Nikakvo čudo što članak do sada nije komentiran. Sve tvrdnje iznesene u članku nemaju veze sa zdravom pameti. Činjenica je da kreatori članka imaju na umu samo veliku zaradu i ništa više jer je poznata stručnost g. Bodružića i brojnost članova njegove udruge.
Pa gospodo, ako ste zaboravili, Hrvatska se opredjelila za TRŽIŠTNU EKONOMIJU, a ne dogovornu koju zagovaraju gospoda navedena u članku. HAK kao jedan od rijetkih MONOPOLISTA kojemu se tolerila i dozvoljava čak i KRIMINAL koji svakodnevno provodi pri obavljanju vozačkih ispita može se ponašati STALJINISTIČKI ali mi privatnici NE.
Svima bi moralo biti jasno da nije problem u visini cijena osposobljavanja, pravi problem je u količini posla. U članku se tvrdi da je smanjen broj autoškola što može izjaviti samo budala jer nije problem u broju škola nego u broju instruktora.
Apel odgovornima: NE DIŽITE NERAZUMNO CIJENE, NATJERAJTE SLUŽBE DA POSTUPAJU PO ZAKONU A NE DA BUDU ZAKON.
Ako se ovaj prijedlog usvoji, to nije ništa drugo, nego legalizirana pljačka! Evo i zašto tako mislim: kandidat vozi 35 sati. Taj sat nije onaj od 60 min., već od 45. Sad uzmemo prosječnu brzinu vožnje za vrijeme tog sata, koja u većim gradovima sigurno nije preko 60 km/h. Sad to pomnožite (35×45) i dobijete 1575 prijeđenih km za vrijeme autošk. S obzirom da su ta vozila većinom dizelaši ili općenito manje troše, uzeti ćemo prosjek od 9 l na 100 km, iako sam siguran da je i to previše. npr novi clio troši 8,7 l u gradu, corsa 8,2 l (stara). To su auti koje sam u velikom broju vidio da autošk. koriste, a i nisu najštedljiviji modeli, koje vlasnici sigurno preferiraju! Dakle, cijena eurosupera 95 je trenutno 7,57 kn. Kad se to pomnoži s 9l/100 km, dobijemo trošak od 68 lp/km. Sad tih 68 lp x 1575 km= 1073 kn!! Dakle to je sav trošak benzina za autošk po kandidatu! A da ne govorim za dizelaše!! I sad vi računajte koliko treba benzin poskupjeti da bi opravdao poskupljenje škole od 2000 kn! A to što su porasli troškovi života, nije problem polaznika..uostalom, rastu troškovi života i vlasnicima trgovina i sl. pa snižavaju cijene! To se zove tržišno gospodarstvo!
Bilo bi lijepo , kad bi bilo tako jednostavno. Dakle “tržno gospodarstvo”, to je riješenje. Očigledno komentator ABC. Zaboravili ste na ekonomske mikro i makro mehanizme i tržišne regulatore, no nije mi cilj izvesti predavanje o navedenome.
Priča niti u kojem slučaju nije tako jednostrana, jer: SVAKOG DANA SVJEDOČIMO RAZNIM SINDIKALNIM UDRUŽENJIMA GDJE RADNICI TRAŽE SVOJA PRAVA I POVEĆANJE PRIMANJA, A PO OVOME INSTRUKTORI SU OSOBE MANJE VRIJEDNOSTI. POSTAVLJAM SAMO JEDNO PITANJE SVIMA ZAINTERESIRANIMA, UKOLIKO SMATRAJU DA TAJ POSAO VRIJEDI ISPOD 3000,00 kN REDOVNE PLAĆE , A NA OSNOVU KOJEG RADNIK MOŽE PODIĆI MINIMALNI GOTOVINSKI KREDIT, NEKA SE JAVE U NAJBLIŽU AUTOŠKOLU, (NARAVNO UKOLIKO STEKNU SVE POTREBNE KVALIFIKACIJE I LICENCE), ILI DAJU ZAMOLBU. Vjerujem da će se svi složiti da bi navedeno trebalo predstavljati osnovu plaću, a ukoliko mislimo da svoju djecu i bližnje možemo dati bilo kome na obučavanje, sve zavisi o našoj vlasitoj odgovornosti.
Nije problem u benzinu, već u tome što se autoškole na razne načine dovijaju da bi uopće ostale u poslu, a nastavi li tako biti će još zatvorenih. Prehrambena trgovina i autoškola nisu istu. Vozačka dozvola prati osobu čitav život , (za sada ). Usput, ljudi govore da je tečaj u autoškoli uvijek bio skup, i priča se o preko tisuću maraka, gopodo , pa sada je sve izjednačeno sa Eurima, a autoškola će vjerovatno toliko i koštati na koncu konca, ali uz sve pogodnosti plaćanja kojih nekad nije bilo.
Kada prodajem stan tražim 1000 E, kada kupujem nerado plaćam( naravno kako gdje), to vam je isto tržna ekonomija sviđalo se to nama ili ne. Ne sviđa nam se cijena goriva , ali plaćamo , cijena kruga , plaćamo itd.
STUDENT PROMETNOG FAKULTETA SE BUNI NA CIJENE AUTOŠKOLA, ALI PO ZAVRŠETKU STUDIJA ŽELI PLAĆU 6.000 KN U AUTOŠKOLI
bodo, pa što to znači: svaki put kad neki sindikat zagalami u bilo kojoj branši, tržišna ekonomija se ukida i dekretom se podižu cijene prema krajnjim korisnicima?!
imamo li imalo zajedničkog shvaćanja problema, pa da kažemo da takva antiekomija dovodi do totalne degradacije svih naših perspektiva, kao i životnog standarda? mislite li da se svi problemi ekonomije rješavaju nasilnim podizanjem cijena?
tko će to sve platiti, već smo razoreni državnom upravom s evropskim cijenama i afričkom razinom usluge![smiley3]