IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Ja sam mali investitor i kupujem ili prodajem dionice prema informacijama ZSE.
Ovo što je Radić napravijo ovo treba prijaviti i da se prekršajno kazni jer nas je doveo u zabludu.

LJUDI MOJI NOVCI SU U PITANJU [cry]


Mene nije doveo u zabludu, dapače zahvaljujući ovoj lijepo volatilnosti napokon se nešto i zarađuje konkretnije.

26.11.2010 - Dan D



Iskusnoj političarki kao što je ms. Jadranka teško da se može dogoditi blamaža odnosno da nakon što ode u Crnu Goru javi da je sa autocestom sve propalo, nasuprot tome vidim je nasmiješenu i sretnu kako priopćava vijest da će posao biti ok.

evo kolega pokalazalo se po ne znam koji put da iskustvo ne znači ništa i da se jaca opet izblamirala. bila je tamo, a ništa riješila nije
p.s. našoj državi najavljuje se smanjenje kreditnog rejtinga, tko će onda IGH-u dati jamstva [embarass]
[/quote]

…što vi stvarno vjerujete da bi ona smjela izjaviti kako je sve sređeno i da je posao 100% siguran???…ne budite naivni kao ovi što vam prodaju po 3000 i ispod…

pametan čovjek vidi zlo i skloni se...


Đukanović: Konstruktor ima problema, pregovaramo i s Grcima
Đukanović je dodao da danas ne može dati konkretan odgovor o Konstruktorovoj ponudi jer su se pojavili problemi oko zatvaranja financijske konstrukcije. Naglasio je da se i dalje vode pregovori s drugoplasiranim grčko-izraelskim konzorcijem, javljaju crnogorski mediji

ovo je vrlo loše za konzorcij, IGH i građevinare u cjelini. loše je i za cijelu burzu.

1. ovim je potvrđeno da IGH i Konstruktor nisu na vrijeme riješili garancije kao što su obećali

2. potvrđeno je da usprkos svim upiranjima Jace Kosorače nitko ne da pare za ovaj propali projekt

3. pregovori su u tijeku s Grcima i ako oni smanje cijenu 28.02. crnogorci će prihvatiti njihovu ponudu

4. pokazuje se da je Jure Radić lagao i obmanjivao HANFU, ZSE i sve ulagače oko predaje valjanih
jamstava za što mora odgovarati

5. svakim danom od danas dok se (možda) ne potvrdi da su naši ostali u igri i dobili valjane garancije, možemo očekivati svakodnevni pad IGH i THNK od oko 3-5%. kulminacija će biti u petak kad bi pad mogao biti i 10% [embarass]

5 bedastoca, ajoj kakvih bedastoca

krenimo redom
1. nisam shvatio tko je kome dao obecanje
2. nitko ne zeli financirati ali u 3 zeli financirati
3. trebaju samo malo spustiti cijenu 1-2% [lol]
4. netko ocito ne zna citati kada kaze da je jure lagao [rolleyes]
5. danas je igh cisto solidno otrpio vijesti [cool]

Stop telling lies about me and I'll stop telling the truth about you.

nemože kod nas ništa proči na normalan način…..sve mora biti na povuci – potegni za javnost, manipulacija svih mogučih oblika, dok neki privilegirani sigurno znaju što če biti i sa onim lopovskim osmjehom promatraju trgovanje……odnosno ne samo da promatraju nego i izravno stječu korist jer sigurno znaju ono što večina nas ne zna…..što reči, kako god da ovo završilo a ja se nadam pozitivnom ishodu mislim da je sve ovo katastrofa i još jedna u nizu sramota i rada na hrvatski način…..pravila se znaju ali nitko ih se ne pridržava…..jedan najobičniji cirkus i igrokaz……



Ja sam mali investitor i kupujem ili prodajem dionice prema informacijama ZSE.
Ovo što je Radić napravijo ovo treba prijaviti i da se prekršajno kazni jer nas je doveo u zabludu.

LJUDI MOJI NOVCI SU U PITANJU [cry]


Mene nije doveo u zabludu, dapače zahvaljujući ovoj lijepo volatilnosti napokon se nešto i zarađuje konkretnije.
[/quote]
naravno ,a usput se ljepo skuplja na bidu nesto drugo…. [cool] milina

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Ok!

Kolko sam shvatio "svaki član konzorcija dao je po 25 milja € za pripremne radove" (u tijeku).
To se obično radi kad je zec u šumi ili neznaš kak ćeš dalje ili moraš pitat matiju babića i stručnjake.
Sad je jasno zbog čega se odustalo od zagrepčanke (pametnije utučena lova u svakom slučaju).
Holding nije uspio očistit onih par papira, pa će i to dobit natrag + kamate.
Dakle, u čemu je problem.

Čisto sumnjam da će vlada rh pustiti da posao propadne.Radi se o 5000ljudi,a o indirektnim efektima za trgovinu građevinskim materijalom,da ne govorimo…,što će im onda hbor i svi ti fondovi za kreditiranje gospodarstva,ako propuste posao stoljeća???Uskoro očekujem potpisivanje ugovora i odlazak kosorice na svečanost potpisivanja!vlada ima šansu života da spasi građevinare i radna mjesta,suludo bi bilo da propuste ovu šansu i ništa ne učine po tom pitanju.po meni je ovo gotova priča,nadam se da sam u pravu.to mi je jedino logično,ako je vladi prioritet spas gospodarstva,a ne vidim što bi joj bilo značajnje i veće od ovoga posla.

Đukanović i Kosor nisu se maknuli s mrtve točke

‘Mi bi željeli nastaviti s hrvatskim konzorcijem, a hoće li tako i biti, vjerujem da će nam narednih petnaestak dana biti poznato’, izjavio je Đukanović. Kosor je ponovila da Vlada neće garantirati za IGH i Konstruktor.

Prema izjavama premijera Crne Gore i Hrvatske, Mila Đukanovića i Jadranke Kosor, koja se danas nalazi u službenoj posjeti Podgorici, može se zaključiti da njihov današnji susret nije unio novi optimizam u svezi s definitivnim angažmanom hrvatskog konzorcija Konstruktor-IGH na "poslu stoljeća" – izgradnji prvog crnogorskog auto-puta koji treba povezati primorje i sjevernu granicu Crne Gore.

Susret dvoje premijera nije pomjerio s mrtve točke problem daljeg angažiranja konzorcija na izgradnji auto-puta Bar-Boljare, koji je nastao zbog nemogućnosti hrvatskih poduzeća da osiguraju tražene financijske garancije, piše portal Radija Slobodna Europa. Kosor je otputovala u Podgoricu ne bi li utjecala na Đukanovića da ne odustaje od hrvatskog konzorcija i da se produlje rokovi za pribavljanje kreditnih garancija "teških" gotovo 2.8 milijardi kuna, no Đukanović nije ostavio značajniji prostor za takav scenarij.

Pregovara se s Grcima i Izraelcima

"Kada se pojavio problem u zatvaranju kompletne financijske konstrukcije rekli smo, da ne bi iznevjerili domaću javnost – počet ćemo razgovore i sa drugorangiranim. To smo uradili da, ako bi se slučajno dogodio problem, ne izgubimo vrijeme, nego da možemo, relativno lako, prijeći na nastavak posla sa drugorangiranim. Ovdje se postavlja pitanje financiranja, koje je dodatno potencirano zbog globalne ekonomske krize. Mi bi željeli nastaviti s hrvatskim konzorcijem, a hoće li tako i biti, vjerujem da će nam narednih petnaestak dana, ili ovo vrijeme do kraja mjeseca dati konačan odgovor na to pitanje," rekao je Đukanović.

Premijeri su tek dogovorili da će, ukoliko se za to javi potreba, zajednički kontaktirati financijske institucije, a Kosor je odagnala i posljednju dilemu u vezi eventualne mogućnosti da hrvatska Vlada pruži potrebne garancije.

"Reći ću vrlo otvoreno, jer je bilo pitanja u vezi jamstva Vlade Republike Hrvatske. Budući da se ne radi o državnim tvrtkama, Vlada u tom smislu, ne može dati jamstva," rekla je Kosor.

Unicredit odbio dati jamstva

Podsjetimo, prema izvorima podgoričke Pobjede, crnogorski premijer Đukanović neće pristati na odgodu roka za pribavljanje garancija, unatoč činjenici da je hrvatska premijerka inzistirala na što ranijem sastanku na ovu temu. Crnogorci zamjeraju što Vlada ne želi dati garancije konzorciju IGH-Konstruktor-Tehnika, čemu se navodno ponajviše protivi ministar financija Ivan Šuker. Kreditne garancije teške nije im bila spremna dati niti talijanska Unicredit banka pa bi posao lako mogao kliznuti u ruke grčko-izraelskom konzorciju Actor-ACH koji je bio drugoplasiran na natječaju.

"Bili smo skloni tome da posao dobije netko iz regije, bili smo više nego korektni, ali mi nismo u prilici da nakon svih prolongiranja prihvatimo bilo kakvu daljnju neizvjesnost", kazao je Pobjedi neimenovani izvor iz vrha Vlade Crne Gore.
net.hr

Sad sam već zabrinut. Vjerovao sam da će Kosorica danas sve riješiti ili barem dati jamstva da kao država stojimo iza naših tvrtki, ali ništa od toga.
Država ne da jamstva, banke ne daju jamstva….sad se već pitam je li cijeli taj posao problematičan, tj. može li ga se uopće odraditi s profitom za 2,7 milijarde EUR ili je realna grčka ponuda s 3,8 milijardi?
Jel nas to damping ovaj puta košta gubitka posla? [undecid]

Hrvatska ulazi u EU glasovima 30% biračkog tijela. 70% birača nije dalo svoj glas za ulazak u EU!

DAnas sam pola ATPL proda i uvalija u IGH..pa sta pukne

Ako vlada ne nađe riješenje za garancije onda joj ne treba fond za spas gospodarstva.ljudi moji ovo je izvozni posao i veliki novac za hrvatsku.

Drage kolege……..Vi se uzrujavate ? Oko čega? Analizirajmo logično…

Koje novine preferirate ili portale…? Pa, zar već temu medija nismo naučili do kraja? Zar još uvijek
niste selekcinirali vijesti… i odabrali ozbiljne izvještaje o tim događanjima?
Zar ne vidite – da je vijest točno- ALI PRECIZNO TOČNO SRUŠILA cijenu- BAŠ KAD TREBA..
Zar bi dionicu netko kupovao natrag da je u pitanju stvarna katastrofa..? Mogli bi s njom cipele ulaštiti…a kupnje ima…

Ako Vlada Crne Gore – prihvati 1 MILIJARDU skuplju ponudu- onda ih treba lansirati na Jupiter..pa sebi nek rade investicijske kalkulacije Mliječne staze……

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

Đukanović potvrdio pisanje Indexa: Aktivno pregovaramo s drugoplasiranim Grcima

"NAŽALOST ne možemo biti konkretni", glasio je odgovor predsjednika Vlade Crne Gore Mila Đukanovića kada su ga oko podneva nakon razgovora s premijerkom Jadrankom Kosor novinari upitali je li konačno dogovoren posao za izgradnju crnogorske autoceste Bar – Boljare koji je dobio hrvatski konzorcij za čelu s IGH i Konstruktor.

Đukanović je danas priznao kako su se pojavili problemi oko zatvaranja financijske konstrukcije te potvrdio pisanja Indexa kako se i dalje vode aktivni pregovori s drugoplasiranim grčko-izraelskim konzorcijem. Isto tako rekao je kako će konačni odgovor hoće li hrvatski konzorcij zaista dobiti posao biti za dva tjedna ili do kraja mjeseca.
"Procedura je tijeku. Zaista se trudimo da osiguramo sve zakonske osnove i uobičajne poslovne norme u najboljoj međunarodnoj praksi. Istina je da je crnogorska Vlada izabrala hrvatsku ponudu kao najpovoljniju i počeli smo s radovima. No, s druge strane imamo očekivanja naše javnosti da se posao završi u roku, ali kao što znate ispao je problem s hrvatske strane oko financiranja", rekao je Đukanović okupljenim novinarima dodajući da se i dalje vode pregovori s grčko-izraelskim konzorcijem koji je bio drugorangirani na natječaju.

Premijer Crne Gore objasnio je kako se nije htjelo kasniti s radovima no da bi bio zadovoljan kada bi hrvatska strana dostavila valjane garancije jer bi to bio "hod po istoj trasi".
"Sve naše potrebe bile bi tim zadovoljene da što prije dođemo do prve dionice tog puta. Na taj bi način odagnli sve nedoumice koje postoje u domaćoj javnosti, ali znamo da je to pitanje komplicirano", rekao je Đukanović.

Kosor i dalje puna nade

Nakon njega, premijerka Jadranka Kosor izrazila je nadu kako će hrvatski konzorcij kao najkvalitetniji i najkompetentniji ipak graditi autocestu u Crnoj Gori. Kosor je također priznala kao ostaju otvorena pitanja oko zatvaranja financijske konstrukcije te je dodala kako je Crnogorcima obećala kako će poslove dobiti "građevinska operativa" u toj zemlji.

"Ne možemo dati odgovor jer Vlada nije dala jamstva jer se ne radi o državnoj tvrtki već smo dali poticaje da se dobiju garancije. Upravo stoga trebamo i dalje pregovarati", rekla je premijerka Kosor naglasivši kako je i dalje puna nade.

Još jedna odgoda

Neslužbeno se može čuti kako su jamstva koje su priložili Konstruktor i IGH nedovoljna, te je zatražena još jedna odgoda. Službene informacije danas o tome nema, a krajnji rok do kada se crnogorska vlada mora očitovati jesu li jamstva dovoljna je 28. veljače.

Valja naglasiti kako je danas premijerka Jadranka Kosor u službenoj posjeti Crnoj Gori gdje je razgovarala s crnogorskim premijerom Milom Đukanovićem, a popodne je očekuju razgovori s predsjednikom Filipom Vujanovićem, kao i predsjednikom Skupštine Crne Gore Rankom Krivokapićem. Mnogi kalkuliraju da je središnja tema razgovora upravo bio "posao stoljeća" hrvatskog konzorcija u Crnoj Gori, odnosno izgradnja autoceste Bar – Boljare.

IGH i Konstruktoru izmiče posao stoljeća

Podsjetimo, na međunarodnom natječaju za izgradnju crnogorske autoceste Bar-Boljare izabrana je ponuda hrvatskog konzorcija u kojemu su Institut građevinarstva Hrvatske, splitski Konstruktor-inženjering i Tehnika. Hrvatski građevinari za kompletnu autocestu ponudili su neto sadašnju vrijednost od 2,77 milijardi eura, dok je grčko-izraelski konzorcij za kompletnu autocestu ponudio cijenu od 3,92 milijarde eura.

U prosincu prošle godine Vijeće crnogorske vlade za izgradnju autoceste iznenađujuće je ocijenilo da priložena financijska jamstva hrvatskog konzorcija nisu dovoljna i da ne osiguravaju zaključenje financijskih ugovora. Prema njima, nedostaje 124 milijuna eura jamstava. Tada su u prosincu prošle godine obnovljeni pregovori s Grcima, koji su nastavljeni sredinom siječnja.

New Report

Close