Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
HT | 38,10 | 17.489 | 459 | 38,10 | 38,20 | 0,00% |
Rado bih znala da li će tih 800 tisuća, kupljenih i mojim novcem od neisplaćene dividende, spaliti u spalionici ili imaju kakvih drugačijih namjera
Al’ ne znam
Imate li kakvih ideja ?
Koliko se sjecam , vec su nekoliko puta ponistavali kupljene dionice .
Nadam se da nisam pomijesao neke loncice 🙂
https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/53089
Znaci sada smo na 78 miliona dionica.
Slo telekom najavljuje 6,2 eura divke što je 10,2%.
Vrijeme je da HT odreši kesu i to ne samo ht nego recimo i končar koji spava na teškim milj. eura koja ždere inflacija. Dobra divka potaknut će natrag kupnju dionica
Prema danas objavljenoj studiji „Brand Finance Global 500“ Deutsche Telekom, čijim je naša kompanija dijelom, jedan je od najvrjednijih svjetskih brendova, najvrjedniji telekomunikacijski brend na svijetu, te najvrjedniji korporativni brend u Europi.
U odnosu na prethodnu godinu Deutsche Telekom je napredovao na svjetskoj ljestvici za dvije pozicije te je danas deveti najvrjedniji svjetski brend. Najvrjedniji brend na svijetu je Apple, ispred Microsofta, Googlea, Amazona i Samsunga.
Uspjeh Deutsche Telekoma temelji se na trenutačnoj vrijednosti brenda, najvišoj u povijesti kompanije, a koja iznosi 73,3 milijarde dolara, što predstavlja rast od 17 posto u odnosu na prethodnu godinu (62,9 milijardi dolara), a 84 posto od 2020. godine. Tijekom tog razdoblja Deutsche Telekom je od četvrtog postao najsnažniji svjetski telekomunikacijski brend.
Britanska savjetodavna tvrtka Brand Finance pripisuje značajan porast vrijednosti brenda Deutsche Telekoma pozitivnom gospodarskom i tehnološkom razvoju, a uspjehu Deutsche Telekom Grupe pridonose sustavna ulaganja u kvalitetu mreže, digitalne tehnologije i korisničko iskustvo. Prema Brand Financeu, najveća kvaliteta mreže Deutsche Telekoma igra ključnu ulogu u akviziranju i zadržavanju korisnika. Ocjena brenda povećana je sa 79 na 83 od maksimalnih 100 bodova, te s AA+ na AAA- ocjenu. Dosljedna globalna prisutnost brenda omogućila je Deutsche Telekomu daljnje jačanje ugleda globalnog igrača.
Brand Finance je globalna i neovisna konzultantska tvrtka za procjenu i analizu brendova sa sjedištem u Londonu koja rangira 500 najvrjednijih brendova na svijetu, a studiju je objavio danas u sklopu Svjetskog gospodarskog foruma u Davosu. Više o „Brand Finance Global 500“ pročitajte na http://www.brandfinance.com.
Da hoce prodat HT , tu bi se brk omastio 🙂
Slo telekom ide divka 6,20 eura pola u 3 a ostalo u 8 mj. Isplaćuje svu dobit iz 2022
Ht kupuje preko 4300 svojih dionica. Vjerojatno će i ovdje veća divka.
20.03.2024. Objava revidiranih rezultata za cijelu 2023. godinu i Prijedlog upotrebe dobiti
Svi se nadamo većoj dividendi, a posebno fondovi koji su i market-makeri.
Vlastite dionice su sigurno za nagradu menadžmentu, to je usput.
Pad broja korisnika 1,8% kažu mi njihovi konkurenti.
Meni se je račun sa 140€ popeo na 180 za sve isto.
Mogli bi na ljeto ostati bez još jednog korisnika.
Imamo njihove dionice i to me je držalo kod njih
Investirali su prosle godine 281,3 milijuna eura , to ispada cca 3,6 eura po dionici .
Kad ce doc vrijeme da nesto manje investiraju ? Dobit bi im eksplodirala 🙂
Gledam na investiramo , dobit im je 1,44 eura po dionici .
Luda kuca, reklo bi se 🙂