procitajte pa cete vidjeti sta kaze:
1. U skladu sa rokom koji im je odobrila Vlada Crne Gore hrvatski konzorcijum na čelu sa
Konstruktorom iz Splita je dostavio dokumentaciju koju je bio obavezan.
2.Radonjić svako komentarisanje hrvatske ponude i finansijskih garancija naziva nekorektnim dok to Vlada ne procijeni:(NE ZELI DAVATI IZJAVE DOK MJERODAVNA TJELA TO NE UTVRDE)
3.Tim prije što je dokumentacija dostavljena direktno komisiji i nije imao niko drugi priliku da je vidi. Prema tome do 28. februara mi nećemo izdavati zvanična saopštenja, poštujući i integritet partnera u ovom poslu( STA SMATRAM SASVIM NORMALNO I KOREKTNO)
p.s. bit svega je da su garanciju predali u zadanom roku a pravovaljanost iste ce se utvrditi,sta je obavezna procedura.
[thumbsup]
IGH je dostavio bankovne garancije, stoga novinari koji muljaju zaslužuju kazne, ali i oni koji se koriste tim člancima kako bi srušili cijenu i izazvali paniku…….
Neka Hanfa provjeri sve transakcije i zabilježi fondove ili osobe koji aktivno ruše cijenu, neka ih sve pošalju u Remtinec
Evo službene obavijesti iz Crne Gore
http://www.gov.me/vijesti.php?akcija=vijesti&id=179729
Zagrebačka burza: Hanfa suspenzijom trgovine IGH donijela jedinu ispravnu odluku
ZAGREB – Previše nepoznanica oo bankovnog jamstva domaćeg konzorcija za ‘posao stoljeća’ u Crnoj Gori, te sve veći broj nagađanja regulatoru nije ostavio mnogo prostora, te je donesena jedina moguća i ispravna odluka: obustava dionicama IGH i Tehnike. Do daljnjeg, odnosno "sve do trenutka kada javnost bude točno i ispravno obaviještena o okolnostima vezanim uz informacije koje su Institut IGH i Tehnika objavili putem Zagrebačke burze 9. i 10. veljače, inače vezana uz pisana jamstva Vladi Crne Gore koja se tiču realizacije projekta Autoput Bar – Boljare".
Vaš link
Kako će raagirati mali dioničari, na obustavu, vidjet ćemo.
ja predlažem da se stručnjaci sa foruma pravne struke nađu i pripreme tužbu protiv INDEXA ako bude informacija lažna ili protiv IGH i KONSTRUKTORA ako jamstvo ne bude dato i to zbog manipilacije na tržištu.
mislim da na to imamo pravo i istu proslijediti kao kaznenu prijavu nadležnim institucijama a dokaz već imamo jer je hanfa ZBOG nastalih manipulacija već blokirala trgovanje.
i prijavu nas treba što više potpisati imaoci i oni koji nemaju u vlasništvu ove dionice jer se radi o cjelokupnom manipulaciji tržištem dionica.
IGH je dostavio bankovne garancije, stoga novinari koji muljaju zaslužuju kazne, ali i oni koji se koriste tim člancima kako bi srušili cijenu i izazvali paniku…….
Neka Hanfa provjeri sve transakcije i zabilježi fondove ili osobe koji aktivno ruše cijenu, neka ih sve pošalju u Remtinec
Evo službene obavijesti iz Crne Gore
http://www.gov.me/vijesti.php?akcija=vijesti&id=179729
BIGBOSS!
Možda je na INDEX.hr-u iscurila neka insajderska vijest o financijskoj garanciji za tender, koju čuvaju ko zmija noge
Pisana garancija koja je stigla, NIŠTA NE ZNAČI !!! A PARE?
Autor/izvor: SEEbiz
Datum objave: 11.2.2010 | 14:03
Bar-Boljare: Jedini poznati jamci zasad Kosor i Đukanović
ZAGREB /PODGORICA – Misterija o davatelju jamstva za autocestu Bar-Boljare traje već i treći dan.
Prava zavjera šutnje izaziva mnoge sumnje, kako u crnogorskoj javnosti tako i u investicijskoj zajdnici u Hrvatskoj. Cijene dionice Instituta IGH (ZSE:IGH-R-A) i Tehnike (ZSE:THNK-R-A) već su treći dan iznimno volatilne što je redovita pojava u situaciji kad se spekulacijama ostavilo toliko puno prostora. Iz razgovara s nekim poznavateljima prilika u Crnoj Gori može se doznati kako bi iza svega mogao stajati jedan veliki strani fond s razvijenim operacijama na Balkanu.
Puno vjerojatnijom čini se informacija kako je zapravo "jamstvo" pismo koje je premijerka Kosor poslala crnogorskom kolegi Milu Đukanoviću. Jedna od najvećih domaćih banaka (u naravno stranom vlasništvu) navodno čeka zeleno svjetlo svojih vlasnika da uđu u posao. Kako SEEbiz doznaje, to je jamstvo samo pitanje vremena, a ne i suštinsko pitanje hoće li ga biti. Te ponude, kao i opcija da se još jedna hrvatska državna financijska institucija uključi u posao, prekjučer su dostavljene crnogorskom Ministarstvu prometa, ali ne i ugovori s bankama i garancije kojima se ispunjavaju uslovi iz ugovora sa Vladom. Predstavnici Konstruktora i njegovih partnera rekli su crnogorskim vlastima da postoji realna šansa da se pronađu financijeri, odnosno kreditori za gradnju autoputa.
U teorijama zavjera spominje se i tajni investitor arapskog podrijetla koji je spreman ući u igru, ali to je već u domeni znanstvene fantastike. Crnogorska se Vlada jednostavno našla u situaciji da mora spašavati obraz i pred vlastitom javnošću a i oporbom zbog toga što bi, da je hrvatski konzorcij izbačen, posao trebao dobiti drugorangirani Aktor-HCH čija je cijena 3,92 milijarde eura. Bit ćeVam jasnije ako kažemo da je cijena koju su Konstruktor i IGH izvijesili 2,77 milijardi eura, dakle više od milijardu jeftinija.
U svakom slučaju, hrvatsko tržište kapitala čeka pravu informacoiju, a sve dotad će biti upitna regularnost tržišta. Jer, kako ćete odrediti cijenu ako ne znate najrelevantniju informaciju za pojedinu kompaniju. Sve miriše na skandal međunarodnih razmjera, ali hajdemo vjerovati u transparentonost, barem ovaj put. Radi se jednostavno o prevelikom poslu a da bi se stvari mogle rješavati ispod žita.
Vaš link
Tračak nade???
IGH je dostavio bankovne garancije, stoga novinari koji muljaju zaslužuju kazne, ali i oni koji se koriste tim člancima kako bi srušili cijenu i izazvali paniku…….
Neka Hanfa provjeri sve transakcije i zabilježi fondove ili osobe koji aktivno ruše cijenu, neka ih sve pošalju u Remtinec
Evo službene obavijesti iz Crne Gore
http://www.gov.me/vijesti.php?akcija=vijesti&id=179729
BIGBOSS!
Možda je na INDEX.hr-u iscurila neka insajderska vijest o financijskoj garanciji za tender, koju čuvaju ko zmija noge
Pisana garancija koja je stigla, NIŠTA NE ZNAČI !!! A PARE?
[/quote]
kolega da vi niste malo zalutali na T.K.Koje gluposti govorite!Sta je triba doc sa kombijem u kojemu se nalazi 900 mil.eur i rec"Evo pare su tu" Pa vi koda zivite u vremenu ALAN FORD-a.
Datum objave: 11.2.2010 | 15:59
Zoran Radonjić: Procjena kvaliteta garancija Konstruktora do kraja mjeseca
Autor/izvor: SEEbiz
Vaš link
@PETINA
Ne želim odogovarati na ovakvo primitivno pitanje i kritiku.
Samo da pripomenem, da se fin. jamstva NE SMIJU SKRIVATI ISPOD ŽITA !!!
ja predlažem da se stručnjaci sa foruma pravne struke nađu i pripreme tužbu protiv INDEXA ako bude informacija lažna ili protiv IGH i KONSTRUKTORA ako jamstvo ne bude dato i to zbog manipilacije na tržištu.
mislim da na to imamo pravo i istu proslijediti kao kaznenu prijavu nadležnim institucijama a dokaz već imamo jer je hanfa ZBOG nastalih manipulacija već blokirala trgovanje.
i prijavu nas treba što više potpisati imaoci i oni koji nemaju u vlasništvu ove dionice jer se radi o cjelokupnom manipulaciji tržištem dionica.
To je stav kolega [thumbsup] Nakon blokade ja sam već napisao da idem na brzinu "nekog" tužiti tek toliko da se smirim, ali me moderator izbrisao. Inače je to posao ali ovoga puta će biti čisti gušt [wink]
ne čudi me da crnogorski mediji sumnjaju u vjerodostojnost garancija, ali kada to učine hrvatski u ovakvoj ekonomskoj situaciji, onda je stvar jasna da se radi o pokušaju manipulacije, jer da i znaju nešto, u ovom trenutku bi to prešutjeli,jer nije u pitanju Jure,Mate,Pero i Đuro i parsto kuna razlike na dionici,nego posao kojega kod nas nema ni za lijek, a taj Babić i njegov portal su smeće jer hrvatskim radnicima pokušavaju nanijeti štetu,investitorima koji ulažu na burzi mogu samo …………..,jer nitko tko ulaže na burzi nije nenaviknut na gubitak,dobitak,potop,oporavak,itd… [tongue]
mislim da je danas sve krenulo od podgoričkih "Vijesti".
index je vjerojatno samo preneso njihovu vijest.
Hrvati umjesto garancija donijeli samo obećanja
KONSTRUKTOR I PARTNERI JOŠ NIJESU ISPUNILI USLOVE ZA GRADNJU AUTOPUTA BAR-BOLJARE IAKO JE TO SAOPŠTILO MINISTARSTVO SAOBRAĆAJA, ALI SU I DALJE U IGRI
Podgorica – Hrvatski konzorcijum, koji predvodi splitski Konstruktor, nije dostavio finansijske garancije za izgradnju autoputa Bar-Boljare, iako je to dan ranije saopšteno od predstavnika Ministarstva saobraćaja i tenderske komisije – saznaju “Vijesti”.
Ministarstvo saobraćaja saopštilo je prekjuče da je ovaj konzorcijum “dostavio pisane garancije, koje zadovoljavaju uslove tendera i omogućavaju sklapanje finansijskih ugovora”.
– Vlada Crne Gore će nastaviti predviđenu proceduru analize dostavljenih ponuda i zaključivanja ugovora sa hrvatskim konzorcijumom i finansijskim institucijama – saopšteno je iz komisije za sprovođenje tenderskog postupka i pregovaranja.
Prema informacijama “Vijesti”, Konstruktor nije dostavio garancije, već jednu vrstu obećanja da bi do kraja mjeseca mogli ispuniti uslove za potpisivanje ugovora.
Predstavnici konzorcijuma su u pregovorima sa najmanje dvije evropske banke, od kojih su dobili ponude za sklapanje kreditnog aranžmana za projekat crnogorskog autoputa. Te ponude, kao i opcija da se još jedna hrvatska državna finansijska insitucija uključi u posao, prekjuče su dostavljene crnogorskom Ministarstvu saobraćaja, a ne nikako ugovori sa bankama i garancije kojima se ispunjavaju uslovi za konačan ugovor sa Vladom.
Predstavnici Konstruktora sa partnerima prenijeli su tom prilikom crnogorskim vlastima da postoji realna šansa da se pronađu finanansijeri, odnosno kreditori za gradnju autoputa.
Oni su zapravo trebali da dostave već potpisane ugovore sa bankama o garancijama za autoput, kako bi i Vlada stavila svoj paraf na sve to pod uslovom da su zadovoljeni tenderski uslovi. Hrvati još nijesu sklopili bilo kakav ugovor, i za to imaju rok do kraja mjeseca.
Na kraju februara biće tačno dva mjeseca od kada je Vlada dala rok konzorcijumu da ispune uslove. Prekjuče, kada su donijeli obećanja i ponude banaka, ali ne i garancije, isteklo je dva mjeseca od prvobitnog isteka roka za dostavljanje garancija, i zato se u javnosti špekulisalo da je 9. februar dan “D” za ostanak Hrvata u igri.
Da, ipak, još nije sve kako treba potvrđuje to da ni predstavnici Ministarstva saobraćaja ni konzorcijuma nijesu željeli da kažu od kojih su banaka dobili navodne garancije. Ministar Andrija Lompar je, takođe, izjavio da je sve to korak naprijed, ali da treba biti oprezan.
Hrvatski mediji su prenijeli informaciju iz crnogorskog Ministarstva saobraćaja da ne mogu reći ko je dao finansijsku garanciju \"jer je dogovoreno sa Institutom građevinarstva Hrvatske (IGH) i Konstruktorom da to bude tajna\". Takvu izjavu je dao i direktor Konstruktora Željko Žderić.
Naravno, nije u pitanju nikakva tajna ko je dao garancije, već je poenta u tome što još nema bilo kakvih garanacija, osim ponuda i obećanja.
Garancije koje Hrvati moraju donijeti, treba da budu najmanje u iznosu od oko 900 miliona eura, koliko košta dionica Podgorica-Mateševo. Inače čitav projekat, prema ponudi Hrvata, treba da košta oko 2,8 milijardi eura.
Z.VUČINIĆ
evo i linka
http://www.vijesti.me/index.php?id=329136
Kada bi se kaznili ovakvi odurni medjiji koji stvaraju "bombasticne" naslove i clanke u kojima vjesto barataju rijecima u kojima uglavnom nigdje nema istine, onda bi se ova jadna drzava ocistila od velikih smradova! Tko ce nadoknaditi stetu ulagacima ove dionice koji su danas panicno prodavali ako sve bude uredu sa ovim poslom??? Mediji u ovoj drzavi su jadni ali jadni do kraja!! Sa druge strane u javnom priopcenju IGH na zse lijepo i jasno stoji da su DOSTAVILI GARANCIJE a ne nikakve pregovore sa bankama, te ako su oni na takav nacin prevarili ljude u ovoj drzavi, a apriori vlasnike dionice, tada smo mi jadna zemlja i steta se zvati Hrvatom. Ocito onda lopovluk vlada u svakom segmentu i neka sve ide u vrazju mater. Osobito jer predsjednica Vlade daje podrsku konzorciju, a neznam da li bi ga davala da nije upucena kako postoju jamstva a ne neke nebulozne price o "pregovorima sa bankama". Vrlo zanimljivo ce biti pratiti tijek ovog dogadjaja. Inace, hrvatski mediji su uglavnom govna, a to je argumentirano dokazano u mnogim situacijama i sa jako puno ljudi!
Do novinarskog špekuliranja i bombastičnih naslova dolazi jedino ako nema transparentnih podataka. Da su Radić i Žderić objavili ko im je dao garanciju, pod kojim uvjetima, i to objavili na stranicama burze, bombastičnih naslova i špekulacija ne bi bilo. IGH može, ako želi, otkloniti sve sumnje u roku od 10 minuta.
Ulagače nitko ne treba obeštetiti jer su se odlučili ulagati na osnovu netransparentne informacije. To nosi veći gubitak ako se informacija ispostavi netočnom, ali i veći dobitak ako se ispostavi točnom.
[/quote]
Jok kolega, kada netko laze svjesno a mislim na index, onda i mora odgovarati.
Ovo nisu igrarije s politicarima, bandicem ili nedragim ljudima, OVO JE SVIJESNA KRADJA I LOPOVLUK a sto se vidi po tome da se index poziva na reklakazala informacije iz reklakazala zemlje i misle da su se time zastitili i ogradili od odgovornosti svojega clanka!
Imate sluzbeno izvjesce IGH, ZSE, Premjerke, i ogroman promet iza sebe,… sa druge strane imate piskaranja indexovog novinara koji ne zna niti gramatiku niti uvijete ugovora po necijem nalogu napise narucen tekst.
Mozda IGH stvarno nije dao jamstva, mozda je dao nesto "sta god" ali to "sta god" je ocito ispunilo uvijete ugovora,….. a mozda IGH uopce ne sprema ugovor sa CG, mozda spremaju "celulozni papir" na kojemu ce pisati uvijeti dogovora o poslu i tamo ce biti udaren jedan plavi zig od tinte sa nekoliko potpisa desnom rukom plavom kemiskom made in China….. mozda….. [yawn]
[/quote]
Mislim da polaziš od krive pretpostavke. Ljudi ne ulažu u dionice, barem ne ozbiljni investitori, na bazi članaka u index-u ili pisanja po forumima. Investitori kupuju dionice na bazi relevantnih izvora informacija, a to znači i na bazi izjava uprave. Dionica IGH nije padala danas jer je index.hr nešto napisao nego zato što Jure Radić nije dovoljno napisao.
Da bi se opravdao skorašnji rast, da bi se osigurao održiv rast dionice, i da bi se povećao interes investitora potrebno je reći ne samo ko je dao garanciju, nego i pod kojim uvjetima i po kojoj cijeni. Sve dok se to ne desi dionica će plesati u ritmi špekulanata koji će brzo ulaziti i još brže izlaziti iz nje.