Ma nije, pa to je objavljeno i u novom listu.
Dobro je poznato da je situacije neizvjesna, tako da ovo očitovanje IGH nije ništa novo s obzirom na informacije koje smo imali danas ujutro. Evo, pročitajte članak.
http://www.novilist.hr/Vijesti/Kronike/Zagreb/igh-odustaje-od-kupnje-zemljista.aspx
Pravo je pitanje, je li bolje odustati od Zagrepčanke ili je platiti, a nisam siguran da bi bilo koja od tih odluka rezultirala euforijom. Od dva zla treba izabrati manje. [undecid]
[/quote]
Ja se sjećam jednog kolege koji je na dan dobivanja natječaja za Zagrepčanku rekao da će to pokopati IGH.Jednim jednostavnim izračunom je objasnio kako je to vrlo loš deal za IGH.
Naravno,svi su ga odmah popljuvali i rekli da je to najbolji potez koji je IGH ikad napravio
Ma nije, pa to je objavljeno i u novom listu.
Dobro je poznato da je situacije neizvjesna, tako da ovo očitovanje IGH nije ništa novo s obzirom na informacije koje smo imali danas ujutro. Evo, pročitajte članak.
http://www.novilist.hr/Vijesti/Kronike/Zagreb/igh-odustaje-od-kupnje-zemljista.aspx
Pravo je pitanje, je li bolje odustati od Zagrepčanke ili je platiti, a nisam siguran da bi bilo koja od tih odluka rezultirala euforijom. Od dva zla treba izabrati manje. [undecid]
[/quote]
Kolega ja svoje zaključke vrlo rijetko temeljim na plaćenim novinarskim napisima. Puno je sigurnije pratiti slijed transakcija i po tome pokušati shvatiti da li je trgovina uobičajena ili je neka presija u bilo kojem pravcu. Imate moj post od prošlog tjedna sa preslikom Ask-a od tad traje neobičajen pritisak na dolje. Ovo danas je bila kuliminacija. Čak me nebi čudilo da ode na 3000 koliko god je to nerazumno jer je tu potpora na 3300.
Ma nije, pa to je objavljeno i u novom listu.
Dobro je poznato da je situacije neizvjesna, tako da ovo očitovanje IGH nije ništa novo s obzirom na informacije koje smo imali danas ujutro. Evo, pročitajte članak.
http://www.novilist.hr/Vijesti/Kronike/Zagreb/igh-odustaje-od-kupnje-zemljista.aspx
Pravo je pitanje, je li bolje odustati od Zagrepčanke ili je platiti, a nisam siguran da bi bilo koja od tih odluka rezultirala euforijom. Od dva zla treba izabrati manje. [undecid]
[/quote]
Ja se sjećam jednog kolege koji je na dan dobivanja natječaja za Zagrepčanku rekao da će to pokopati IGH.Jednim jednostavnim izračunom je objasnio kako je to vrlo loš deal za IGH.
Naravno,svi su ga odmah popljuvali i rekli da je to najbolji potez koji je IGH ikad napravio
[/quote]
Brutalno poznavanje IGH problematike.
Psihoza je bolest, ona je duboko ukorijenjena u našu burzu.
Dobra vijest, sve su bolesti više manje izlječive
Mislim da se IGH trebao očitovati na novinske špekulacije. Ovako direktno ruše vlastitu dionicu.
Ako odustaju to je dobra vijest, ali ako su našli partnera onda je to odlična vijest.
I u jednom i u drugom slučaju trebala bi rasti.
Mislim da se IGH trebao očitovati na novinske špekulacije. Ovako direktno ruše vlastitu dionicu.
Ako odustaju to je dobra vijest, ali ako su našli partnera onda je to odlična vijest.
I u jednom i u drugom slučaju trebala bi rasti.
Ma neka odustane IGH , kupit će Zagrebčanku gosp. Mišković iz Srbije.
Mislim da se IGH trebao očitovati na novinske špekulacije. Ovako direktno ruše vlastitu dionicu.
Ako odustaju to je dobra vijest, ali ako su našli partnera onda je to odlična vijest.
I u jednom i u drugom slučaju trebala bi rasti.
Ma neka odustane IGH , kupit će Zagrebčanku gosp. Mišković iz Srbije.
[/quote]
Nije poanta tko će i što će.
IGH se nije očitovao o napisima u tisku pa se to direktno odrazilo i na cijenu dionice.
Inače svi imaju korporativne PR ali ako da ti ništa ne rade tj ne znaju što je njihov posao.
Dioničar MORA imati informacije koje mogu utjecati na cijenu jer suprotno sumnja ostaje na Upravi da se koristi povjerljivim info za stjecanje koristi a to je onda za zatvor.
BAR-BOLJARE
PzP: Autoput Bar-Boljare treba koštati 1,5 a ne 2,77 milijardi eura
Autor/izvor: SEEbiz / Deutsche Welle
PODGORICA – U Crnoj Gori je počela gradnja autoceste prema Srbiji. Ali, taj „posao stoljeća“, koji je povjeren hrvatskom poduzeću Konstruktor, prate velike javne rasprave. Nedoumica je mnogo, a odgovora malo.
Autocesta Bar-Boljare je najveći projekt u povijesti Crne Gore. To je i najskuplja autocesta koja će se graditi u Evropi, jer će kilometer te trase, u prosjeku, koštati čak 16 milijuna eura. Čitav projekt vrijedan je 2,77 milijardi eura.
Zaključujući da će autocesta biti od ogromnog značaja za državu Crnu Goru, potpredsjednik oporbenog “Pokreta za promjene” Branko Radulović je rekao da su prve procjene govorile da će njegova izgradnja stajati 1,8 milijardi eura.
“To je bila procjena kada su cijene građevinskih radova bile visoke, a sada su one znatno niže i realno iznose 1,5 milijardi eura, a nipošto čak dva puta više”, rekao je on obraćajući se crnogorskim čelnicima i dodao:
“Tri milijarde, bre! Kako možete da dajete tri milijarde za to?!”
Radulović je od crnogorske vlade zatražio da javnosti dostavi na uvid koncesijski ugovor potpisan sa konzorcijumom Konstruktor iz Splita, no ona to dosad nije učinila.
Predsjednik najjače oporbene Socijalističke narodne partije Srđan Milić tvrdi da ovaj “posao stoljeća” ima elemente visoke korupcije, jer su u to direktno uključeni, kako navodi, i neki članovi kabineta crnogorskog premijera.
“Dinamika izgradnje autoputa ne smije biti u smislu otplate rata kredita pojedinim ministrima u vladi Mila Đukanovića koji su kupili strojeve za izgradnu autocesta, nego neka bude na način: koliko bude para, toliko će biti kilometara”.
Neovisni stručnjak Emin Duraković u izjavi za Deutsche Welle takođe kaže da autocesta treba Crnoj Gori, ali i ističe da će on biti ekonomski isplativ tek za 18 godina.
“Studija koju je uradila kompanija ‘Louis Berger” pokazuje da je optimalan rok završetka izgradnje autoputa 2027. godina kada se očekuje da će taj autoput biti ekonomski isplativ. Dakle, mi se nalazimo u jednom vrlo teškom položaju. Bitno je da kad proces izgradnje započne, on ne smije stati, jer to može skupo stajati državu Crnu Goru“.
Inače, planirano je da se radovi na autocesti, čija će dužina biti 170 kilometara, završe do 2016. godine. Dvije trećine troškova njegove izgradnje snosit će crnogorska vlada."
Konstruktor potkupio crnogorsku vladu
http://business.hr/hr/Naslovnica/Afere/Konstruktor-potkupio-crnogorsku-vladu
Gdje posluje IGH uvijek niču afere…
Ponovni udar na HR građevince, ovaj put izvana.
Bio Javni natječaj i naši pobjedili – šta je tu nezakonito?
Ponovni udar na HR građevince, ovaj put izvana.
Bio Javni natječaj i naši pobjedili – šta je tu nezakonito?
Njezina izgradnja kada krene, ističe, nikako ne smije stati, jer bi crnogorsku vladu, koja financijski pokriva dvije trećine troškova, takvi zastoji mogli višestruko stajati. To stoji skroz dolje u tekstu
A već je započeta izgradnja autoceste, ali rušenje građevinara mora se završiti kako bi se netko mogao ukrcati…….
Stoga Hanfa treba sada posebno kontrolirati akcije fondova i njihovo rušenje tržišta…..
Kapmanja na IGH je počela, nakon prve epizode, slijede ostale.
Kad je sve tako crno,,,,,, zašto igh nije u 5 sec. u blokadi?