Evo kako se na jeftin način riješiti radnika,izdvojiš ih u tvrtku kčer druge firme,obečaš im godinu dana posla i zatim na burzu.Svaka čast našim menađerima koji jedino znaju otpuštati,izdvajati i slično.Inače HT-ove mreže več nekih 5 godina održavaju vanjski koperanti,pa se može vidjeti na što liče kad se vozite i malo promatrate nakrivljene stupove,kabele koji vise do zemlje,hrđave kutije koje se nedaju zatvoriti.Al nema veze sad če sve to Tesla popraviti
pokušajte riješiti i jedan problem s HT službom z akorisnike a da nije tehničke prirode-mission impossible.
Sve je namješteno tako da vas iscrpljuju da odustante i budete na kraju za nešto (novac ili uslugu) oštećeni.
Ja ih kao i Tele2 izbjegavam u dalekom luku, ali kada moram s njima (kao recimo na moru privremeni ADSL, na moru u roku od 2 mjeseca, koji nema šanse da imate s nekim drugim providerom zbog vremena trajanja, onda me uvijek podsjete kako su neorganizirani i slabo posloženi… i to na razini smiješnih stavki.
Primjerice, operater ne može vidjeti broj City Express pošiljke koja vam treba stići a u City Express bez toga neće pogledati gdje je nestala pošiljka…
Ili ovo … City Express nema kontakt broj (mobitel) koji ima HT nego samo onaj priključak fiksni pa ako nisi doma kada zovu … sorry.
A da ne spominjem adrese koje ima prodaja HT-a koja šalje na dostavi City Express-u…nemreš vjerovati koji je to ćumez.
Sve ovo proživljamavam svake godine ali sada sam već obučen i nekako u 2-3 tjedna uspijem aktivrati ADSL.