprez do FI-2009.


Ako vlada ne nađe riješenje za garancije onda joj ne treba fond za spas gospodarstva.ljudi moji ovo je izvozni posao i veliki novac za hrvatsku.

Da, stvarno si bistar, de razmisli malo.

A šta bi kosorka trebala učinit? Uplest se i dati vladine garancije ( čitaj državne novce ) i tako nakalemit ovom narodu još više duga?! Hvala ljepo, meni još duga ne treba, iovako su mi zbog duga sa svojim porezima, prirezima, nametima, pdvima i odbijancima, raščerečili primanja i životne troškove a kako stvari stoje još bi malo mogli.

A tih 5000 ljudi koji bi radili u Crnoj Gori ( znači ne u Hrvatskoj i ne za Hrvatsku već u Crnoj Gori ) sigurno neće popraviti sliku drastične nezaposlenosti ( koja je preko 300.000 ) nit dramatično doprinjet infrastrukturnom razvoju naše zemlje.

Ovo je očajnički pokušaj naših građevinaca da izvuku živu glavu. I bojim se da je ovo samo kosorkin igrokaz i uzaludno kupovanje vremena. Ne kažem da ih treba pustit da propadnu, al da će im bit čupavo bit će. Pa vidiš da nitko živ ni na vladinu intervenciju im neće dat garancije! Ne trebaš bit velik lumen da skužiš šta se zbiva.

Ova dionica je živa lutrija postala. Propadne li kojim slučajem posao otiće cijena u 3pm, a uspije li se iznać neko solomonsko rješenje ( šta bi ipak volio, al bez vladinih sredstava ) bojim se da će ipak bit više na štetu ( il po nepovoljnijim uvjetima ) za naše građevinare. Kako god okreneš ne valja. Jedino iskusni trejderi izgleda mogu uživat.

never surrender


Ovo je očajnički pokušaj naših građevinaca da izvuku živu glavu. I bojim se da je ovo samo kosorkin igrokaz i uzaludno kupovanje vremena. Ne kažem da ih treba pustit da propadnu, al da će im bit čupavo bit će. Pa vidiš da nitko živ ni na vladinu intervenciju im neće dat garancije! Ne trebaš bit velik lumen da skužiš šta se zbiva.

Glavno je pitanje zašto dolazimo do "Očajničkih pokušaja" ? Posao je krenuo, vrpca je prerezana !
Jel im to lobiranje u zadnje vrijeme slabo ide ili je preskupo ili je netko loše ukalkuliran ?
U svakom slučaju, vrlo brzo biti će jasno jel konzorcij moćan ili je nečija pikulica …


Kako god okreneš ne valja. Jedino iskusni trejderi izgleda mogu uživat.

a mogli su pritom i zaradit kao da je posao već gotov, a lova koja će se čekati 30 godina već stigla na naplatu [tongue]

PORTFELJ U GIPSU ... PRODAJEM NAJBOLJEM PONUĐAČU !!!

Meni se čini da je posao odrađen – Popijač potpisao Ugovor o cestovnom prometu a u njemu se omogućava da se u CG privremeno uvozi GRAĐEVINSKA mehanizacija i GRAĐEVINSKI rezervni dijelovi bez carine. Malo mi je to u neskladu s ovima koji tvrde da nema ništa od posla.
Nije to mali posao od 10-20 milja nego od skoro 3 milijarde pa zasigurno treba vremena da se usuglase i do najsitnijeg detalja.
Ne bih volio da Crnogorci prolaze kroz torture kakve smo mi prošli u HR – nitko nije htio kreditirati.
Naši građevinci nisu podcjenili posao – previše iskustva imaju, napravili su 1400km autocesta u HR.

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/branko-radulovic-kosor-lobira-za-hrvatske-gradevinare%2c-ali-projekt-nije-odrziv,69041.html





dionica pala skoro 4 %,a vi i dalje vjerujete u realizaciju projekta.
Oprez do FI-2009.

Pa FI-2009 ti je objavljen odavno ?!?!
[/quote]
Gdje?
[/quote]

Greška, zabrijo sam da sam na temi THNK. [rolleyes]
[/quote]
U tome i jeste finta jer mnogi misle da je bilo. Biti će tamo neka caka u izvješću. I dok čekamo CG može da uleti nešto od Tute Bugara, ovaj za Doboj i Gradišku ne trebam ni spominjati jer već kasne tako i tako.

who dares, wins

Branko Radulović: Kosor lobira za hrvatske građevinare, ali projekt nije održiv[cry]

PODGORICA – Današnji boravak hrvatske premijerke Jadranke Kosor u Crnoj Gori protekao je u znaku poznate uzrečice u Podgorici: lijepo ga primi, ništa mu ne završi! Gradnja autoceste naime još nije sigurna.

Crnogorski čelnici predsjednici Hrvatske vlade, naime, nisu mogli obećati da će hrvatski građevinski konzorcij koji predvodi splitski „Konstruktor“ dobiti „posao stoljeća“, odnosno gradnju autoceste u toj zemlji, ukoliko ubrzo ne osigura predviđena bankarska jamstva.

Premijer Crne Gore Milo Đukanović je rekao da su Hrvati dali najbolju ponudu, ali da se moraju ispuniti svi uvjeti tendera. „Mi bi željeli nastavimo ovaj posao s hrvatskim konzorcijem, a da li će tako i biti vjerujem da će nam sljedećih petnaestak dana ili ovo vrijeme do kraja mjeseca donijeti konačan odgovor na tu temu.“

Napominjući da je u obostranom interesu da hrvatske kompanije grade autocestu u Crnoj Gori od mora do granice sa Srbijom, Kosor je rekla da vlada u Zagrebu, ipak, ne može dati predviđena finansijska jamstva budući se radi o privatnim tvrtkama.

„U tom smislu vlada ne može dati jamstva, ali može dati poticaj i može učiniti sve sa ove razine vlade, ako hoćete i političke, i svi mogu računati na nas.Vidjećemo. Ja sam i dalje puna nade i optimizma".

Potpredsjednik oporbenog „Pokreta za promjene“ Branko Radulović je za Deutsche Welle rekao da lobiranje premijerke Kosor zapravo predstavlja pokušaj upošljavanja hrvatske građevinske operative. On ističe da gradnja te autoceste u ovom trenutku i na ovakav način nije rentabilna i da stoga nema potporu europskih financijskih institucija.

„Sve analize pokazuju da ta autocesta nema nikakvu potporu ni održivost. Radi se, najvjerojatnije, o tajkunskom poslu gdje se pojedini ministri, pojedini građevinski lobiji ’ugrađuju’, tako da od realne cijene koja je negdje oko 1,3 milijarde eura, ona skače na tri milijarde, a evo sada izgleda i na čitavih četiri milijarde. Sve pokazuje da taj projekat nije održiv“, zaključio je Radulović.

Kosor i Đukanović suglasili su se da treba uputiti zajedničku inicijativu međunarodnim financijskim institucijama kako bi se hrvatskom konzorciju pomoglo da osigura bankarska jamstva u visini od 814 milijuna eura.

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/radulovic-kosor-lobira-za-hrvatske-gradevinare%2c-ali-projekt-nije-odrziv,69041.html


Meni se čini da je posao odrađen – Popijač potpisao Ugovor o cestovnom prometu a u njemu se omogućava da se u CG privremeno uvozi GRAĐEVINSKA mehanizacija i GRAĐEVINSKI rezervni dijelovi bez carine. Malo mi je to u neskladu s ovima koji tvrde da nema ništa od posla.
Nije to mali posao od 10-20 milja nego od skoro 3 milijarde pa zasigurno treba vremena da se usuglase i do najsitnijeg detalja.
Ne bih volio da Crnogorci prolaze kroz torture kakve smo mi prošli u HR – nitko nije htio kreditirati.
Naši građevinci nisu podcjenili posao – previše iskustva imaju, napravili su 1400km autocesta u HR.

Ovo mi ne dokazuje ništa.. još najbolje da su s tim čekali.. naravno da će sve pripremne detalje napravit ranije..kad su već išli dole, šta ne bi potpisali što imaju.. ne znam otkud nekima 100%tna sigurnost u ovaj posao?? Da je sigurno e pa bilo bi potvrđeno.. današnje vijesti govore upravo suprotno i to je činjenica.


Meni se čini da je posao odrađen – Popijač potpisao Ugovor o cestovnom prometu a u njemu se omogućava da se u CG privremeno uvozi GRAĐEVINSKA mehanizacija i GRAĐEVINSKI rezervni dijelovi bez carine. Malo mi je to u neskladu s ovima koji tvrde da nema ništa od posla.
Nije to mali posao od 10-20 milja nego od skoro 3 milijarde pa zasigurno treba vremena da se usuglase i do najsitnijeg detalja.
Ne bih volio da Crnogorci prolaze kroz torture kakve smo mi prošli u HR – nitko nije htio kreditirati.
Naši građevinci nisu podcjenili posao – previše iskustva imaju, napravili su 1400km autocesta u HR.


Drugo je raditi cestu u HR,juš u vrjeme velike političke podobnosti,a drugo je raditi ceste vani.
Mnogo se tu raspravlja hoće li dobiti posao ili neće,a niko ne razmatra isplativost i dobit toga posla.
Ovi naši građevinci imaju mnogo jeftiniju ponudu od drugih na natječaju,tako da mislim da i sama realizacija ovoga posla u konačnici neće donesti neki veliki profit.

Potpredsjednik oporbenog „Pokreta za promjene“ Branko Radulović je za Deutsche Welle rekao da lobiranje premijerke Kosor zapravo predstavlja pokušaj upošljavanja hrvatske građevinske operative. On ističe da gradnja te autoceste u ovom trenutku i na ovakav način nije rentabilna i da stoga nema potporu europskih financijskih institucija. „Sve analize pokazuju da ta autocesta nema nikakvu potporu ni održivost. Radi se, najvjerojatnije, o tajkunskom poslu gdje se pojedini ministri, pojedini građevinski lobiji ’ugrađuju’, tako da od realne cijene koja je negdje oko 1,3 milijarde eura, ona skače na tri milijarde, a evo sada izgleda i na čitavih četiri milijarde. Sve pokazuje da taj projekat nije održiv“, zaključio je Radulović.

Kosor i Đukanović suglasili su se da treba uputiti zajedničku inicijativu međunarodnim financijskim institucijama kako bi se hrvatskom konzorciju pomoglo da osigura bankarska jamstva u visini od 814 milijuna eura.

who dares, wins

Previše je ovdje optimista, sve i da konzorcij pribavi valjana bankarska jamstva, pitanje glasi: Tko će financirati Crnogorce? Evropske financijske institucije "grcaju" u svojim problemima, tako da im ovaj projekt u Crnoj gori ne znači ama baš ništa. Kosorica je otišla u posjet samo reda-radi, da joj kasnije ne može nitko prigovoriti kako nije ništa poduzela. Iako je i njoj i Šukiju jasno kako će ovo na kraju završiti.
Za utjehu je dobro znati da će IGH preživjeti i bez ovoga projekta, samo što će "mučenje" potrajati duže nego što se bilo tko na ovome forumu nada. Mnogi su ovdje ušli nadajući se "katapultiranju", zato oprez sa "krvavo zarađenim novcem". Ovdje je postala slična situacija kao i sa Ingrom. I tamo se "navuklo" previše malih ulagača nadajući se brzoj zaradi, a sada čame mjesecima na istoj razini, dok ih veliki i dalje "filuju" prodajom. [yawn]

Nebi naša premijerka išla tamo da u ( krajnjem slučaju) nebi pomogla za cijeli posao – država..

New Report

Close