S obzirom na ekonomsku situaciju u CG i njihove prosječne plaće, nemoguće je očekivati na toj AC promet veći od 5000 vozila po danu u dužem razdoblju ili bolje rečeno do izgradnje Jonske autoceste koja će nas spojiti sa Grčkom i Turskom.
Koliko ja shvaćam, ovaj autoput Bar-Boljare nije dio Jadransko-Jonske autoceste već spaja luku Bar sa granicom Srbija-Crna Gora, tj siječe okomito buduću Jadransko-Jonsku autocestu
Koliko ja shvaćam, ovaj autoput Bar-Boljare nije dio Jadransko-Jonske autoceste već spaja luku Bar sa granicom Srbija-Crna Gora, tj siječe okomito buduću Jadransko-Jonsku autocestu
To nije niti rečeno. Međutim, neminovno je da će izgradnjom Jonske AC i povećanjem tranzita na njoj doći do povećanja prometa na AC Bar-Boljare. No, sve su te kalkulacije na niskim parametrima s obzirom na mali PGDP na ukupnoj cestovnoj mreži u CG. Za veći PGDP trebalo bi biti puno veća gustoća stanovnika po km2, što je vrlo teško očekivati, znajući stopu nataliteta u CG. Radi usporedbe, naša A1 (Bosiljevo-Split) još nema PGDP od 10000 vozila.
Što se najbolje da vidjeti na našem razvitku kao države,
ali se ipak najbolje vidi na razvitku Skladgradnje a i Uprava HAC-a se odlično razvila [bye]
[/quote]
Kakve ima veze Skladgradnja sa Autocestama u hrvatskoj osim što su smuljali to što su smuljali.Ne kužim.Što sad znači da su autoceste u HR neisplativa investicija ili ?!…Iz jedne teme bacamo se u pedesetu….
Ne razumijem zašto se trudite izračunati nešto za što nema te ni 5% potrebnih informacija.
Ne razumijem zašto se trudite izračunati nešto za što nema te ni 5% potrebnih informacija.
Bravo Verdi , ne vjerujem da su oni računicu izradili u kafiću na kavi. Ipak , malo je čudno
da je druga najbolja ponuda bila skuplja za 1ili 3 miljarda eura viša….ako se dobro sječam….hmm..
Bravo Verdi , ne vjerujem da su oni računicu izradili u kafiću na kavi. Ipak , malo je čudno
da je druga najbolja ponuda bila skuplja za 1ili 3 miljarda eura viša….ako se dobro sječam….hmm..
[/quote]
Možda su Grci na natječaju bili samo pro form jer da je sve dogovoreno na lokalnoj razini. Razlika je golema u cijeni.
Natječaj hm!Ruka ruku mije gospodo,nije to nama dano sam tak!
Koja je alternativa? Da se odustane od ovog posla i da kapaciteti ovih firmi, a moguće još i nekog našeg podizvršitelja ostanu nezaposleni u narednom razdoblju.
Nisam siguran da si to itko danas može priuštiti, treba pokušati optimizirati troškove izgradnje i što prije doći u situaciju da autocesta počne donositi prihod…
Koja je alternativa? Da se odustane od ovog posla i da kapaciteti ovih firmi, a moguće još i nekog našeg podizvršitelja ostanu nezaposleni u narednom razdoblju.
Nisam siguran da si to itko danas može priuštiti, treba pokušati optimizirati troškove izgradnje i što prije doći u situaciju da autocesta počne donositi prihod…
pa neznam
ja sam danas gledao da uletim jer mi je nesto u zadnje vrijeme precesto radic i greguric u drustvu sa premijerkom i nisam uletio i koliko mi se cini mozda sam cak pogresio………da ……ma ko ce ga znati ali danas je lepi promet bio…..sutra cemo vidjeti…..ali mislim ak se donese odluka da se garantira za taj projekt da ovo ide dosta gore
pofuk
Da se nadovežem na temu oko gradnje ceste u CG, danas sam se vratio iz CG. Posto je firma u kojoj radim usko vezena za poslove oko otkupa zemljišta gdje prolazi buduća autocesta. Da skratim, lokalno stanovništvo kao i lokana vlast vec je odavno dogovorila otkup većine zemljasta itd…i mogu samo kazati da nitko od ljudi s kojim sam pričao a koji su vezani poslom ok autoceste ne dovodi u pitanje naše građevince i IGH kao i poništavanje natječaja. Još samo da zvrsima i kažem da je gradnja autoceste 1/1. I vidim da je netko dobro iskoristio ovu spekulaciju i dobro srušio cijenu IGH. Ja definitivno sutra ulazim punom parom.
p.s.
ovo je samo moje mišljenje i nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica IGH. Biti ćemo pametniji za koji dan a, nadam se ja i dioničari IGH svakako bogatiji.