IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Duhovna obnova ala Jure Radić…kap u moru dobrote [lol] [lol]

http://business.hr/hr/Kompanije/Vijesti/IGH-darovao-projekte-vrijedne-50-tisuca-eura


Ubio se od troška [lol]

who dares, wins



Duhovna obnova ala Jure Radić…kap u moru dobrote [lol] [lol]

http://business.hr/hr/Kompanije/Vijesti/IGH-darovao-projekte-vrijedne-50-tisuca-eura


Ubio se od troška [lol]
[/quote]

Što bi tek bilo da je projekte procijenio na po milijuna [bye]

Parche mihi, Domine, quia Dalmata sum!

http://www.poslovni.hr/137849.aspx

MMF nije protiv gradnje autoputa.

marcello


http://www.poslovni.hr/137849.aspx

MMF nije protiv gradnje autoputa.

Međunarodni monetarni fond (MMF), čije je izaslanstvo u Crnoj Gori, mogao bi od tamošnje vlade zatražiti odustajanje od gradnje autoceste vrijedne oko 2,77 milijardi eura koju bi trebao graditi hrvatski konzorcij Konstruktor-IGH-Tehnika, pišu crnogorske Vijesti ne navodeći izvor informacije. Prema nagađanjima, MMF bi kao uvjet za dodjelu kredita Crnoj Gori, čiji se iznos procjenjuje na 300 milijuna eura, mogao tražiti snažno rezanje proračunskih izdataka, a time i odustajanje od najavljene gradnje autoceste Bar – Boljare.

Znate čime se bavi MMF kad uđe u zemlju?
Rezanjem troškova.
A ova autocesta mi se čini prevelik trošak za jednu nerazvijenu poludržavicu na Balkanu [bye]

AZ FONDOM DO BLAGOSTANJA


http://www.poslovni.hr/137849.aspx

MMF nije protiv gradnje autoputa.


Nebi se baš složio ; BAR-BOLJARE
MMF-u se ne sviđa gradnja autoputa u vrijeme krize
Autor/izvor: SEEbiz
PODGORICA – Misija Međunarodnog Monetarnog fonda počeće danas redovne kosnultacije sa predstavnicima Vlade, državnih institucija i Centralne banke Crne Gore.

Vlada je do skora odbijala mogućnost zaključenja aranžmana sa MMF-om, ali su u posljednje vrijeme njeni zvaničnici najavili tu mogućnost i saopštili da eventualni aranžman ne bi stupio na snagu prije marta.

Glavni ekonomista Centralne banke Nikola Fabris izjavio je uoči konsultacija sa MMF-om da su Crnoj Gori ove godine potrebni novi krediti i da je MMF "najpodobniji za to" jer bi Crna Gora na taj način "došla do najeftinijih sredstava", "dobila besplatnu tehničku pomoć" i poboljšala kreditni rejting.

Komentarišući ocjene da MMF nije "blagonaklon" prema izgradnji autoputa Bar-Boljare u vrijeme ekonomske krize, Fabris je kazao da će petnaestodnevne konsultacije sa MMF-om pokazati "šta može biti eventualno sporno".

"Do sada nijesam primijetio da mogu imati neki negativan stav prema izgradnji auto-puta, a sasvim sigurno da će se razgovarati i o tome", najavio je on.

Od 2007, kada je postala članica MMF, Crna Gora nije zaključivala aranžman sa MMF-om. Premijer Milo Đukanović, koji je u višednevnoj posjeti SAD, sastaće se sjutra u Vašingtonu sa direktorom MMF Dominikom Štraus-Kanom.

http://www.index.hr/vijesti/clanak/kosor-peljeski-most-bit-ce-zavrsen-do-2015-godine/472184.aspx

Vidi, vidi izgleda da će IGH i ostali građevinari imati šta raditi sljedećih par godina u Hrvatskoj.

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/jadranka-kosor-peljeski-most-bit-ce-zavrsen-do-2015.,66791.html

To da tek sad MMF odlučuje o projektu u Crnoj Gori…očito neki novinar mora zaraditi plaću..
A da ne ponavljam učestalu rečenicu ..Autoceste su motor gospodarskog razvoja svake zemlje…

novcem se može kupiti zdravlje ali ne i sreća, posesivnost ali ne i ljubav

Bilo bi puno bolje da izgube posao u CG i da IGH bude angažiran i plaćen za svoj posao projektiranja i nadzora. Inače bi se mogla desiti nova Zagrepčanka ili arena.
Već je sada odnos duga i kapitala blizu 400%, pa kud ćeš još milijardu eura [rolleyes]


To da tek sad MMF odlučuje o projektu u Crnoj Gori…očito neki novinar mora zaraditi plaću..
A da ne ponavljam učestalu rečenicu ..Autoceste su motor gospodarskog razvoja svake zemlje...

Što se najbolje da vidjeti na našem razvitku kao države,
ali se ipak najbolje vidi na razvitku Skladgradnje a i Uprava HAC-a se odlično razvila [bye]

AZ FONDOM DO BLAGOSTANJA

Ta autocesta je po meni prava lose:lose situacija. Nešto kao megalomanske arene kod nas.
Gube porezni obveznici koji će plaćati, a gube i tvrtke koje su ih gradile i financirale.
Ingra je gotovo krahirala na zagrebačkoj areni, a IGH i ekipa nema love za splitsku pa je želi uvaliti Kerumu. Isto tako CG koja je na rubu bankrota i pod nadzorom MMF-a želi financirati megalomanski projekt, a s druge strane financiranje žele preuzeti hrvatski građevinari kojima je dug prema kapitalu 400%. Jedini koji mogu ovdje profitirati ovdje su šljakeri za koje će biti posla par godina.

Da se malo osvrnem na isplativost projekta izgradnje AC u CG. Uzmimo naprimjer jednu milijardu eura koju treba otplatiti, iako je učešće našeg konzorcija više od milijarde. Ako milijardu podijelimo sa godinama koncesije, recimo 30, dobijemo iznos od 33 milijuna eura godišnje. Podijelimo taj iznos sa danima i dobit ćemo vrijednost od cca 91000 eura koja bi se trebala otplatiti dnevno. Ako znamo da će se za 180km auto ceste naplaćivati približno 8 eura, bio bi potreban dnevni promet od cca 11000 vozila po danu da se vrati ta milijarda eura. S obzirom na ekonomsku situaciju u CG i njihove prosječne plaće, nemoguće je očekivati na toj AC promet veći od 5000 vozila po danu u dužem razdoblju ili bolje rečeno do izgradnje Jonske autoceste koja će nas spojiti sa Grčkom i Turskom. Za razliku od naših koncesionara strani koncesionari su se kod ugovaranja naših autocesta zaštitili klauzulom, da u slučaju manjeg dnevnog prometa od ukalkuliranog u ugovoru, država podmiruje razliku do iznosa isplativosti stranom koncesionaru. Kada bi se takva klauzula umetnula u ugovor sa CG, onda bi cijela priča imala drugi značaj. Ovako ostaju mnoge dileme o isplativosti ovog projekta, a naveo sam samo jednu milijardu bez troškova redovitog i izvanrednog održavanja kao i troškova u zimskom periodu, te dodatnih troškova kod održavanja silnih tunela i njihove opreme kao i ogroman trošak električne struje koja napaja sve te silne sustave. O troškovima plaće osoblja i čiste zarade investitora da ne govorim. Stvarno mi nije jasna ova računica i volio bih ako netko može dati točnije parametre.

Tolerancija, znanje i dobra informiranost su preduvjeti za rast i kreativnost svakog društva

New Report

Close