Sta je tu je..sad nas samo zanima uspijesno poslovanje…na bookingu ih nema ocito da tui odraduje dovodenje gostiju..
Svi pričaju o Todi i Karismi već mjesecima ako ne i godinama. Prema SKDD država je još uvijek debelo većinski vlasnik, a Todi ni traga ni glasa. Jel može netko ukratko pojasniti situaciju ovdje.
Hvala
Koliko znam karizma grupa je u obnovu hotela sa 4 zvijezdice ulozila 100 mil kuna..po tom bi bilo zakljuciti da su I vlasnici karizma, toda I tui..
Sve to stoji samo prema SKDD država je i dalje vlasnik. Taj di mi nije jasan
Imaš hzvg-r-a sa 302.760 dionica i to je što ti gledaš vjerojatno, a imaš i hzvg-r-b sa 2.166.000 dionica gdje je kha 100% vlasnik
Pa kha većinski, zbrajaju se jedne i druge.
Adriatic beach by karizma( hotel Ninfa) ne mogu naci na bookingu..sto to znaci da idu samo preko agencija?
magnat@
očekujem da će ono što sljedi nakon 3q isto pokazati značajan napredak jer sa popunjavanjem glavne sezone nitko nema problema ali zato pred i posezona pružaju bitno veći prostor za napredak kod svih naših turista.
i tako će to biti dok ih sve ne pokupuju “igrači” koji imaju moć napuniti hotele van ljeta koje netreba puniti jer se puni samo od sebe.
jedan od primjera je:
http://www.poslovni.hr/hrvatska/todoric-s-partnerima-kupio-kolocep-preureenje-objekata-krece-poslije-ljeta-243469 [poslovni.hr]
“Grupacija Karisma Adriatic Hotels (KHA) danas je dražbi na dubrovačkom Trgovačkom sudu kupila 88 posto dionica Hotela Koločep d.d.”
“Već prve sezone očekuje se popunjenost hotela od 83,5%.”
to se već može zvati turizmom i iskorištavanjem potencijala.
proces je započeo,smjer je zacrtan,ishod je lako predvidljiv, pitanje je samo koliko će vremena proći do konačne realizacije, kojim redosljedom će ići i tko će na tome zaraditi.
na taj način se ulaganje u turističke dionice dodatno osigurava na već ionako sve debelo osigurano u nekretninama koje se kod svih turista mogu više ili manje kupovati ispod tržišne cijene.
raspon od 0,4 tržišne vrijednosti pa na više.
mnogi još toga nisu svjesni i zato još uvijek možemo kupovati sa značajnim diskontom.
win za one koji su nakupovali
win za one koji će kupiti na vrijeme ali izbor se sužava i vremena je sve manje.
win i za one koji neće jer će biti bogatiji za veliko iskustvo.
interesantna je ljudska psiha i to kako volimo komplicirane izračune koje često niti ne razumijemo ali njihovu kompliciranost uzimamo kao jaki argument pri odlučivanju dok sa druge strane bježimo(ne vjerujemo u njih) od jednostavnih(pomočnih) izračuna,iako ovi prvi često rezultiraju da od drveta ne vidimo šumu.