IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Danas , sutra , do kraja tijedna, dajte prognoze , samo rast, dokle?????

S obzirom da se je veliki broj investitora iskrcao iz IGH proteklih dana i tjedana, misleći da će IGH izgubiti posao u Crnoj Gori, a s današnjim pismenim jamstvom, posao je zagarantiran pa se je danas ponovno većina počela krcati i to na velika vrata. Tako da bi IGH vrlo brzo znao ponovno doći do okrugle brojke od 4000 KN [smiley]



Neobicno je vazno naglasiti vaznost cinjenice da jamstva nije izdala hrvatska vlada nego medjunarodne banke/institucije… Samim time bilo kakve spekulacije o neisplativosti projekta padaju u vodu… Mos mislit da bi neki bjelosvejtski jebivjetri i masoni dali nekom lovu sam tak nakon ovakve krize i pouke a da nisu milijuuuuuun % sigurni u isplativost… Skeptici, protiv ovog argumenta mozete mi napisat 100 str. teksta i kvazi argumenata ali necete nikog uvjerit da ovo nije isplativo…

gle trotter, svojevremeno sam nešto radio oko tih autocesta, pa mislim da mogu nešto reći u par rečenica, a ne na sto stranica.

1. minimalni dnevni prosječni promet autoceste za njeno ekonomično poslovanje je 15.000 vozila dnevno. Za ilustraciiju na dionici od Bosiljeva do Splita to se ostvari samo u 7-8 vikenda, kad je smjena turista u srpnju i kolovozu i još za 2-3 praznika, kroz godinu. Nema nikakvog razloga da to bude bolje u CG. Može biti samo gore. A godina ima 365 dana.
2. cijela CG ima oko 600.000 stanovnika, od čega je manje od 1/3 urbanog, dakle prometno mobilnijeg stanovništva. Da bi ta cesta bila isplativa svaki Crnogorac koji ima auto (Iz Cetinja i s Durmitora) bi se trebao njome voziti 5-6 puta dnevno, svaki dan, i zimi i ljeti. Ne rade to Hrvati, pa ne mislim da će to raditi niti Crnogorci, samo zato da bi cesta bila isplativa. A drugog razloga i onako nema.

Ovo nisam napisao s bilo kakvom namjerom da potičem kupnju ili prodaju dionice IGH, jer je to irelevantno na ovoj razini njene cijene. Napisao sam to samo zato da neke stvari demistificiram.
[/quote]

Ali opet niste pobili najjaci argument od najjacih koji sam gore naveo… jel vi shvacate sto sam ja gore napisao? Ovakvih izracuna i postova je bilo n… ali i dalje je nepobitan argument koji sam gore naveo… nepobitan… A btw na kojoj se to autocesti u svijetu voze iskljucivo drzavljani zemlje u kojoj se nalazi?? Cak ni u Iraku nije tako… Osim toga jasno je da ce razliku neisplativosti u tom smislu pokriti vlada CG jer za njih cesta nije pitanje profita nego je jasno da je drzavni interes i za njih ima nemjerljivi dodatni ucinak na gospodarstvo kao i svaka autocesta, to valjda ne trebam naglasavati… pa im onda nece biti problem cak ni da moraju nesto dodatno platiti konzorciju…

https://www.youtube.com/watch?v=qp5hxHPlTq8



Neobicno je vazno naglasiti vaznost cinjenice da jamstva nije izdala hrvatska vlada nego medjunarodne banke/institucije… Samim time bilo kakve spekulacije o neisplativosti projekta padaju u vodu… Mos mislit da bi neki bjelosvejtski jebivjetri i masoni dali nekom lovu sam tak nakon ovakve krize i pouke a da nisu milijuuuuuun % sigurni u isplativost… Skeptici, protiv ovog argumenta mozete mi napisat 100 str. teksta i kvazi argumenata ali necete nikog uvjerit da ovo nije isplativo…

gle trotter, svojevremeno sam nešto radio oko tih autocesta, pa mislim da mogu nešto reći u par rečenica, a ne na sto stranica.

1. minimalni dnevni prosječni promet autoceste za njeno ekonomično poslovanje je 15.000 vozila dnevno. Za ilustraciiju na dionici od Bosiljeva do Splita to se ostvari samo u 7-8 vikenda, kad je smjena turista u srpnju i kolovozu i još za 2-3 praznika, kroz godinu. Nema nikakvog razloga da to bude bolje u CG. Može biti samo gore. A godina ima 365 dana.
2. cijela CG ima oko 600.000 stanovnika, od čega je manje od 1/3 urbanog, dakle prometno mobilnijeg stanovništva. Da bi ta cesta bila isplativa svaki Crnogorac koji ima auto (Iz Cetinja i s Durmitora) bi se trebao njome voziti 5-6 puta dnevno, svaki dan, i zimi i ljeti. Ne rade to Hrvati, pa ne mislim da će to raditi niti Crnogorci, samo zato da bi cesta bila isplativa. A drugog razloga i onako nema.

Ovo nisam napisao s bilo kakvom namjerom da potičem kupnju ili prodaju dionice IGH, jer je to irelevantno na ovoj razini njene cijene. Napisao sam to samo zato da neke stvari demistificiram.
[/quote]
MMM
Crna gora jamči ugovorom razliku ako koncesija bude ispod razine isplativosti..nema tu šta biti sporno
Oni će se namiriti kroz raznorazne trošarine predpostavljam(na automobile,gorivo i kako to već ide)
A sam posao konzorcij radi u određenim postocima.IGH se i naplaćuje tako da nadzor i projektiranje
idu postotno od ukupne investicije.
Struka je potvrdila na isplativost projekta nije upitna..nikad nije ni bila,osim kod onih koji uspoređuju neusporedivo.

sijem žito raste grahorica

Ako je za isplativost ceste potrebno 15 000 osobnih automobila koliko je to onda kamiona sa kontejnerima iz Bara? Ta cesta u konačnici ide u Rumunjsku. Šta će oni i Talijani onuda voziti za 10 godina o tome još ni geo strateški instituti pojma nemaju.

who dares, wins


Ako je za isplativost ceste potrebno 15 000 osobnih automobila koliko je to onda kamiona sa kontejnerima iz Bara? Ta cesta u konačnici ide u Rumunjsku. Šta će oni i Talijani onuda voziti za 10 godina o tome još ni geo strateški instituti pojma nemaju.

Da se malo nasalim… Ali pojma o tom imaju itekako isti oni koje ja zovem bjelosvjetski bilderberg jebivjetri masoni i ini koji kontroliraju banke a koje su dale jamstva… ak oni znaju zasto su dali jamstva… meni dosta… bez da ulazim u dubokoumne analize i izracune koliko je automobila proslo i sl.

https://www.youtube.com/watch?v=qp5hxHPlTq8


Da se malo nasalim… Ali pojma o tom imaju itekako isti oni koje ja zovem bjelosvjetski bilderberg jebivjetrima masonima i inim koji kontroliraju banke a koje su dale jamstva.

ljudi koji kontroliraju banke ti se zovu bankari. [thumbsup]

Hm, ajmo ekipa odredimo gornji target: 5800-6200kn mi se čini realno.



Da se malo nasalim… Ali pojma o tom imaju itekako isti oni koje ja zovem bjelosvjetski bilderberg jebivjetrima masonima i inim koji kontroliraju banke a koje su dale jamstva.

ljudi koji kontroliraju banke ti se zovu bankari. [thumbsup]
[/quote]

Hvala… a onaj neboder stakleni okrugli u savskoj kaj si me pito… To ti je cibonin toranj…

https://www.youtube.com/watch?v=qp5hxHPlTq8

Da li ste primjetili neki istaknuti tekst na portalu Jutarnjeg povodom dobivanja ovog projekta?

Ja ne, čini mi se da su se oni novinari koji su danima i mjesecima pljuvali po svim građevinarima općenito sakrili u mišju rupu i tuguju. He, he…

Čestitka IGH-u i konzorciju, ovo će biti veliki zamašnjak za sve naše građevinare i srodne djelatnosti… [thumbsup]

…Iako još treba pričekati prolazak žalbenog roka, …



Da se malo nasalim… Ali pojma o tom imaju itekako isti oni koje ja zovem bjelosvjetski bilderberg jebivjetrima masonima i inim koji kontroliraju banke a koje su dale jamstva.

ljudi koji kontroliraju banke ti se zovu bankari. [thumbsup]
[/quote]
A tko kontrolira bankare?
Njihove žene valjda ili… ljubavnice [lol]

who dares, wins

Želim samo napisati Činjenicu :
Danas u 15:55 je potražnja KONAČNO nadmašila ponudu !!
To nam se duuugo nije desilo ,
Bravo Jure i Ždero

ČOVJEČE PAZI DA NE IDEŠ MALEN ISPOD CROBEXA

New Report

Close