Da se dionica pokrenula, to mi je drago, ja odavno vjerujem u nju.
Veselje da je J. otkupio od Grka je samo u njegovu korist.
Junak danas sa 604 komada će nekima dati da razmišljaju.
najmanje što možemo očekivati u slučaju izlaska Sunce koncerna na burzu jest da se parametri HZLA i HTCP izjednače sa HBRL, za HZLA to znači + 100%, za HTCP +50%…
najmanje što možemo očekivati u slučaju izlaska Sunce koncerna na burzu jest da se parametri HZLA i HTCP izjednače sa HBRL, za HZLA to znači + 100%, za HTCP +50%…
hzla ev/ebitda – 11,5
htcp – 8,27
hzla ebitda marža – 24
htcp – 34
hzla – dug kroz kapital – 70
htcp – 48
hzla – zadr dobit i rezerve – minus 38
htcp – 105
dakle, nemojmo lupetati, nego čitajmo brojke ako smo naučili u školi
hzla p/s – 1,30
hbrl p/s – 2,75
htcp p/s – 1,80
hzla p/e – 14,4
hbrl p/e – 18
htcp p/e – 13,3
Vjerojatno te je neki hrvatski ekonomski fakultet ucio citati brojke….
da p7s je pravi pokazatelj. čudo samo da ga nijedan tat ovdje npr dalibor ne zarezuju bas pri evaluaciji turista.
sve jakine perjanice su dobre, ali pričati da hzla ima bolje brojke od htcp ne stoji. nema bolje brojke, zasada. ali s aerodromom mozda bude imao.
@ investimire.
Nemoj ti lupetati.
Ako je na burzi sve jednoznačno, prema raznim pokazateljima, svi sve znaju prema raznim pokazateljima ,kako onda uopće mogu postosjati razlike u cijenama?
Ovako nisam još nikome direktno odgovorio, a šta ti misliš kako je uvaženi I.T. vjasnik naj hrvatske firme radio? Prebacivao dugove sa jedne na drugu.
I ovaj to isto radi.
Zadužuje firmu koju sakriva, neee, javno će nam svima pokazati što mu je namjera.
jako nema skrivenih namjera – mogao je napraviti dokap ispod 200, on napravio po 360. dakle, gospodin čovjek
ja nisam nikome kriv tko ne želi čitati izvješća, a u izvjescima piše lijepo i za hbrl i htcp i hzla. hzla ima losije pokazatelje jer ih pritisce dug – jako je dio toga rijesio i sad je to u redu. uz aerodrom brac i nove goste bit ce to jako lijepo.
ali pisati kako bi hzla trebala ici plus 100 posto, a htcp 50 posto – pa to znaci da bi hzla trebala vrijedi ev/ebitda iznad 20, a htco oko 15. ljudi moji, pa to je kao reći da bi rivp trebala vrijediti 100 kn. sad odmah. dakle nemojmo lupetati, himr je prodan po 13 ebitda, a hzla bi trebala ili htcp biti vrednovan iznad toga – koliko to ima smisla
Broj sam ispuca okvirno, nisam htio pisati detaljnu analizu… poanta je bila naglasiti da su i HZLA i HTCP izuzetno podcijenjeni u odnosu na HBRL, koji je podcijenen u odnosu na ostale turiste…inace imam HTCL vise nego HZLA…i da, ocekujem 100% prinosa na HZLA u 2 godine, iniciran snaznim rastom prihoda i dobiti te izlaskom koncerna na burzu…
prehrabro je reći 100 posto, ne ide to tek tako
imate na lrhc i na lrh izvode od dalibora – prihodi, ebitda marza, dug, ev/ ebitda
kod hzla je joker taj što aerodroim i nije neka velika investicija, a može podvostručiti prihode. dok neki grade hotele, jako gradi aerodrome za napuniti postojeće hotele
Ukupan promet putnika u zračnim lukama u srpnju 2017. iznosio je 1 750 tisuća, što je u usporedbi sa srpnjem 2016., kada je promet putnika iznosio 1 480 tisuća, porast za 18,3%.
The total traffic of passengers in airports amounted to 1 750 thousand in July 2017, which was by 18.3% more than in July 2016 when it amounted to 1 480 thousand.
“U srpnju 2017. rast prometa putnika u odnosu na srpanj 2016. bilježe zračna luka Split (20,9%), zračna luka Dubrovnik (15,6%), zračna luka Zagreb (14,3%), zračna luka Pula (32,0%), zračna luka Zadar (19,3%), zračna luka Osijek (40,7%) i aerodrom Brač (62,0%), a pad se bilježi u zračnoj luci Rijeka (11,5%) i zračnom pristaništu Mali Lošinj (33,0%)”
Dulja pista, puno Francuza, vise novaca, 3q 🚀
U kolovozu 2017. rast prometa putnika u odnosu na kolovoz 2016. bilježe zračna luka Split (22,3%), zračna luka Dubrovnik (16,8%), zračna luka Zagreb (13,4%), zračna luka Pula (23,1%), zračna luka Zadar (21,7%), zračna luka Osijek (42,8%), aerodrom Brač (90,0%) i zračno pristanište Mali Lošinj (12,4%), a pad se bilježi u zračnoj luci Rijeka (3,4%).
90,0%