a tko zna, ipak su crnogorci balkanci, pa nikad neznaš…ako je ova vijest istinita bilo bi najbolje da ipak u pon ne krene trgovanje 🙁
Tko bi Grcima uopće dao kredit , kada su pred bankrotom i rasulom .
A NAMA CVATU RUŽE JEL???
Nema to veze ako je Grčka u rasulu možda ova firma ni je ali što se tiče posla u CG možemo im poručiti samo jedno: akamuto banagija!
Bar-Boljare: Dio Vlade za Žderića, dio za Shari Arison
"On je pisanje pojedinih crnogorskih i hrvatskih medija ocijenio kao "vrstu pritiska, kad se čulo da je prvorangirani hrvatski konzorcijum obezbjedio garancije".
– Te priče su bez ikakvog osnova. Nastavićemo započeti projekat, dobro pazeći da se ne oglušimo o bilo koju proceduru – kazao je Radonjić.
Demantovao je spekulacije da je Konstruktor obezbijedio nepovoljne bankarske garancije koje će podići cijenu izgradnje.
– Državna kontribucija nema nikakve veze sa visinom kamata koje će koncesionar dobiti. Na primjer, plaćamo 100 miliona eura za prvu dionicu nezavisno od kamata. Koncesioni ugovor dozvoljava mogućnost da se u toku posla, od zaključenja finansijskih ugvora do isteka koncesije, promijene kamatne stope, ukoliko neko od partnera obezbjedi povoljnije kredite. Dakle, izgradnja autoputa može koštati samo manje – precizirao je Radonjić.
Zahuktalo lobiranje za Aktor-HCH treba pripisati drugoj članici konzorcijuma, o kojoj crnogorska javnost ne zna praktično ništa. Vlasnik druge članice konzorcijuma je Shari Arison, najbogatija Izraelka, čije je bogatstvo procijenjeno na 3,2 milijarde dolara. HCH je najveća građevinska firma u Izraelu i tačno je da bi lako mogla obezbjediti bankarske garancije jer ima svoju banku "Hapoelim". HCH je juče potpisao 210 miliona dolara vrijedan ugovor sa kenijskom vladom za rekonstrukciju 135 kilometara autoputa u roku od dvije i po godine. Taj projekat finansiraju Kenija i Svjetska banka.
U režiji Hrvata autoput košta 2,77 milijardi, od čega je učešće države 1,74 milijarde. Cijena grčko-izraelskog konzorcijuma je 3,92 milijarde eura, uz učešće Vlade od 2,78 milijardi."
………………………………………………………………………………………………………………..
Kako hrvati grade za 1,2 miljarde kuna manje, to mi nije jasno.
A valjda ako usfali para, sagradit ćemo im džabe.[lol]
Konkurencija nam je dosta jaka, i ima transparentna bankovna jamstva !!!
Šteta. Toliko muljaže oko jamstva, a s druge strane nas čeka puno jači konkurent sa čvrstim jamstvom.
Vaš link
Bar-Boljare: Dio Vlade za Žderića, dio za Shari Arison
"On je pisanje pojedinih crnogorskih i hrvatskih medija ocijenio kao "vrstu pritiska, kad se čulo da je prvorangirani hrvatski konzorcijum obezbjedio garancije".
– Te priče su bez ikakvog osnova. Nastavićemo započeti projekat, dobro pazeći da se ne oglušimo o bilo koju proceduru – kazao je Radonjić.
Demantovao je spekulacije da je Konstruktor obezbijedio nepovoljne bankarske garancije koje će podići cijenu izgradnje.
– Državna kontribucija nema nikakve veze sa visinom kamata koje će koncesionar dobiti. Na primjer, plaćamo 100 miliona eura za prvu dionicu nezavisno od kamata. Koncesioni ugovor dozvoljava mogućnost da se u toku posla, od zaključenja finansijskih ugvora do isteka koncesije, promijene kamatne stope, ukoliko neko od partnera obezbjedi povoljnije kredite. Dakle, izgradnja autoputa može koštati samo manje – precizirao je Radonjić.
Zahuktalo lobiranje za Aktor-HCH treba pripisati drugoj članici konzorcijuma, o kojoj crnogorska javnost ne zna praktično ništa. Vlasnik druge članice konzorcijuma je Shari Arison, najbogatija Izraelka, čije je bogatstvo procijenjeno na 3,2 milijarde dolara. HCH je najveća građevinska firma u Izraelu i tačno je da bi lako mogla obezbjediti bankarske garancije jer ima svoju banku "Hapoelim". HCH je juče potpisao 210 miliona dolara vrijedan ugovor sa kenijskom vladom za rekonstrukciju 135 kilometara autoputa u roku od dvije i po godine. Taj projekat finansiraju Kenija i Svjetska banka.
U režiji Hrvata autoput košta 2,77 milijardi, od čega je učešće države 1,74 milijarde. Cijena grčko-izraelskog konzorcijuma je 3,92 milijarde eura, uz učešće Vlade od 2,78 milijardi."
………………………………………………………………………………………………………………..
Kako hrvati grade za 1,2 miljarde kuna manje, to mi nije jasno.
A valjda ako usfali para, sagradit ćemo im džabe.[lol]
Konkurencija nam je dosta jaka, i ima transparentna bankovna jamstva !!!
Šteta. Toliko muljaže oko jamstva, a s druge strane nas čeka puno jači konkurent sa čvrstim jamstvom.
Vaš link
Opet novi sa ćućom, i opet protiv hrvatskog konzorcija.
Lipo orkestrirani, samo tko je dirigent.
Samo treba INDEX tužiti i gotova stvar
i tražiti ogromnu odštetu tako da nemože platiti i da propadnu
to je jedini način da se antihrvatsko sve što se nalazi unuter
tamo samo što je antihrvatsko može proći sve što je afirmativno ne prolazi.
Shari Arison horney milf je neka zajebana igračica , ima je i na wikipediji , smanji li cijenu bit će gusto. Ima svojih 5 mlrd. dolara naslijeđenih od oca , iako američka židovka dragovoljno služila u izraelskoj vojsci.
Protivnik je moćan i opasan , ali nije ni naša Hrvatska zadnja rupa , štoviše jači smo i zdraviji od 70% EU , u građevini smo velesila i na kraju ponudili smo najbolju cijenu. Rezultat protivan toj činjenici bio bi prijevara i iskaz neprijateljstva , ravan agresiji koju su počinili 1991.Ovo im je idealna prilika da posredno plate odštetu i usput prođu 1 mlrd. jeftinije. Ali znamo da im nije lako sa 50% četnika srbofila u parlamentu , uvijek im je sve na vagi sa takvim odnosom snaga u društvu , pa i samu nezavisnost države su u tijesno provukli zbog toga.
Bar-Boljare: Dio Vlade za Žderića, dio za Shari Arison
….
U režiji Hrvata autoput košta 2,77 milijardi, od čega je učešće države 1,74 milijarde. Cijena grčko-izraelskog konzorcijuma je 3,92 milijarde eura, uz učešće Vlade od 2,78 milijardi."
….
mislim da grćko-izraelska kombinacija nema šanse, ali ne zato što bi lakše pribavili novac za gradnju (kedite), nego iz jednog sasvim drugog razloga.
Cijela investicija u hrvatskoj varijanti je u visini godišnjeg GDP (Bruto domaćeg proizvoda Crne Gore), a u alterantivnoj ponudi – još i veća. Za ilustraciju, to je toliko opterećenje za državu kao kad bi Hrvatska htjela ući u izgradnju nečega što košta 40 milijardi Eura! – (ovdje stati i razmilsiti) – Dakle državi Crnoj Gori je i te kako važno da ima jeftiniju varijantu.
Bar-Boljare: Vlada Crne Gore i dalje pregovara s Aktor-HCH
Podsjetimo, na međunarodnom natječaju za izgradnju crnogorske autoceste Bar-Boljare izabrana je ponuda hrvatskog konzorcija u kojemu su Institut građevinarstva Hrvatske (ZSE:IGH-R-A), splitski Konstruktor-inženjering i Tehnika (ZSE:THNK-R-A). Hrvatski građevinari za kompletnu autocestu ponudili su neto sadašnju vrijednost od 2,77 milijardi eura, dok je grčko-izraelski konzorcij za kompletnu autocestu ponudio cijenu od 3,92 milijarde eura.
Kakva je razlika između ponude za kompletnu autocestu i ponude "sadašnje vrijednosti"?
Meni to izgleda kao da grčko-izraelski konzorcij nudi FIKSNU CIJENU za izgradnju autoputa, dok naši građevinari nude promjenjivu cijenu i misle kasnije tražiti nekakve anekse i dizati cijenu u još nepoznatim razmjerima.
Pa za koga biste se vi odlučili?
Ovih 2,77 može narasti i na 5 milijardi, a na to posebno mogu utjecati visoki troškovi hrvatskog konzorcija.
S druge strane Izraelci imaju svoju banku i ne nude mačka u vreči.
Nije dobro, nije….