HUPZ (HUP Zagreb d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska HUPZ (HUP Zagreb d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Ono što je dobro "za dioničare" dakako da je dobro/najbolje za najvećeg dioničara, o tome govorimo, povećava vrijednost po dionici, a tko od toga ima najviše koristi… pa svatko po svakoj svojoj dionici jednako, on ima najviše dionica i u apsolutnom iznosu ima najviše koristi, naravno da radi sebi u korist kome će drugome, a to što radi "za sebe" i meni kao dioničaru jednako odgovara za svaku od mojih par dionica [lol]

Leko je dobar čuvjek, radi u interesu svih svojih dioničara.

Ne znam koliko je dobar, ali mislim da to u ovom slučaju nema veze sa "njegovim dioničarima", radi se jednostavno o povezanim interesima, interes njega kao dioničara sličan je interesu ostalih dioničara po prirodi stvari, svi žele što veću vrijednost po dionici, to želi Leko, to odgovara i ostalim dioničarima… dugoročnim naravno, onim kratkoročno usmjerenima nije bitno ništa osim cijene dionice, Leku vjerojatno cijena puno ne zanima (premda bi neki pomislili upravo suprotno gledajući kako trezor kupuje, no to nije poanta kupovine trezore…), Leko žele da HUP-Zagreb što više vrijedi, odnosno što više zaradi… gledajući dugoročno: kombinirano neto novčanim tokom koji će generirati sa "prirastom vrijednosti" imovine koju drži… Hotelskim poduzećima su zarade i vrijednost imovine podjednako važan izvor vrijednosti.

Svim dioničarima HUPZ je u interesu da HUPZ što više vrijede, pogotovo "po dionici"… (čemu posebice ide u prilog "smanjivanje broja dionica", na čemu se lijepo radi u zadnje vrijeme 😉 ) i u tom kontekstu ne vidim koja je razlika između interesa g. Leke i ostalih dioničara, to nikakve veze nema sa Lekinim etičkim osobinama, ovo je firma koju zapravo uopće nije komplicirano voditi, i za uspjeh ovdje nije potrebna niti neka velika mudrost niti neka neviđena etička izvrsnost, HUPZ je svojevrsni "prirodni monopolist" što se tiče svog glavnog tržišta (Zagreb), ako se na druga tržišta ide oprezno… (=pažljivog korištenja poluge, pažljivog kupovanja pazeći da se nešto ne precijeni…) praktički nema načina kako se ovdje može zbrljati, zato dioničari mogu imati miran san 🙂


Ne znam koliko je dobar, ali mislim da to u ovom slučaju nema veze sa "njegovim dioničarima", radi se jednostavno o povezanim interesima, interes njega kao dioničara sličan je interesu ostalih dioničara po prirodi stvari, svi žele što veću vrijednost po dionici, to želi Leko, to odgovara i ostalim dioničarima… dugoročnim naravno, onim kratkoročno usmjerenima nije bitno ništa osim cijene dionice, Leku vjerojatno cijena puno ne zanima (premda bi neki pomislili upravo suprotno gledajući kako trezor kupuje, no to nije poanta kupovine trezore…), Leko žele da HUP-Zagreb što više vrijedi, odnosno što više zaradi… gledajući dugoročno: kombinirano neto novčanim tokom koji će generirati sa "prirastom vrijednosti" imovine koju drži… Hotelskim poduzećima su zarade i vrijednost imovine podjednako važan izvor vrijednosti.

Svim dioničarima HUPZ je u interesu da HUPZ što više vrijede, pogotovo "po dionici"… (čemu posebice ide u prilog "smanjivanje broja dionica", na čemu se lijepo radi u zadnje vrijeme 😉 ) i u tom kontekstu ne vidim koja je razlika između interesa g. Leke i ostalih dioničara, to nikakve veze nema sa Lekinim etičkim osobinama, ovo je firma koju zapravo uopće nije komplicirano voditi, i za uspjeh ovdje nije potrebna niti neka velika mudrost niti neka neviđena etička izvrsnost, HUPZ je svojevrsni "prirodni monopolist" što se tiče svog glavnog tržišta (Zagreb), ako se na druga tržišta ide oprezno… (=pažljivog korištenja poluge, pažljivog kupovanja pazeći da se nešto ne precijeni…) praktički nema načina kako se ovdje može zbrljati, zato dioničari mogu imati miran san 🙂

POTPIS, POTPIS I POTPIS!!!!!!!!!!
I dodatno; nije problem voditi ovu firmu vec ju je problem NE pokrasti, što je za sad uspješno…..

ZELIM BITI BRUTALNO USPJESAN KO bananarama................................

Misim da ne možemo govoriti o HUPZ kao "prirodnom monopolistu" u Zagrebu jer to naprosto ne stoji.

Kaj oni imaju u Zagrebu?!
Kao prvo, Zagreb ima preko 30 hotela od tri do pet zvjezdica, a HUPZ u tom segmentu ima samo pet objekata (Jadran, International, Four Points, Sheraton i Westin).

Kaj su Esplanade, Arcotel, Palace, Dubrovnik, Best Western, Aristos, AS, Laguna, Central, Holiday i ostali da ih ne nabrajam stanice za tehnički pregled… [rolleyes]

I ne zaboravimo, Leko sam kaže da hoteli u Zagrebu, pa tako i njegovi rade s prosječnim godišnjim zauzećem od 50% (baš i nije neka brojka), a svake godine još i nikne po jedan novi u metropoli, evo i IGH najavljuje ugovor za novi hotel s Marriott-om na Bundeku…

Sve si rekao sa ovim zadnjim (zauzeće), to implicira da se novi hoteli u ZG baš i ne mogu graditi jer neće biti isplativo, oni koji to rade… obit će im se o glavu…

A među hotelima sa 5* postoje razlike, nisu svi 5* hoteli isti… ovdje je ključna činjenica: HUPZ ima najbolje 5* na najboljim lokacijama (eventualno šteta što Esplanada nije njihova… a Dubrovnik mi se baš i ne sviđa unatoč lokaciji…) i to je ono što čini njegovu snagu: nema smisla (niti za koga, pogotovo konkurenciju) graditi nove hotele, a od postojećih HUPZ drži "kremu", ono najnaj što postoji u gradu, i kako konkurencija bude možda i otvarala nove hotele ipak… samo će sami sebi našteti (popunjenost će im dodatno opadati) dok će HUPZ nastaviti po starom, najbolji hoteli na najboljim lokacijama će i dalje ostati najbolji hoteli na najboljim lokacijama, ne može netko napraviti hotel našima na glavi 😛

Krema u Zagrebu je jedino The Regent Esplanade, sigurno ne Sheraton i Westin ovakvi kakvi jesu… i to su za sada hoteli 5*, Dubrovnik je hotel 4* i možeš ga uspoređivati s Four Pointsom i Internationalom (po tvojoj logici oni su banana jer nisu na "najboljoj lokaciji", ali sam uvjeren da im veći nered radi Antunović koji je po tvojoj logici na još goroj situaciji).
A što se tiče novih hotela, oni su uvijek IN u odnosu na stare i stari se moraju borit da zadrže svoje goste jer u nove svi idu. Slučaj Sheratona kada se otvorio Arcotel Allegra u Branimirovoj koji je čak 4* pa im je uzeo podosta gostiju.
Kada se otvori novi hotel sa novim sadržajima i novim sobama uvijek je interesantniji od onog starog…
Sheraton sadašnji kakav je nema veze s 5*, hotel je katastrofa!

Ali pustimo hotele, dioničare najviše zanima vrijednost i likvidnost njihove dionice kojoj je budimo iskreni vrijednost trenutno prenapumpana, a likvidnost katastrofa, promet od desetak komada po danu stvarno nije vrijedan spomena, a i tih 10 komada služe samo za umjetno održavanje cijene…


Ne znam koliko je dobar, ali mislim da to u ovom slučaju nema veze sa "njegovim dioničarima", radi se jednostavno o povezanim interesima, interes njega kao dioničara sličan je interesu ostalih dioničara po prirodi stvari, svi žele što veću vrijednost po dionici, to želi Leko, to odgovara i ostalim dioničarima… dugoročnim naravno, onim kratkoročno usmjerenima nije bitno ništa osim cijene dionice, Leku vjerojatno cijena puno ne zanima (premda bi neki pomislili upravo suprotno gledajući kako trezor kupuje, no to nije poanta kupovine trezore…), Leko žele da HUP-Zagreb što više vrijedi, odnosno što više zaradi… gledajući dugoročno: kombinirano neto novčanim tokom koji će generirati sa "prirastom vrijednosti" imovine koju drži… Hotelskim poduzećima su zarade i vrijednost imovine podjednako važan izvor vrijednosti.

Svim dioničarima HUPZ je u interesu da HUPZ što više vrijede, pogotovo "po dionici"… (čemu posebice ide u prilog "smanjivanje broja dionica", na čemu se lijepo radi u zadnje vrijeme 😉 ) i u tom kontekstu ne vidim koja je razlika između interesa g. Leke i ostalih dioničara, to nikakve veze nema sa Lekinim etičkim osobinama, ovo je firma koju zapravo uopće nije komplicirano voditi, i za uspjeh ovdje nije potrebna niti neka velika mudrost niti neka neviđena etička izvrsnost, HUPZ je svojevrsni "prirodni monopolist" što se tiče svog glavnog tržišta (Zagreb), ako se na druga tržišta ide oprezno… (=pažljivog korištenja poluge, pažljivog kupovanja pazeći da se nešto ne precijeni…) praktički nema načina kako se ovdje može zbrljati, zato dioničari mogu imati miran san 🙂


Kada nešto ide dobro svi kažu lako je voditi tu firmu.


Ali pustimo hotele, dioničare najviše zanima vrijednost i likvidnost njihove dionice kojoj je budimo iskreni vrijednost trenutno prenapumpana

očiti se u mišljenjima ozbiljno razilazimo 🙂

P.S. Samo neka bahata konkurencija otvara hotele u neprimjerenoj blizini… pa kada ne budu mogli otplatiti investiciju, ne budu mogli vraćati kredite… morati će ih prodati ni manje ni više nego HUPZ-u.

Ja početkom 3. mj. izašao iz HUPZ po 1700 i kupio IGH po 1712 (sada 3320) i kupujem si novi gliser za nadolazeće ljeto [cool]


Ja početkom 3. mj. izašao iz HUPZ po 1700 i kupio IGH po 1712 (sada 3320) i kupujem si novi gliser za nadolazeće ljeto [cool]

Mislim da si imao puno sreće.

U recesiji i hoteli će imati problema. Hoteli u Zagrebu najvjerojatnije se baziraju na poslovnim gostima, a tih će biti manje. Na sajmove će ići umjesto 4 njih samo 2 predstavnika neke firme itd. Također kod iznajmljivanja poslovnog prostora doći će do smanjenja prihoda. Biti će najvjerojatnioje i manje i skromnije po pitanju simpozija, banketa …..Povečanje kapaciteta hotela s 4 i 5 zvijezda imat će sigurno i utjecaj na poslovanje HUPZ. Svijetski poznati lanci s stranim firmama sklope ugovore s posebnim rabatima za korištenje njihovih usluga po cijelom Svijetu. Normalno to je povezano s količinom noćenja sjedne strane, te osiguranom kvalitetom smještaja (standardom) s druge strane. Istina Sheraton je jedan od takovih licenci, koju treba i plačati.


U recesiji i hoteli će imati problema. Hoteli u Zagrebu najvjerojatnije se baziraju na poslovnim gostima, a tih će biti manje. Na sajmove će ići umjesto 4 njih samo 2 predstavnika neke firme itd. Također kod iznajmljivanja poslovnog prostora doći će do smanjenja prihoda. Biti će najvjerojatnioje i manje i skromnije po pitanju simpozija, banketa …..Povečanje kapaciteta hotela s 4 i 5 zvijezda imat će sigurno i utjecaj na poslovanje HUPZ. Svijetski poznati lanci s stranim firmama sklope ugovore s posebnim rabatima za korištenje njihovih usluga po cijelom Svijetu. Normalno to je povezano s količinom noćenja sjedne strane, te osiguranom kvalitetom smještaja (standardom) s druge strane. Istina Sheraton je jedan od takovih licenci, koju treba i plačati.

Recessija se previše naglašava da bi lovci u mutnom na tome nešto ušičarili.

New Report

Close