još je razmjerno malo internet drkađija, treba ipak dati prednost tradicionalnim kanalima oglašavanja
turisti iznad 45 godina su uglavnom tradicionalisti koji pretežno prate klasično oglašavanje, a internet i kompjutori su im nužno zlo.
zato je za ovaj podbačaj turističke sezone velikim dijelom krivnja na HTZ koja je to loše procijenila i pogrešno usmjerila oglašavanje, a da ne govorimo koliko su zapravo (ne)učinkovite internet reklame koje veliki broj korisnika uopće ne vidi jer ima podešeno auotmatsko blokiranje kod učitavanja stranica pa niti ne zna da se nešto uopće oglašava
Nije samo blokiranje reklama u pitanju. Baneri iskaču posvud, pa opet ako pitate korisnike koji su banner vidjeli neznaju. Toliko su učestali da ih ljudi jednostavno ignoriraju. Više će postići dobra guza na televiziji i novinama, nego li slika otoka na banneru (slike guza na banneru uglavnom ne koriste za reklamiranje turizma).
Ljudi na internetu imaju opciju traženja informacija, vrlo se kratko zadržavaju na stranici, (letimičan pogled koji u pravilu ignorira svaku vrstu reklame).
Na televiziji, pametno zakupljeni termini reklame mogu napraviti daleko veću korist.