IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ma i bez tog cirkusa u recesiji dionica mora u rikverc 5 godina.Zašto? Ako je to odradio ADRS i ERNT onda moraju i građevinci,Kada svedu omjer P/E ispod 12 onda se može vidjeti dali će gore ili dolje,hrvati su inaće zaluđeni nekretninama i građenjem iako je tu mala dodatna vrijednost.

obožavam strvine-posebno ovce

Sve je nažalost riješeno sutra veliko iskrcavanje ,

Ispiši članak
Datum objave: 8.2.2010 | 19:29
Zadnja izmjena: 8.2.2010 | 19:23
BAR-BOLJARE
IGH i Konstruktor ipak nisu našli jamstva: Možda nam produže rok…
Autor/izvor: SEEbiz / Novi list
ZAGREB – Institutu građevinarstva Hrvatske (IGH), Konstruktoru i Tehnici, konzorciju koji je prošle godine dobio »posao stoljeća« u Crnoj Gori na gradnji tamošnje autoceste Bar – Boljare, danas ističe rok u kojem je konzorcij trebao, a u tome nije uspio, pribaviti kredit od 124 milijuna eura, kao financijsko jamstvo za gradnju.

Kako je Novom listu jučer odgovoreno iz IGH, čiji je čelnik, Jure Radić, već neko vrijeme u inozemstvu u potrazi za novcem, odnosno kreditom, »radi se na zatvaranju financijske konstrukcije«. Potajno se u IGH (ZSE:IGH-R-A) nadaju da će crnogorska vlada, moguće, produžiti rok, a oni uspjeti negdje u Europi kredit ipak pronaći.

Podsjetimo, krajem prošle godine Vijeće za izgradnju autoceste crnogorske Vlade ocijenilo je kako priložena financijska jamstva hrvatskog konzorcija nisu dovoljna, odnosno da nedostaje 124 milijuna eura, te je odlučilo razmotriti ponudu drugoplasiranog na natječaju za gradnju autoceste, grčko-izraelskog konzorcija Aktor HCH. Inače, gradnju crnogorskog autoputa simbolično je prošle godine otvorila premijerka Jadranka Kosor, zajedno s crnogorskim i srbijanskim kolegama, Milom Đukanovićem i Mirkom Cvetkovićem.

No kako otad do danas za posao vrijedan 2,77 milijardi eura domaći konzorcij nije uspio od banaka dobiti 124 milijuna eura, »posao stoljeća« mogao bi nepovratno biti izgubljen. Kako je medijima nedavno kazao glasnogovornik Vlade Zlatko Mehun, hrvatski konzorcij ne može računati na konkretnu financijsku pomoć Vlade, jer je točno propisano, kazao je, kome se i kako daju državna jamstva. Vlada je, naime, spremna pomoći samo na način da preko Ministarstva financija posreduje u pregovorima konzorcija s poslovnim bankama. Neslužbeno, premijerka ne želi da se IGH-u više pogoduje na bilo koji način, prvenstveno iz razloga što su mnogi ministri i veliki dioničari ove tvrtke.

Da konzorcij novac vani nije uspio pronaći, priznao je i sam Jure Radić, gostujući na HRT-u. Kako je kazao, vjeruje da će se problem riješiti, i da će imati podršku hrvatske države.

Banke, neslužbeno se može čuti, navodno nisu sklone ovom projektu jer autocesta nije uvrštena u mrežu europskih koridora, ali i zbog afera unutar »Konstruktora«. Istovremeno, dio crnogorske Vlade, a parlamentarna oporba u cjelosti, navodno su nezadovoljni odabirom hrvatskog konzorcija koji bi autocestu gradio, i njome upravljao narednih 30 godina, budući da IGH već kasni s drugim započetim radovima u Crnoj Gori.

Ma i bez tog cirkusa u recesiji dionica mora u rikverc 5 godina.Zašto? Ako je to odradio ADRS i ERNT onda moraju i građevinci,Kada svedu omjer P/E ispod 12 onda se može vidjeti dali će gore ili dolje,hrvati su inaće zaluđeni nekretninama i građenjem iako je tu mala dodatna vrijednost.

Milsiš u rikverc? Aaaaaaaaaaaaaaa hahahahahahaha aaaaaaaaaaaaaa hahahahaha
pa kak misliš u rikverc aaaaaaaaaaaaa hahahaha aaaaaaaaaaahahaha

Najskupljom slikom moglo se izgraditi 2000 kuća..usporedba funckionalnosti jedne "umjetničke" slike i 2000 kuća, snobizam=zlo

To s Grcima je obićna patka,oni su u većoj gabuli od nas,kome treba taj drum?pa to je čista pušiona,sada je samo pitanje kako se izvući iz toga sa što manje gubitaka.Nemam dionice građevinarai nisam zainteresiran.Ovo je puno veći rizik od Ingrine Arene,tko će se voziti tom cestom?valjda političari za povjest.

obožavam strvine-posebno ovce


a što se tiče autoputeva u americi,to nema veze sa europom,pa čak i mi smo za amere moderni
to što sam ja tamo vidio nije me impresioniralo ničim,osim vulgarnom predimenzioniranošću

Nešto je u u cijeni koštanja izgradnje. Mi naše koliko smo platili čudi me da ni su postavljeni zlatni šekreti na svakih 100 metara. A baš bi volio vidjeti kako bi izgledala da preko ne ljeti prođe Mack natovaren sa 60 i više tona. Koliki je promer na Dalmatini valjda ju narednih 50 godina ne će popravljati.
VIdiš da je Miami uspoređuje prastare Titine autoputove kroz Srbiju sa ovima našim novim. Znači radilo se je i onda koliko toliko dobro.

who dares, wins

Svi vi što se naslađivate sutrašnjim potom IGH i THNK na burzi samo da znate da će i vaše dionice zbog ovoga padati jer je to ogroman gubitak za cijelu Hrvatsku. Pogotovo vi iz Ingre što nam se smijete zaboravljate da je Ingra građevinar i da će sutra potonuti svi građevinari,a ne samo IGH i THNK
a vaša Ingra je na Areni već izgubila 50 milijuna pa se nemate šta nama smijati [bye]

moje pisanje je osobno mišljenje te nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica niti savjet za ulaganje

Meni nije jasno kako to da ova bitna vijest nije objavljena nigdje drugdje osim na tom jednom portalu?

Tko je u IGH ovlašten davati informacije nedjeljom? U članku piše da je novinar info dobio u nedjelju (!?!) 2 dana prije isteka roka

Utorak je zadnji dan za pribavljanje garancije zato bolje pričekajte sučev zvižduk!

a ovčice u 10:00 mogu krenuti na šišanje [wink]

….To s Grcima je obićna patka,oni su u većoj gabuli od nas,kome treba taj drum?pa to je čista pušiona,sada je samo pitanje kako se izvući iz toga sa što manje gubitaka.Nemam dionice građevinarai nisam zainteresiran.Ovo je puno veći rizik od Ingrine Arene,tko će se voziti tom cestom?valjda političari za povjest…..

Vama kolega na čelu piše "imam onaj dobro poznati hrvatski jal" pa ak nemam ja dionice nebute ni vi niš zaradili…al dobro, riječi vam se pozlatile, toliko prozirno hahahahahha, nemam građevinare pa nebute niš zarajdili ha! bravoooooo!

Najskupljom slikom moglo se izgraditi 2000 kuća..usporedba funckionalnosti jedne "umjetničke" slike i 2000 kuća, snobizam=zlo


To s Grcima je obićna patka,oni su u većoj gabuli od nas,kome treba taj drum?pa to je čista pušiona,sada je samo pitanje kako se izvući iz toga sa što manje gubitaka.Nemam dionice građevinarai nisam zainteresiran.Ovo je puno veći rizik od Ingrine Arene,tko će se voziti tom cestom?valjda političari za povjest.

Biti će i lugarima lakše … [lol]
Crnogorci će im dati nove datume, al kada se nakrcaju jeftinim dionicama na ZSE [tongue]

PORTFELJ U GIPSU ... PRODAJEM NAJBOLJEM PONUĐAČU !!!

Danas iskrcavanje odmah na otvaranju bit će sretni oni koji to uspiju među prvima.


Crnogorci će im dati nove datume, al kada se nakrcaju jeftinim dionicama na ZSE [tongue]

Kolega, jedine nove datume koje će im dati bit će oni za pakiranje kofera iz CG i to u expresnom roku. Tako vam je to. Ne mislite valjda da su još prije 2 mjeseca započeli pregovore s Grcima samo tako, iz šale?? [lol]
Što mislite, zašto su Grci dali ponudu pola milijarde skuplju za isti posao? Zato što će Grci na tome poslu zaraditi!
Naš poznati filantrop dr. Jure ne želi zaraditi na prijateljskom narodu Crne Gore. Zato je dao ponudu toliko nisku da donosi gubitak! Zato ga banke ne žele kreditirati, ali to je zapravo njegov cilj! Zamislite da je dobio kredit na milijardu EUR, a nem ga odakle vraćati ni plaćati (nešto kao Zagrebčanka)? Ovako nema kredita, nema dodatnog gubitka! [thumbsup]
Živio naš filantrop Jure, on zarađuje i kada gubi! [thumbsup]

moji postovi su odraz osobnog mišljenjaa bez sugestija i odgovornosti te nisu financijski savjeti niti nagovor za kupoprodaju

New Report

Close