Opet kreće prljava kampanja…
[/quote]
Kakva god bila vijest, objektivno uzevši, ovo ide u prilog IGH:
(…) dok se istovremeno HŽ Infrastruktura zadužuje za 27 milijuna eura kako bi financirala IGH koji izrađuje projekte novih pruga za čiju gradnju ne postoje izvori.
Da bi se neki projekt mogao financirati i da bi se o njemu moglo uopće odlučivati, najprije ga treba izraditi tj. izraditi nacrte. To je posao kojeg odrađuje IGH i to dosta unaprijed. Ili se varam?
Opet kreće prljava kampanja…
[/quote]
Kakva god bila vijest, objektivno uzevši, ovo ide u prilog IGH:
(…) dok se istovremeno HŽ Infrastruktura zadužuje za 27 milijuna eura kako bi financirala IGH koji izrađuje projekte novih pruga za čiju gradnju ne postoje izvori.
Da bi se neki projekt mogao financirati i da bi se o njemu moglo uopće odlučivati, najprije ga treba izraditi tj. izraditi nacrte. To je posao kojeg odrađuje IGH i to dosta unaprijed. Ili se varam?
[/quote]
Nije baš točno
Ne izrađuje se projekt prije investiranja..projektna dokumentacija je dio cijelog projekta ili investicije.To je prvi korak i nezaobilazni dio prema realizaciji projekta
IGH se ne može financirati od HŽ infrastrukture…IGH može projektirati za njih nove pruge..da li ima smisla projektirati nove pruge ako se one neće raditi u budućnosti?
Znači predpostavka je da HŽ infrastruktura planira raditi nove pruge..
Nećeš izraditi projekt kuće ako istu ne planiraš graditi ..jel tako?
Već sam o tome pisao,IMHO sva ulaganja u infrastrukturu će ići sigurno samo se mjenja investitor
ERBD će uzeti sve.Za državu po mome mišljenju loš dil…za IGH posla koliko hoćeš [thumbsup]
Naša željeznica ni u najidealnijim uvjetima ne može samostalno funcionirati sa dobiti. Valjda je to svakome jasno, a da ne govorim u kakvom je sad stanju.
Slovenci svoju prodaju DB koja je za našu pojam organizacije. Treba to prodati Švabama da povežu sve rentabilne pravce i spoje luke sa EU mrežom te rastjeraju tisuću, dvije zgibidana koji tamo rade kvara.
Ovakva kakva jeste može jedino u Indiji i Pakistanu operirati.
Sve je manje realna i ravničarska pruga u uvjetima opće štednje i rezanja investicija, iako je gradnja pruge Rijeka – Zagreb – Botovo daleko važnija i isplativija od bilo koje autoceste u državi. Bez nje je realno nemoguće govoriti o nekom ozbiljnijem razvoju riječkog prometnog pravca.
http://www.novilist.hr/Vijesti/Gospodarstvo/rijeka-sve-bliza-kopru.aspx
sva ulaganja u infrastrukturu će ići sigurno samo se mjenja investitor
ERBD će uzeti sve.Za državu po mome mišljenju loš dil…za IGH posla koliko hoćeš [thumbsup]
Nekako mislim da neće biti posla "kolko hoćeš" za IGH ako EBRD preuzme sve projekte kao investitor.
Koji je njima interes da dodijele projekte u koje ulažu svoj novac, a ne hrvatski, IGH-u?
Zašto taj posao ne bi dobio recimo Strabag?
Tamo gdje ulaže EBRD, poslovi idu i njihovim tvrtkama, evo pogledajte primjer zadarske luke.
http://www.poslovni.hr/115149.aspx
Mislim da će IGH-u biti sve teže doći do posla, i sad kad se smijeni uprava HAC-a…morat će se boriti s konkurencijom kao u inozemstvu. [bye]
sva ulaganja u infrastrukturu će ići sigurno samo se mjenja investitor
ERBD će uzeti sve.Za državu po mome mišljenju loš dil…za IGH posla koliko hoćeš [thumbsup]
Nekako mislim da neće biti posla "kolko hoćeš" za IGH ako EBRD preuzme sve projekte kao investitor.
Koji je njima interes da dodijele projekte u koje ulažu svoj novac, a ne hrvatski, IGH-u?
Zašto taj posao ne bi dobio recimo Strabag?
Tamo gdje ulaže EBRD, poslovi idu i njihovim tvrtkama, evo pogledajte primjer zadarske luke.
http://www.poslovni.hr/115149.aspx
Mislim da će IGH-u biti sve teže doći do posla, i sad kad se smijeni uprava HAC-a…morat će se boriti s konkurencijom kao u inozemstvu. [bye]
[/quote]
Kolega da li znate čiji je kapital u Strabagu ?
Kolega da li znate čiji je kapital u Strabagu ?
Što želite implicirati?
Četiri najveća dioničara Strabaga su Haselsteiner, Raiffeisen, UNIQA i Rasperia.
U njemu je njemački i austrijski kapital, i došli su po svoj dio kolača u Hrvatsku.
Uglavnom, želim reći da ako ulaže EBRD, poslove će izvoditi vodeće europske tvrtke, ako ništa drugo, barem će biti transparentan natječaj, na kojemu IGH nema velikih izgleda za pobjedu.
Zato je Europska komisija i pokrenula istragu u vezi dodijeljivanja poslova IGH-u, i zato će biti smijenjena uprava HAC-a.
Što smo bilže EU, to će biti žešća konkurencija, IGH će dobivati sve manje poslova jer će imati jednake šanse kao i svi drugi, iste šanse kakve ima na inozemnim natječajima.
Teško da ćemo ponovno gledati onakvu situaciju koja je bila kod projekta aerodroma, ova dionica je imala svoje zlatno doba u vrijeme gradnje autocesta, a to je doba sada prošlo i slijedi prizemljavanje i sagledavanje realnosti, kako u državnim financijama i državnim tvrtkama, tako i u IGH.
Četiri najveća dioničara Strabaga su Haselsteiner, Raiffeisen, UNIQA i Rasperia.
[/quote]
Rasperia, društvo Holdinga ruskog industrijalca Olega Deripaske
Oleg Deripaska osumnjičen za pranje mafijinog novca u Španjolskoj
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/oleg-deripaska-osumnjicen-za-pranje-mafijinog-novca-u-spanjolskoj,58868.html
Zagreb, 09. lipanj 2009
Poštovani,
Danas je u Podgorici ( Crna Gora ) potpisan ugovor između konzorcija Konstruktor ( suvlasnici: INSTITUT IGH d.d. , Konstruktor-inženjering i Tehnika ) i crnogorske Vlade o gradnji autoceste Bar – Boljare koja povezuje jug i sjever Crne Gore .
Vrijednost ugovorenog posla je 2,77 milijardi eura.
Zar li nije i to dobar posao?
Kolega Ooerenhajm
Kao prvo Strabag radi kod nas već godinama..nažalost
Puno su lošiji od naših domaćih građevinara,skuplji su osjetno i nisu baš kooperativni..
ali kad im IGH dođe na gradilište…trče ko mravi [thumbsup]
Strabag je tvrtka srednje veličine koja je prije 15-tak godina možda i mogla prodavati maglu ovdje ali nakon onog hrvaskog građevinskog čuda krajem stoljeća i početkom ovog hrvatske kompanije su toliko narasle(iskustveno,mehanizacijom,znanjem itd) da je taj Strabag osuđen na partnerstvo sa Osijek-koteksom i sličnim marginalcima.
I za kraj ono što moram stalno objašnjavati…IGH i STRABAG SE NE BAVE ISTIM POSLOM TAKO DA STRABAG NE MOŽE BITI KONKURENCIJA IGH-U
I pogledaj malo kako to ide dalje kad ulaže ERBD umjesto da mlatiš praznu slamu..
A što se tiče cijene..omjer cijene i kvalitete;Hrvati su broj jedan u europi bez konkurencije..
Zadarski primjer ne govori ništa..jer spominje samo IZVOĐAčE..IGH to nije
Kolega Ooerenhajm
Kao prvo Strabag radi kod nas već godinama..nažalost
Puno su lošiji od naših domaćih građevinara,skuplji su osjetno i nisu baš kooperativni..
ali kad im IGH dođe na gradilište…trče ko mravi [thumbsup]
Strabag je tvrtka srednje veličine koja je prije 15-tak godina možda i mogla prodavati maglu ovdje ali nakon onog hrvaskog građevinskog čuda krajem stoljeća i početkom ovog hrvatske kompanije su toliko narasle(iskustveno,mehanizacijom,znanjem itd) da je taj Strabag osuđen na partnerstvo sa Osijek-koteksom i sličnim marginalcima.
I za kraj ono što moram stalno objašnjavati…IGH i STRABAG SE NE BAVE ISTIM POSLOM TAKO DA STRABAG NE MOŽE BITI KONKURENCIJA IGH-U
I pogledaj malo kako to ide dalje kad ulaže ERBD umjesto da mlatiš praznu slamu..
A što se tiče cijene..omjer cijene i kvalitete;Hrvati su broj jedan u europi bez konkurencije..
Zadarski primjer ne govori ništa..jer spominje samo IZVOĐAčE..IGH to nije
Kad ulaže EBRD, postoji interes europskih tvrtki za dijelom kolača.
Kada ulaže naša država, onda se mogu poslovi bez problema dodijeliti IGH i ostaloj ekipi domaćih građevinara.
Vi tvrdite da će sada EBRD preuzeti infrastrukturne investicije jer je država ostala bez novaca.
Dakle pustimo Strabag, to je bio samo jedan primjer.
Zašto zadarsku luku ne bi gradio recimo Konstruktor ili Ingra, nego baš njemačke tvrtke, kao da mi nemamo svoje građevinare?
To je tako kada se ulaže strani kapital, onda on za sobom dovodi i strane tvrtke, i to je to što želim reći. Više se neće tolerirati dosadašnja praksa da IGH dobiva veliku većinu poslova, nego ćemo morati zadovoljiti i interes stranaca ako želimo njihove novce.
Mislim da će IGH-u biti sve teže i teže, naravno, neće ostati potpuno bez posla, ali će ga dobivati manje nego što su ga do sada dobivali, ovo što je bilo, je bilo lijepo dok je trajalo.
Kad ulaže EBRD, postoji interes europskih tvrtki za dijelom kolača.
Kada ulaže naša država, onda se mogu poslovi bez problema dodijeliti IGH i ostaloj ekipi domaćih građevinara.
Vi tvrdite da će sada EBRD preuzeti infrastrukturne investicije jer je država ostala bez novaca.
Dakle pustimo Strabag, to je bio samo jedan primjer.
Zašto zadarsku luku ne bi gradio recimo Konstruktor ili Ingra, nego baš njemačke tvrtke, kao da mi nemamo svoje građevinare?
To je tako kada se ulaže strani kapital, onda on za sobom dovodi i strane tvrtke, i to je to što želim reći. Više se neće tolerirati dosadašnja praksa da IGH dobiva veliku većinu poslova, nego ćemo morati zadovoljiti i interes stranaca ako želimo njihove novce.
Mislim da će IGH-u biti sve teže i teže, naravno, neće ostati potpuno bez posla, ali će ga dobivati manje nego što su ga do sada dobivali, ovo što je bilo, je bilo lijepo dok je trajalo.
Uvjek postoji interes stranih tvrtki za djelom kolača..to nije sporno
Prvo;za IGH imaš jako malo alternativnih riješenja(naravno da ima ali cijene nisu ni približno iste)
Zato sam ispomenio IGH u prvoj poruci a ne građevinare.
Mogu oni dovoditi strane kompanije to nije sporno ali isto tako mislim da je većini jasno da je cilj malo uložiti a puno izvući van..slijedom te logike zbog čega bi itko uvozio strane izvođače koji ne mogu biti jeftiniji od naših nikako(logistika,smještaj inoz.dnevn. i sl.)
Stvari nisu tako jednostavne..ERBD investira a što misliš ko to u konačnici plaća?
Ne radi se tu o apsolutnoj moći ERBD-a..i s njima netko pregovara na kraju
Jest da će oni dobiti višegodišnje koncesije ali to već ide nekom drugom na sramotu a ne našim građevinarima.
Sve ćemo to mi platiti u konačnici moj kolega…puno skuplje nego dosad..pogotovo ako ti stranac dođe graditi.
I ne želim se prepirati ovdje na forumu i dokazivati nešto što ti ne želiš prihvatiti ali baš bi volio da mi nabrojiš alternativu za bilo koji posao koji je u Hrvatskoj radio IGH..ne parcijalno nego ozbiljnu alternativu i to u rangu cijena ako je moguće.