HZLA (Hoteli Zlatni rat d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska HZLA (Hoteli Zlatni rat d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



na hvrl u zadnjih par dana svjedočimo pravom otključavanju, da upotrijebim omiljeni izraz blogera. vlasnik je isti, dakle kvaliteta upravljanja ista, poslovanje i fin pokazatelji su u korist hbrla, ali zato je i cijena dvostruko viša. od turista ispada da smo mi sada najjeftiniji. nadamo se da će q3 pokazati da tomu ne mora biti tako.

Po ćemu je HZLA najjeftiniji?
[/quote]

po fundamentalnim pokazateljima. pb, pe, ev evbitda i to. s tim što su neki pokazatelji statični, neki prediktivni.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Jeste da je to prometić, ali je bar nešto.

rekoh vam da je podcijenjen. ovaj šugavi modalitet dražbe je koma, to uopće nije burza.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Meni ovo djeluje puno skuplje nego druge turističke dionice. Netko je napisao da ima 726 smještajnih jedinica, a to ispada (TK +dug) cca 60-ak tisuća eura po smještajnoj jedinici.
Ne pišem da bih blatio dinocu, nemam ju i inače ne pišem na onima koje nemam, ali dosta me zanimaju turisti pa se nadam da će mi netko, ako može, objasniti zašto bi ovo bilo jeftinije od npr. PLAG/RIVP/ARNT.

ja bih to ovako sažeo, boca – nadam se reprizi hotela brela. tu je jako napravio izvanredan posao – iz godine u godinu prihoe dizao, dug smanjivao, dobit povećavao i pokazatelje profitabilnosti povisivao. kruna rada je sadasnja cijena koja jos ima mjesta za rast kod brela. a strtne pozicije su bile iste – isti vlasnik, velik dug, mali prihodi, loši pokazatelji. i onda preokret.
ne mora naravno biti, ali ionako uvijek kod dionica ne kupujemo ono što jest već ono što bi moglo biti.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


Ta zaduženost je relativan pojam, uobičajena praksa, loptanje zaduženosti između firmi istog vlasnika.
Grandmaster Toda.

Ne znam zašto je vlasnik ostalih hotelskih jedinica tako zadužio HZL?
Pa, i sva su ostala njegova hotelske firme bile obnavljane.
Unutar Tode se ne zna (pardon, zna se) Tko je koliko zaista zadužen, on to stalno na raznorazne načine prebacuje kako mu odgovara.
Provjereno.
Čim mu se nekoj firmi malo poveća interes tržišta, poveća joj zaduženost sa neke njegove druge.

90 posto imovine su zemljista i nekretnine – klasična hipoteka. novac nije nužno morao biti samo za hzla, dapače zacijelo i nije. više od jedne trecine duga je zaptravo prema samom vlasniku

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Ne znam zašto je gazda odlučio pretvoriti privatni dug prema vlastitoj firmi po cijeni:


I Brela su bila jako zadužena, pa više nisu.
Jasno je da ima svoj brokeraj (kao i drugi veliki) koji mu služi da na burzi sve bude kako to njemu odgovara.
Održavati cijenu na šezdesetak kuna (zaboravimo ovaj skokić) a istu firmu dokapitalizirati sa 370 meni je intrigantna info.
Za dežurne skeptike, ne, ne mogu ga pobjediti, mogu ne izgubiti (pandan onome, važno je sudjelovati).

Bluesun zapošljava još 300 ljudi 
i uvodi nove letove za Brač

2014 nije ispala najbolje. valjda 2015 bu bolja.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

7 razloga zašto će Bol na Braču ovaj tjedan biti najpametniji grad na Jadranu[/url]

9th ISABS Conference – Accommodation

O dionicama i filozofija ulaganja... [url=https://www.youtube.com/channel/UCQaIEzxdRpzdbDkCjWxFthg]Mali Dioničar[/url]

– Prije nego što sam u kolovozu lanjske godine došao na ovo radno mjesto, napravio sam studiju isplativosti zračne luke Brač, dao prijedlog vlasniku kako povećati opseg putničkog prometa i krenuli smo u postupnu realizaciju tog posla. Ništa se ne može preko noći, ali plan nam je ove godine dosegnuti razinu od 25 do 30 tisuća putnika, što je puno više od lanjskih 11 tisuća, koliko smo imali. Na putu do tog rezultata dogovaramo “incentive” promotivne cijene, jer svatko u lancu usluge, od aviokompanije, preko zračne luke do turoperatora i hotelijera, mora se nečega odreći da bi cilj bio ostvaren. Za sada ide odlično – iznosi nam Peović metamorfozu bračkog aerodroma, koji je još ratne 1994. godine imao 33 tisuće putnika.
Vaš link …
Vaš link …

Slijedi li otključavanje vrijednosti?

Vaš link …[/url]

New Report

Close