Vrlo sličan kapacitet,lokacija,prihodi,a identičan vlasnik kao kod HBRL. MCAP duplo manji, promet dosta manji…jedna od zanimljivijih nelogičnosti naše burze.
Po trenutnoj tržišnoj kapitalizaciji jedan ležaj je vrednovan sa nešto manje od 10 000 eura…
Još jedan podatak relevantan u usporedbi HBRL i HTCP. Naime,za sljedeću sezonu očekuje se slabiji dolazak Rusa(rublja) koji u ukupnom broju noćenja kod HBRL sudjeluju sa 12% , a kod HTCP sa 4%.
kolege, mene već neko vrijeme intrigira vrednovanje i hbrl i htcp i hzla na burzi. približno sve tri tvrtke iste veličine po kapitalu i prihodima, isti veliki većinski vlasnik, sličan eps, niska zaduženost (hzla odskače ali za turizam to i nije nešto zabrinjavajuće) i sličan ebitda koji oscilira od godine do godine,…
brela ajmo reći koliko toliko fer vrenovana, ostale dvije daleko iza nje. ili je to faktor jako?
što vi mislita?
HZLA odskače i po dugu i po lošijem poslovanju, HBRL je odradila rast iako ni sad nije na fer cijeni, a najpodcjenjenija od ove 3 su HTCP.
Faktor Jako je u sve 3 prisutan, ali takva je situacija već više od 10 godina i nije došlo do pokušaja skviza.
Dok službeno odlazi u penziju, Jako Andabak radi na hotelskom softveru koji će izvoziti
Kod mene je uvijek tako. Svu imovinu je moguće prodati ako dođe dobar kupac, na prodaju je sve osim familije.
Jako će ovo prodat kad stigne masna ponuda, po meni je zato i odustao i izašao iz HMAM.
Uz ovu cijenu od 160kn, HTCP se trguje na 0,37 booka i EV/EBITDA 5,38! ‘Nuff said.
Uz ovu cijenu od 160kn, HTCP se trguje na 0,37 booka i EV/EBITDA 5,38! 'Nuff said.
A po koliko se trguje njegov LCDS….pa svejedno nitko veći ne trza ?
A po koliko se trguje njegov LCDS….pa svejedno nitko veći ne trza ?
Nemam pojma…pretpostavljam da ćete nam to Vi reći, jer ste upućeniji
Bluesun zapošljava još 300 ljudi i uvodi nove letove za Brač
U tijeku je i realizacija infrastrukturnih projekata poput hotela Jadran s pet zvjezdica u Tučepima, kao i novogradnje hotela Dioklecijan u Splitu, također s pet zvjezdica. Ukupna vrijednost tih investicija veća je od 450 milijuna kuna.
Ohrabruju nas odlični rezultati u travnju i svibnju, kao i dobre najave za glavni dio sezone, pa s optimizmom pratimo daljni razvoj događaja. Ove godine osobito je izražen trend ranijih rezervacija, koje na današnji dan u odnosu na isto razdoblje prošle godine u nekim od naših destinacija bilježe čak i dvoznamenkast rast.
Iznimno smo zadovoljni trendom pojačanog bookinga za hotele u Tučepima, kao i u kampu Paklenica u Starigrad-Paklenici.
Vrlo pozitivne najave [emo_namigusa]
http://kronika.hr/web/u-tucepima-35-vise-nocenja-u-podgori-22-manje-nego-lani/
A ni ove brojke s makarske rivijere ne škode [emo_smijesak]
SIJEČANJ-SVIBANJ 2015.
DOLASCI NOĆENJA
Makarska 22.773 (+7%) 94.231 (+6%)
Baška Voda 8.535 (+28%) 31.893 (+15%)
Brela 10.746 (+9%) 43.286 (+5%)
Tučepi 12.050 (+24%) 62.158 (+35%)
Podgora 4.829 (-13%) 18.310 (-22%)
Gradac 4.390 (-11%) 13.035 (-11%)
Apdejt sa Makarske rivijere.
Osim debelog rasta brojki (i tu Tučepi jače rastu od lokalne konkurencije), mene možda i više veseli produljenje boravka gostiju na skoro 6 dana po boravku, dok rećimo u Brelima gost ostaje 5 dana po boravku. A ne zaboravimo da su ovo predsezonske brojke, a ova rivijera je dosada bila izrazito kupališna destinacija.
http://kronika.hr/web/na-makarskoj-rivijeri-ostvareno-10-vise-nocenja-nego-lani/
SIJEČANJ – LIPANJ 2015. Broj ostvarenih noćenja
MAKARSKA 236.636 (+10%)
OPĆINA BAŠKA VODA 158.006 (+4%)
OPĆINA BRELA 114.755 (+2%)
OPĆINA TUČEPI 144.130 (+15%)
OPĆINA PODGORA 78.908 (-6%)
ŽIVOGOŠĆE 31.202 (-49%)
SIJEČANJ-LIPANJ Ostvareni broj dolazaka
MAKARSKA 46.867 (+11%)
OPĆINA BAŠKA VODA 29.073 (+8%)
OPĆINA BRELA 22.980 (+8%)
OPĆINA TUČEPI 24.721 (+11%)
OPĆINA PODGORA 15.471 (-2%)
ŽIVOGOŠĆE 5177 (-50%)
dobre vijesti za sve jako-ljupce
“Odlični rezultati u predsezoni, u srpnju, kao i izvrsne najave za kolovoz i posezonu nam daju optimizam kako će ovo biti rekordna sezona. Ove godine je osobito izražen trend ranijih rezervacija, koje na današnji dan u odnosu na isti period prošle godine u nekim od naših destinacija bilježe čak i dvoznamenkast rast. Iznimno smo zadovoljni trendom pojačanog bookinga za hotele u svim destinacijama Bol, Brela, Tučep i Starigrad Paklenica.”, kažu nam iz Bluesun Hotels & Resorts dodajući kako je s aspekta bookinga početak srpnja tradicionalno izazovniji, no ove godine bilježe rekordnu zauzetost (na svim destinacijama više od 95 posto).
“Rezervacijski centar Bluesun Hotels & Resorts u proteklih 10-ak dana se susreće s upitima koje ne može zadovoljiti radi neraspoloživosti kapaciteta. Kolovoz se također izvrsno puni i za njega očekujemo još i bolju popunjenost. Očekujemo kako ćemo u odnosu na prošlu godinu, bilježiti dvoznamenkast rast u prihodima”, kažu i dodaju kako kod njih u 90 posto slučajeva odmaraju strani gosti.
“Taj udio je izraženiji u samoj špici sezone, za razliku od pred i postsezone kada se domaći gosti prisutniji, a najviše radi kraćih vikend odmora povodom praznika poput Prvog svibnja, Tijelova, Dana državnosti (lipanj) i Dana neovisnosti (listopad). Domaći gosti također čine značajan udio u segmentu poslovno motiviranih putovanja (kongresi, seminari, sastanci, team buildinzi itd.)”, kažu iz Bluesun Hotels & Resorts.
http://www.index.hr/vijesti/clanak/hoteli-puniji-nego-ikad-prije/834366.aspx
još bolje vijesti za jakoljupce – grci prodaju svojih 49 posto sunce koncerna, a šuška se da i jako neće biti imun na dobre ponude
No, kako su Bluesun hoteli jedan od u nas najvećih hotelskih grozdova, oni su kao takvi potencijalno zanimljivi i strateškim investitorima, ali to bi podrazumijevalo nešto šire razgovore od samo MIG-ova udjela.
13 hotela
posluje u sastavu hotelskog lanca Bluesun.
Dio poznavatelja domaće hotelijerske scene to ne smatra nerealnim. Dapače, uvjereni su da bi Andabak, koji je svojedobno prodajom udjela MIG-u napravio prilično lukrativan posao (govorilo se o plaćenih devedesetak milijuna eura), bio spreman na preslagivanje portfelja hotela, čime bi se zadovoljili i apetiti strateških ulagača za natpolovičnim vlasništvom i upravljačkom prevlašću.