IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Da li će se IGH & CO naplaćivati od koncesije tj. naplate cestarine nekih x godina ( npr 20-30 ) ili će im CG plaćati u nekim ratama???

Ako će se naplaćivati od cestarine, hmmmmm tko će vraćati kredite ako bude malo automobila, mogao bi to biti i gubitak stoljeća ???

Ako će se naplaćivati od cestarine, hmmmmm tko će vraćati kredite ako bude malo automobila, mogao bi to biti i gubitak stoljeća ???

Jure je u Otvorenom izjavio da su u Ugovor ugradili stipulaciju da ce u slucaju manjeg broja automobila od predvidjenog razliku nadoknaditi Crna Gora. To je uobicajen “osigurac” u cestogradnji…

"Wide diversification is only required when investors do not understand what they are doing." - Warren Buffet


Ma ko nije kupio nemora žurit biće toga kolko hoćete samo polako bolje nego noge polomit eto ja neću žuriti

Ja sam za svaki slučaj danas uzeo 30 komada, sutra još 30 i to je to. [thumbsup]
No, imam feeling da će sutra cijena IGH na otvaranju biti preko 3200 kn, a tijekom dana i do 3400-3500. Krdo kad krene ruši sve pred sobom [lol]

Hrvatska ulazi u EU glasovima 30% biračkog tijela. 70% birača nije dalo svoj glas za ulazak u EU!

da li se netko pitao tko je taj tajanstveni Jurin spasitelj.(možda netko zna??????)
da li smo na kraju svi MI (iz proračuna) platili jamstvo.

čak se i crnogorci prave grbavi.
http://www.business.hr/hr/Kompanije/Vijesti/Hrvatski-gradevinari-spasili-posao-u-Crnoj-Gori


Nitko ne razmišlja da se fondovi čiste jer su se nakupovali jeftino i sad im je ovih 20% super za istovar.Poslije kad navuku male i oni se dobrano istovare to će normalno pasti.

Tko bi se normalan iskrcao sad, nakon ovakve vijesti i kad za nekoliko dana stize godisnje FI koje će biti prilicno dobro uzevsi u obzir sve odradjene poslove u 2009? Jedino manijaci ili oni koje je zadesila neka zesca nesreca…

"Wide diversification is only required when investors do not understand what they are doing." - Warren Buffet

Ljudi moji samo malo se raspitaj te kako se ceste grade u italiji ,Francuskoj a kako u Njemačkoj.
Ili platiš cestarinu privatniku za njegovu dionicu( za to su naplate na svakojakim mjestima) do kud je tko izgradio i do tud naplaćuje ili ne plaćaš nigdje ništa ali ti to uzmu u benzinu ili vinjeti.
Ovako kao kod nas nema nigdje. Platiš u benzinu, pa na naplatnima i još jednom kod registracije. I još su oni u gubitku i cijela država strepi da li će vratiti kredit. Pa šta mene boli ona stvar za njihov kredit? Samo za to što imaju hrvatski predznak, a u biti su privatnici. Da li itko od vas zna tko su vlasnici istarskog ipsilona? Oni su bogatiji od cijele Hrvatske i zašto bi to nas trebalo brinutu koliko će zaraditi? Kotiraju na pariškoj burzi i imaju svoje dioničare koji su valjda svjesni svega i ulažu svoj kapital. Kad im se to više ne će dopadati prodati će Buyges i kupiti npr. Vivendi ili Vinci. Tako i sa IGH kad dođe na neku razinu slobodno to prodajte ili kupite nešto pametnije.
Previše se tu mješa socijalizam i kapitalizam. Bar za moj ukus.

who dares, wins

Neobicno je vazno naglasiti vaznost cinjenice da jamstva nije izdala hrvatska vlada nego medjunarodne banke/institucije… Samim time bilo kakve spekulacije o neisplativosti projekta padaju u vodu… Mos mislit da bi neki bjelosvejtski jebivjetri i masoni dali nekom lovu sam tak nakon ovakve krize i pouke a da nisu milijuuuuuun % sigurni u isplativost… Skeptici, protiv ovog argumenta mozete mi napisat 100 str. teksta i kvazi argumenata ali necete nikog uvjerit da ovo nije isplativo…

https://www.youtube.com/watch?v=qp5hxHPlTq8

Pa dobro , majku mu, di su nabavili to vražje jamstvo za izvozni kredit…puknut ću od radoznalosti!!???

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!


Pa dobro , majku mu, di su nabavili to vražje jamstvo za izvozni kredit…puknut ću od radoznalosti!!???

OTP Banka


Neobicno je vazno naglasiti vaznost cinjenice da jamstva nije izdala hrvatska vlada nego medjunarodne banke/institucije… Samim time bilo kakve spekulacije o neisplativosti projekta padaju u vodu… Mos mislit da bi neki bjelosvejtski jebivjetri i masoni dali nekom lovu sam tak nakon ovakve krize i pouke a da nisu milijuuuuuun % sigurni u isplativost… Skeptici, protiv ovog argumenta mozete mi napisat 100 str. teksta i kvazi argumenata ali necete nikog uvjerit da ovo nije isplativo…

gle trotter, svojevremeno sam nešto radio oko tih autocesta, pa mislim da mogu nešto reći u par rečenica, a ne na sto stranica.

1. minimalni dnevni prosječni promet autoceste za njeno ekonomično poslovanje je 15.000 vozila dnevno. Za ilustraciiju na dionici od Bosiljeva do Splita to se ostvari samo u 7-8 vikenda, kad je smjena turista u srpnju i kolovozu i još za 2-3 praznika, kroz godinu. Nema nikakvog razloga da to bude bolje u CG. Može biti samo gore. A godina ima 365 dana.
2. cijela CG ima oko 600.000 stanovnika, od čega je manje od 1/3 urbanog, dakle prometno mobilnijeg stanovništva. Da bi ta cesta bila isplativa svaki Crnogorac koji ima auto (Iz Cetinja i s Durmitora) bi se trebao njome voziti 5-6 puta dnevno, svaki dan, i zimi i ljeti. Ne rade to Hrvati, pa ne mislim da će to raditi niti Crnogorci, samo zato da bi cesta bila isplativa. A drugog razloga i onako nema.

Ovo nisam napisao s bilo kakvom namjerom da potičem kupnju ili prodaju dionice IGH, jer je to irelevantno na ovoj razini njene cijene. Napisao sam to samo zato da neke stvari demistificiram.

[i]"Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi!"[/i]

Ovo danas je bio pravi dan za pamćenje za sve građevinare [smiley]

Slazem se sa napisanim… I jos bi dodao da bi u ovom poslu jedini mogli profitirati, znacajnije, Dalekovod i ostali podizvodjaci!!! I naravno NASA radna snaga tj. Olaksanje za stopu nezaposlenosti!!!



Neobicno je vazno naglasiti vaznost cinjenice da jamstva nije izdala hrvatska vlada nego medjunarodne banke/institucije… Samim time bilo kakve spekulacije o neisplativosti projekta padaju u vodu… Mos mislit da bi neki bjelosvejtski jebivjetri i masoni dali nekom lovu sam tak nakon ovakve krize i pouke a da nisu milijuuuuuun % sigurni u isplativost… Skeptici, protiv ovog argumenta mozete mi napisat 100 str. teksta i kvazi argumenata ali necete nikog uvjerit da ovo nije isplativo…

gle trotter, svojevremeno sam nešto radio oko tih autocesta, pa mislim da mogu nešto reći u par rečenica, a ne na sto stranica.

1. minimalni dnevni prosječni promet autoceste za njeno ekonomično poslovanje je 15.000 vozila dnevno. Za ilustraciiju na dionici od Bosiljeva do Splita to se ostvari samo u 7-8 vikenda, kad je smjena turista u srpnju i kolovozu i još za 2-3 praznika, kroz godinu. Nema nikakvog razloga da to bude bolje u CG. Može biti samo gore. A godina ima 365 dana.
2. cijela CG ima oko 600.000 stanovnika, od čega je manje od 1/3 urbanog, dakle prometno mobilnijeg stanovništva. Da bi ta cesta bila isplativa svaki Crnogorac koji ima auto (Iz Cetinja i s Durmitora) bi se trebao njome voziti 5-6 puta dnevno, svaki dan, i zimi i ljeti. Ne rade to Hrvati, pa ne mislim da će to raditi niti Crnogorci, samo zato da bi cesta bila isplativa. A drugog razloga i onako nema.

Ovo nisam napisao s bilo kakvom namjerom da potičem kupnju ili prodaju dionice IGH, jer je to irelevantno na ovoj razini njene cijene. Napisao sam to samo zato da neke stvari demistificiram.
[/quote]

NOĆ je NAJMRACNIJA pred SVITANJE!!!!!!!!!!!!!!!

New Report

Close