HŽ planira ukinuti još putničkih linija, po Hrvatskoj će voziti samo 15 vlakova?

Naslovnica Forum Komentari članaka HŽ planira ukinuti još putničkih linija, po Hrvatskoj će voziti samo 15 vlakova?

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

“Naime, svega oko dva posto vlakova pokriva svoje troškove prihodima od prijevoza putnika, a preostali su nerentabilni.”
Ova izjava zapravo daje najveći dokaz poslovno-menadžerske nesposobnosti uprave koja vodi HŽ. Naime, kada se usporedi cijena usluge sa kvalitetom, dostupnošću i pouzdanosti te usluge dolazimo do zaključka da je ona 5 ako ne i deset puta veća od nečega realnog. To je razlog što ljudima korištenje te usluge nije ni privlačno te ju zbog toga ne koriste, a samim time nije ni rentabilna. Uzmite samo za primjer bilo koje relacije unutar zagrebačkog područja, mjesečne karte za tu relaciju i onda usporedbu te cijene sa cijenom, recimo, mjesečnog pokaza ZET-a na istoj dionici te što se nudi (broj stanica/područja koje je obuhvaćeno, broj linija/voznih termina, kašnjenja….) i lako će se doći do zaključka koliko zapravo takva usluga vrijedi odnosno koliko ju HŽ precjenjuje. Ako tu logiku primijenimo i na ostatak HŽ usluge (npr. dionica Zagreb-Rijeka cijena/trajanje putovanja u odnosu na recimo autobusni prijevoz) ispada da se nikome ne isplati voziti vlakom po RH, a to je isključivo krimen uprave HŽ-a.

New Report

Close