Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
HT | 37,88 | 73.795 | 1,948 | 37,70 | 38,20 | 1,06% |
Molio bih da konačno postanetete svjeni da je HT samo jedna u nizu kompanija koju je vlada proglasila državnom (prije je bila društvena) i kao takvu prodala. Sve ove priče oko plaćanja priključka i ulaganja u nešto su stvarno smiješne. Onda bi mogli na isti način govoriti i o HEP-u i elektrodistribuciji, plinu, vodovodu, kanalizaciji, cestama za koje smo dobivali obveznice….
grijeska, stvar je u tome sto navedene mrezne resurse jos niko ne kani jamiti kao sto to kani T-HT.
[smiley2]
Kad se INA zakuhavala svi su se iskrcavali na drugim dionicama. Mislite li da će i ovaj put biti tako?
Kad se INA zakuhavala svi su se iskrcavali na drugim dionicama. Mislite li da će i ovaj put biti tako?
Mogla bi ovaj put INA lako doc na neku realniju cijenu nakon IPOa THTa.
Hipotetski: da imas dvije velike firme za koje moras napravit IPO kao vlada (INA & THT), koju bi prvu ponudio trzistu?
Bolju ili losiju?
Proteklu godinu na hrvatskom telekom tržištu označili su dodatno rigorozniji regulatorni okviri, bitno pojačana konkurencija, uvođenje novih tehnološki naprednijih proizvoda te opći pad razine cijena. Unatoč tim i drugim izazovima, T-HT Grupa i nadalje drži vodeću poziciju na tržištu te ostvaruje vrlo dobre financijske rezultate:
Ukupni prihodi Grupe u 2006. iznose 8.839 milijuna HRK, što je na razini prošlogodišnjih. Pad prihoda nepokretne telefonije kompenziran je rastom prihoda segmenata pokretne telefonije te internetskih usluga.
Operativna dobit dosegnula je 2.376 milijuna HRK, što predstavlja povećanje u odnosu na prethodnu godinu u iznosu od 5,6%. To povećanje najvećim dijelom je rezultat značajnog smanjenja troškova koji se tiču restrukturiranja Grupe u 2006.
Neto dobit je u odnosu na prethodnu godinu porasla za 7,1% te iznosi 2.058 milijuna HRK.
T-Com vodeći u svim segmentima nepokretne telefonije
Unatoč rigoroznijem regulatornom okruženju i snažnijoj aktivnosti konkurencije u svim segmentima nepokretne telefonije T-Com i dalje zadržava vodeću poziciju na tržištu s više od 1.645.000 priključaka fiksne telefonije.
Kao ključni element daljnje strategije Grupe ističemo razvoj i lansiranje atraktivnih proizvoda baziranih na novim tehnologijama, kao što su MAXadsl i MAXtv. Broj priključaka MAXadsla je u 2006. godini više negoli udvostručen i dosegnuo je brojku veću od 215 tisuća krajem godine. Od rujna 2006., kao jedan od prvih operatora u Europi, T-Com nudi uslugu nove generacije interaktivne digitalne televizije, MAXtv, koja je već postigla vrlo pozitivne rezultate.
T-Mobile – najpoželjniji brand
T-Mobile i dalje ostvaruje odlične poslovne rezultate, držeći vodeću poziciju na tržištu i završivši godinu s više od 2.150.000 korisnika i tržišnim udjelom od 49%. T-Mobile je i nadalje prepoznat od strane korisnika kao najpoželjniji brand koji nudi različitost pristupa kroz kvalitetu usluga, pouzdanost i neposredan odnos prema korisniku te najbolju mrežu. Iz mnogobrojnih postignuća T-Mobilea izdvajamo novitete kod postpaid tarifnih paketa koji od sada uključuju troškove svih usluga u jedan tarifni paket, opciju Unlimited koja je postpaid i prepaid korisnicima omogućila neograničenu komunikaciju s više od 2 milijuna korisnika te uslugu Web ‘n’ Walk kojom je svim postpaid korisnicima omogućen jednostavan pristup Internetu, e-mailu i drugim sadržajima.
Drugi članovi T-HT Grupe
Nakon preuzimanja u svibnju 2006. godine članom T-HT Grupe postao je i IskonInternet d.d., jedan od vodećih alternativnih operatora u Hrvatskoj. Iskon će unutar Grupe nastaviti razvijati rastući segment korisnika koji daju prednost alternativnim proizvodima i koje T-HT do 2006. nije intenzivno posluživao. Što se tiče poslovanja u Bosni i Hercegovini, napravljene su sve predradnje da bi sa 01. 01. 2007. Grupa imala vlasnički udio od 39,1% u društvu Hrvatske telekomunikacije d.o.o. Mostar, koje je u međuvremenu objedinilo svoje poslovanje u pokretnoj i nepokretnoj mreži pripajajući društvo HT Mobilne komunikacije d.o.o. Mostar.
Društveno odgovoran operator
Odgovornost prema društvenoj zajednici T-HT dokazuje brojnim donacijskim i sponzorskim aktivnostima. Kao prvi partner UNICEF-a u Hrvatskoj, T-HT je i u 2006. sudjelovao u velikom projektu pomažući akciju “Prve tri su najvažnije” za osvještavanje važnosti kvalitete ranog emocionalnog razvoja djece i poticajnog roditeljstva. Također s tradicionalnim partnerima, sudjelovao je u najvećoj hrvatskoj akcija razminiranja „Kvadrat mira“. U suradnji s Ministarstvom znanosti, obrazovanja i športa T-HT je treću godinu zaredom nositelj projekta internetizacije hrvatskog školstva „Net u školi“. Tijekom 2006. ostvaren je veliki regionalni donacijski natječaj T-HT-a za projekte iz područja kulture i obrazovanja pod nazivom «Zajedno smo jači», a T-Com projektom KulTurist pomaže održavanje većeg broja kulturnih manifestacija širom Hrvatske, između kojih je čak 13 festiva
rellik: ” Kad se INA zakuhavala svi su se iskrcavali na drugim dionicama. Mislite li da će i ovaj put biti tako? ” Mogla bi ovaj put INA lako doc na neku realniju cijenu nakon IPOa THTa. Hipotetski: da imas dvije velike firme za koje moras napravit IPO kao vlada (INA & THT), koju bi prvu ponudio trzistu? Bolju ili losiju?
Ako razmišljam kao kapitalist rekao bih bolju, da lakše prodam lošiju.
Ako razmišljam ko hrvat na vlasti rekao bih lošiju, da dobra ostavi dobar okus prije izbora.
Pa sad ti budi pametan.
Ako razmisljas kao politicar koji mora platiti dug umirovljenicima, onda prvo onu koju prvu mozes prodati.
Ako razmisljas kao politicar koji mora platiti dug umirovljenicima, onda prvo onu koju prvu mozes prodati.
Ako razmišljaš kao političar,najprije prodaš onu gdje ti je veća provizija..[smiley2]
asd: ” Ako razmisljas kao politicar koji mora platiti dug umirovljenicima, onda prvo onu koju prvu mozes prodati. ” Ako razmišljaš kao političar,najprije prodaš onu gdje ti je veća provizija..[smiley2]
[smiley2]
Istina.
Skegro i skvadra su proviziju na HT-u pokupili jos 99-te.
[smiley2]
Istina.
Skegro i skvadra su proviziju na HT-u pokupili jos 99-te.
He,he i sad ekipa pegla s fondovima…[smiley2]
T-Hrvatski Telekom i Optima Telekom potpisali Ugovor o najmu DTK mreže
Dionice T-HT-a u IPO po 190 kuna?
Podijeljeno na dionice, svaka vrijedi 178 do 254 kune. Obračuna li se popust koji je država spremna ponuditi građanima, cijena jedne dionice mogla bi varirati od 130 do 190 kuna, piše Novi list. Bude li cijena na ovoj, višoj granici, država bi mogla zaraditi više od 3 milijarde kuna prodajom građanima. Vlada je još ranije Deutsche Telekomu prodala 51 posto dionica, branitelji imaju sedam posto, dodatnih sedam ići će bivšim i sadašnjim zaposlenicima, a državi će nakon prodaje ostati 15 posto