IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


…dostavio pisana jamstva vladi Republike Crne Gore…
Pa lju moji citajte ovaj link: http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/xsSu0EerVXqTEfeRFBW2zg==.pdf

A ne link Indexa [shocked]!!!

Kako ce neki ostati u soku da im ni intezivna nece pomoci ako sada prodaju ovu dionicu. Pa ova dionica ima razlog da u skoro vrijeme ode duplo gore, pa zivote u ovakvim vremenima su dobili ogroman posao!!! Ja nemogu vjerovati da jedan Index portal moze u ljudima napraviti ovakvu psihozu a oni su upravo psihodelicne njuske koje samo gledaju svoj profit a to im jedino donose sokantni tekstovi i naslovi!! Bljak! [shocked]

Ma ona laprdala na indexu su do zadnjega trenutka odbrojavali vrijeme za dostavljanje jamstava, a sad opet igraju istu igru…

KALI SE SINE I ZANAT PECI !

Da li društvo PAMTI članak koji govori kako je Konstruktor morao platiti Crnoj Gori 120 niliončeka kunića ZBOG NE ISPUNJAVANJA UGOVORNIH OBVEZA ( valjda projektna dokumentacija i priprema radova ) a još NISU NI LOPATU ZAPIKNULI!!!!!!!
ŽDERA + RADIŠA = legende hrvatskog građevinarstva koji vani NE BI gradili ni šekret!!!!!


Bez obzira na vijesti s indexa ne vjerujem da Crna Gora ili IGH i njegovi kompanjoni imaju kapaciteta nabaviti MILIJARDE eura.
Dug/kapital IGH je trenutno gotovo 400% + žele se zadužiti za milijardu eura.
Pa to je gore od situaciji INGRE i arene.
Profit od posla je vrlo upitan, a zaduživanje je glomazno i neuvjerljivo.
Ne očekujem niti da će Crna Gora koja je pod kontrolom MMF-a samo tako platiti milijardu eura.
Zamislite, Crna Gora će platiti MILIJARDU EURA.
Tu će još biti svega, prije ili kasnije.

Meni je teže zamisliti da odbace ponudu IGH i Konstruktora i prhvate drugoplasirane
Grke-Turke koji su skuplji za više od MILJARDE EURA…znate vi što je takva cifra za jednu CG ?

na 4300 sve prodajem...


Bez obzira na vijesti s indexa ne vjerujem da Crna Gora ili IGH i njegovi kompanjoni imaju kapaciteta nabaviti MILIJARDE eura.Dug/kapital IGH je trenutno gotovo 400% + žele se zadužiti za milijardu eura.
Pa to je gore od situaciji INGRE i arene.
Profit od posla je vrlo upitan, a zaduživanje je glomazno i neuvjerljivo.
Ne očekujem niti da će Crna Gora koja je pod kontrolom MMF-a samo tako platiti milijardu eura.
Zamislite, Crna Gora će platiti MILIJARDU EURA.
Tu će još biti svega, prije ili kasnije.

Kakve milijarde eura? Jer ti znas koliko iznosi garancija?
Dug/kapital IGH je 400%? – Sta ti to treba znacit?

Svatko danas trguje na burzi ali rijetki ostaju psihicki zdravi!

evo mij prvi post…samo radi indexsa najboljeg žutog tiska u hrvatskoj…inace samo citam…a i sam sam jucer uletio u tehniku…pozz
HRVATSKI KONZORCIJUM IPAK U PREDVIĐENOM ROKU OBEZBIJEDIO PODRŠKU BANAKA ZA IZGRADNjU AUTOPUTA
Vlada provjerava garancije „Konstruktora”

Ako sve bude u redu – slijedi potpisivanje trilateralnih ugovora sa hrvatskom firmom i finansijskim institucijama. Još nije poznato koje banke su podržale konzorcijum koji predvodi „Konstruktor”

Podgorica – Predstavnici hrvatskog konzorcijuma, na čelu sa splitskim „Konstruktorom”, u kojem se nalaze IGH i „Tehnika”, juče su u Vladi Crne Gore uručili neophodne pisane bankarske garancije za izgradnju prioritetne dionice prvog crnogorskog autoputa, od Podgorice do Mateševa. Time je konzorcijum napravio i pretposljednji korak u namjeri da bude učesnik u crnogorskom poslu stoljeća – izgradnji autoputa Bar – Boljare. Predstoji analiza i provjera garancija, što će uraditi Vlada i nadležne institucije. Ako sve bude u redu, slijedi potpisivanje trilateralnih ugovora sa hrvatskim konzorcijumom i finansijskim institucijama. Još nije poznato koje banke su podržale hrvatski konzorcijum.

Ministar saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija dr Andrija Lompar potvrdio je za „Pobjedu” da je hrvatski konzorcijum dostavio obimnu dokumentaciju u vezi sa garancijom finansijskih institucija Komisiji koja prati realizaciju projekta.

– Nekoliko dana sagledavaćemo kvalitet dostavljene dokumentacije, u saradnji sa našim konsultantom i stručnjacima iz Ministarstva finansija. Ukoliko sve bude pozitivno, vrlo brzo očekujemo i zaključivanje trilateralnih ugovora, čime bi praktično bio završen čitav postupak u vezi sa stupanjem na snagu koncesionog ugovora – objasnio je Lompar.

Sekretar Ministarstva i predsjednik Komisije za sprovođenje tenderskog postupka i pregovaranja Zoran Radonjić pojasnio je za naš list proceduru definisanu ugovorom.

– Nadležne institucije, Savjet za autoputeve i Vlada će, uz pomoć konsultanta IFC-a, analizirati dostavljene garancije. Optimisti smo, jer su stigle prije traženog roka, 28. februara. Zatim bi trebalo da se zakaže i pripremi zaključenje finansijskih ugovora sa bankama koje su garanti ponuda za hrvatski konzorcijum. Sve dok se ne potpišu finansijski ugovori posao nije zaključen – rekao je Radonjić.

On je dodao je da su vođeni preliminarni razgovori i sa izraelsko-grčkim konzorcijumom.

– Definisali smo stvari o kojima smo obavijestili javnost transparentno. Dalje pregovore smo zamrzli do isteka roka koji je dat hrvatskom konzorcijumu – rekao je Radonjić.

Generalni direktor hrvatskog „Konstruktora” Željko Žderić kazao je za „Pobjedu” da su, prema dogovoru i odobrenjima crnogorske vlade, dostavili sve što je bilo potrebno.

– Ovim je riješen problem za prvu dionicu, bar za nekoliko godina. Onda ćemo ići na drugu, onu o kojoj se dogovorimo sa Crnom Gorom. Logično, biće to nova dionica ili prema sjeveru ili prema jugu, nećemo preskakati. Možda i dvije dionice budemo radili paralelno. O svemu ćemo u narednom periodu razgovarati. Ali, ovo je forma koju moramo ispuniti i zadovoljiti. Sve su dionice interesantne – rekao je Žderić.

Ambasador Republike Hrvatske Petar Turčinović izjavio je za naš list da očekuje da će posao početi u punom intenzitetu početkom ljeta.

– Najinteresantnije je, što niko nije osporio, da je najavljena izuzetno dobra saradnja koja se očekuje između hrvatskih i crnogorskih građevinara. Računa se da će svako ko u Crnoj Gori može kompetentno raditi u građevinarstvu imati svoje mjesto u poslu. I na taj način se najbolje iskazuju dobrosusjedski odnosi koji su stalno u usponu posljednje tri godine. Na sumu od 180 miliona eura u tom periodu, sada se nadovezuje i desetostruko veći projekt, koji će tu saradnju još više ojačati, ne samo tokom njegove izgradnje, već i tokom 30-godišnje eksploatacije puta – zaključio je Turčinović.
…ima jos

…..
Konstruktor” radi u Hrvatskoj, Bosni, Crnoj Gori, zatim u Makedoniji, Mađarskoj, Turskoj, Kataru. Vrijednost prošlogodišnjeg obrta hrvatske firme bila je oko 300 miliona eura. „Konstruktor” zapošljava oko 2.500 radnika.

Hronologija

2. mart 2009 – Otvorene ponude na tenderu za izgradnju autoputa Bar – Boljare.

19. mart 2009 – Hrvatski konzorcijum, koji predvodi splitski „Konstruktor”, prvorangirani je na tenderu za izgradnju autoputa od Bara do Boljara.

9. april 2009 – Vlada Crne Gore zadužila članove Savjeta za izgradnju autoputeva da počnu pregovore o dodjeli koncesije za autoput sa prvorangiranim ponuđačem.

28. april 2009 – Počeo pregovarački postupak sa „Konstruktorom”.

26. maj 2009 – U Zagrebu i Splitu održana druga runda pregovaračkog postupka.

9. jun 2009 – Potpisan Ugovor o koncesiji.

28. decembar 2009 – Vlada za 60 dana produžila rok za dostavljanje bankarskih garancija „Konstruktoru“.

Dragan Cvijović


Meni je teže zamisliti da odbace ponudu IGH i Konstruktora i prhvate drugoplasirane
Grke-Turke koji su skuplji za više od MILJARDE EURA…znate vi što je takva cifra za jednu CG ?

Slažem se, sve bi to moglo završiti tako da se od posla potpuno odustane ili da nastanu problemi oko financiranja prije ili tijekom samog posla.
Takve megalomanske iznose i projekte ove tvrtke i državica poput CG jednostavno ne mogu podnijeti.
Još ćemo vidjeti, ali sve je moguće kad se radi o IGH-u, pa sjetite se posla u Rusiji koji je isto objavljen na sva zvona po novinama i u udarnom terminu na dnevniku HTV-a, a kasnije nije bilo ni službene obavijesti od Radića da je izgubljen nego je priznao tek na upit novinara.
Ovo je smiješno da će se IGH i dalje zaduživati a dug im je do grla, žele izaći iz splitske arene i ostaviti je Kerumu jer nemaju novaca za daljnje financiranje, a za CG kao mogu nabaviti milijardu eura!!



Bez obzira na vijesti s indexa ne vjerujem da Crna Gora ili IGH i njegovi kompanjoni imaju kapaciteta nabaviti MILIJARDE eura.
Dug/kapital IGH je trenutno gotovo 400% + žele se zadužiti za milijardu eura.
Pa to je gore od situaciji INGRE i arene.
Profit od posla je vrlo upitan, a zaduživanje je glomazno i neuvjerljivo.
Ne očekujem niti da će Crna Gora koja je pod kontrolom MMF-a samo tako platiti milijardu eura.
Zamislite, Crna Gora će platiti MILIJARDU EURA.
Tu će još biti svega, prije ili kasnije.

Meni je teže zamisliti da odbace ponudu IGH i Konstruktora i prhvate drugoplasirane
Grke-Turke koji su skuplji za više od MILJARDE EURA…znate vi što je takva cifra za jednu CG ?
[/quote]
kako bilo, Konstruktor , Igh , vlade HR i CG se trebaju hitno očitovati jer ovo ima potencijala da preraste u međunarodni skandal

KADA NEPRAVDA POSTAJE ZAKON - OTPOR POSTAJE POTREBA


Bez obzira na vijesti s indexa ne vjerujem da Crna Gora ili IGH i njegovi kompanjoni imaju kapaciteta nabaviti MILIJARDE eura.
Dug/kapital IGH je trenutno gotovo 400% + žele se zadužiti za milijardu eura.
Pa to je gore od situaciji INGRE i arene.
Profit od posla je vrlo upitan, a zaduživanje je glomazno i neuvjerljivo.
Ne očekujem niti da će Crna Gora koja je pod kontrolom MMF-a samo tako platiti milijardu eura.
Zamislite, Crna Gora će platiti MILIJARDU EURA.
Tu će još biti svega, prije ili kasnije.

Prva ide dionica Podgorica – Mateševo čija je cijena oko 930 milijuna eura a Montenegro sudjeluje s oko 610 milijuna eura. Dakle nema tu nikakvog zaduživanja od MILIJARDU eura. Daljnje radove će se moći financirati dijelom iz koncesije.




Bez obzira na vijesti s indexa ne vjerujem da Crna Gora ili IGH i njegovi kompanjoni imaju kapaciteta nabaviti MILIJARDE eura.
Dug/kapital IGH je trenutno gotovo 400% + žele se zadužiti za milijardu eura.
Pa to je gore od situaciji INGRE i arene.
Profit od posla je vrlo upitan, a zaduživanje je glomazno i neuvjerljivo.
Ne očekujem niti da će Crna Gora koja je pod kontrolom MMF-a samo tako platiti milijardu eura.
Zamislite, Crna Gora će platiti MILIJARDU EURA.
Tu će još biti svega, prije ili kasnije.

Meni je teže zamisliti da odbace ponudu IGH i Konstruktora i prhvate drugoplasirane
Grke-Turke koji su skuplji za više od MILJARDE EURA…znate vi što je takva cifra za jednu CG ?
[/quote]
kako bilo, Konstruktor , Igh , vlade HR i CG se trebaju hitno očitovati jer ovo ima potencijala da preraste u međunarodni skandal
[/quote]

Potpisujem !

na 4300 sve prodajem...

Pogotovo je Grčka ta koja će bez problema skupit milijardu eura, baš sad u europi imaju humanitarnu akciju da im pomognu oko skupljanja te love. [lol]

sutra je novi dan.

Bar-Boljare: Jedini poznati jamci zasad Kosor i Đukanović
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/bar-boljare-jedini-poznati-jamci-zasad-kosor-i-dukanovic,68237.html

Mean people suck and nice people swallow!

New Report

Close