a što HZZO dobiva novim dizajnom: veću prepoznatljivost na tržištu???? boljim dizajnom će postati konkuretan kome???? HZZO je monopolist na hrvatskom tržištu obaveznog zdravstvenog osiguranja i dizajnersko šminkanje web-stranice poslovno nije opravdano, ne služi ničemu osim usmjeravanju državnog novca u nečije privatne džepove.
Dobivaju oni kojima je ova ideja pala na pamet,a država plaća,a kad država plaća samo napucaj cjenu,bar 3 puta više,doktori bavite se pacijentima a ne biznisom?
Zanimljivo je koliko košta vizualni identitet, znači ono što vas vizualno predstavlja, legitimira u očima pojedinaca i javnosti, pa nisam siguran da HZZO sa bilo kakvim plaćenim vizualnim identitetom dobija na vizualizaciji kakvu bi smo željeli vidjeti kod njih! Sam grafički dizajn isto kao i web dizajn ne daju mnogo prostora da bi se ova institucija koja bi trebala služiti narodu spasi od same sebe!
Da li je ovaj slogan dobar:
Bolesnici ostavite svaku nadu ispred bolnice.
Vaši index Doktori!
PS Plavu kovertu ostavite odmah na ulazu, jer ne znamo da li će biti izlaza.