Baš si mi ti neki znalac…
[/quote]
Nisam ni ja neki znalac, pa bi molio savjet. Naime, kupio sam nešto optime, kada je bio onaj "bum" rasta. Sada sam u gubitku, pa bih iste prodao, ali imam problem jer ih nitko neće kupiti. Cijeli petak sam strpljivo čekao…….ali nije prošla ni jedna transakcija. Šta da radim? [embarass] Da probam to staviti u plavi oglasnik……prodajem ili mijenjam za nešto…….bilo što [pray]
[/quote]
Pošto ste …. priču o spajanju s TELE2, očito je da niste znalac! Što ste mislili kad ste kupovali na 40 kn, da ide to na 200 kn?
[/quote]
Pa priznao sam da nisam znalac……ali mislio sam da će ići bar do 50 kuna. Hoće li? Da čekam….šta vi mislite?
[/quote]
Ne znam, ali da sam na vašemu mjestu ja bi se toga rješio, jeste li vidjeli bilancu, ta firma nikada nije kune zaradila, Čak je i Dioki bilo jednom davno bliže plusu nego oni!
Lijepo prodate Optimu, kupite HT uzmete redovnu i izvarendnu dividendu i kada u jesen preuzmu PTK cijena će sigurno biti 400- 500 kn. Nadoknadit ćete sve gubitke na Optimi dok ne kažeš keks!
[/quote]
Mislite? Ma nemam ja toga puno, kao ostali kolege……samo 50 komada i prvi sam na prodaji [thumbsup]
Hvala na savjetu, ali ako uspijem prodati neću ništa više kupiti…….nisam ja za burzu.
[/quote]
Dobio sam danas 1500 kn na kladionici, pa pošto je 50 kom u pitanju rado ću vam u ponedjeljak pomoći da se više ne tresete!
Optimu odrzava Zaba i trebala je odavno biti u likvidaciji?
mozda.
no trenutno ima bolje poslovanje od 80% burze, nazalost to samo govori u kojim problemima su druge firme.
Male banke ne priznaju gubitke.
Gradjevinare saniraju dionicari a samo gomilaju gubitke i njihove blokade opet mali dionicari saniraju.
Ostale gradjevinare dobavljaci moraju odrzavati i ne vuci zaduznice jer kad to naprave nema vise nikad posla.
Hotelijeri rade ok ali i oni imaju brdo duga i ovise o 2 mjeseca sezone
Ostali namjestavaju rezultate i nekako kukaju pred bankama ali lagano se to sve cisti.
Kroz pola godine, godinu jos ce par firmi sa berze vjerojanto dodati nesto u nazivu jer blokade su tu a place se vec ne isplacuju.
KAd zakasnis sa 3 place gotovo je.
Glada vjerovnik koji te jos zna ne pusta majci.
Onaj tko je duzan samo bankama (citaj OPTIMA) moze mirno spavati.
MOzda nece tako brzo zaradjivati ali moze se usredotociti na business.
Ovi ostali moraju na dnevnoj razini biti na telefonu ne u svezi novog posla vec za sprjecavanje blokada itd..
Premješteno iz teme: HT (Hrvatski Telekom d.d.)
U razgovoru sa jednom šeficom u HT-u saznao sam zanimljive informacije. HT djelatnike na štandovima obučava da varaju i lažu ljude ne bi li potpisali pretplatu. A djelatnici u trgovinama dobivaju negativne bodove ukoliko im se takva osoba dođe žaliti da je prevarena, a oni ju ne uspiju zadržati.
Nije samo HT takav, slično je i u tele2 i vipu
ovako su pokušali moje starce prevarit na max tvu, stizali računi puno veći nego su na štandu rekli da će biti,
kad sam im mailom poslao linkove na par stranica na netu na kojima im zbog toga pravim negativnu reklamu, počeli su stizati manji računi
ne znam zašto ht ne gleda malo dalje od svog nosa kad je u pitanju varanje klijenata, da zaradit će više ove godine na tome, ali gotovo sigurno će nakon toga zauvjek izgubiti tog klijenta + taj će im praviti negativnu reklamu
sva sreća pa je i konkurencija ista takva…
[/quote]
Kad bi barem problem bio u tome da te samo HT vara, onda bismo svi prešli konkurenciji, pa bi ili propali ili se promijenili na bolje. Ali problem je u tome što varaju svi. Bolje da ne pričam kako je mene tele2 vozao oko mobilnog interneta – ništa nije bilo kao što je predviđeno ugovorom, pa sam im konačno kad je ugovor istekao dao nogu. Dosad sam najbolje iskustvo imao s Vipom, ali možda je to samo slučajnost.
Premješteno iz teme: HT (Hrvatski Telekom d.d.)
U razgovoru sa jednom šeficom u HT-u saznao sam zanimljive informacije. HT djelatnike na štandovima obučava da varaju i lažu ljude ne bi li potpisali pretplatu. A djelatnici u trgovinama dobivaju negativne bodove ukoliko im se takva osoba dođe žaliti da je prevarena, a oni ju ne uspiju zadržati.
Nije samo HT takav, slično je i u tele2 i vipu
Premješteno iz teme: HT (Hrvatski Telekom d.d.)
U razgovoru sa jednom šeficom u HT-u saznao sam zanimljive informacije. HT djelatnike na štandovima obučava da varaju i lažu ljude ne bi li potpisali pretplatu. A djelatnici u trgovinama dobivaju negativne bodove ukoliko im se takva osoba dođe žaliti da je prevarena, a oni ju ne uspiju zadržati.
Nije samo HT takav, slično je i u tele2 i vipu
ovako su pokušali moje starce prevarit na max tvu, stizali računi puno veći nego su na štandu rekli da će biti,
kad sam im mailom poslao linkove na par stranica na netu na kojima im zbog toga pravim negativnu reklamu, počeli su stizati manji računi
ne znam zašto ht ne gleda malo dalje od svog nosa kad je u pitanju varanje klijenata, da zaradit će više ove godine na tome, ali gotovo sigurno će nakon toga zauvjek izgubiti tog klijenta + taj će im praviti negativnu reklamu
sva sreća pa je i konkurencija ista takva…
Premješteno iz teme: HT (Hrvatski Telekom d.d.)
kad sam im mailom poslao linkove na par stranica na netu na kojima im zbog toga pravim negativnu reklamu, počeli su stizati manji računi
ne znam zašto ht ne gleda malo dalje od svog nosa kad je u pitanju varanje klijenata, da zaradit će više ove godine na tome, ali gotovo sigurno će nakon toga zauvjek izgubiti tog klijenta + taj će im praviti negativnu reklamu
Tako su i mene prevarili prije dvije godine, i zbog toga se trudim da ih oblatim gdje god mogu.
Iako sam s njima u sporu na sudu, nije stvar par stotina kuna već principa, već sada imaju više štete nego što su imali koristi od varanja!
Premješteno iz teme: HT (Hrvatski Telekom d.d.)
U razgovoru sa jednom šeficom u HT-u saznao sam zanimljive informacije. HT djelatnike na štandovima obučava da varaju i lažu ljude ne bi li potpisali pretplatu. A djelatnici u trgovinama dobivaju negativne bodove ukoliko im se takva osoba dođe žaliti da je prevarena, a oni ju ne uspiju zadržati.
Nije samo HT takav, slično je i u tele2 i vipu
Ne kužim, pa kako te netko može preveslati (slagati – natjerati) da nešto potpišeš ? Potpisuješ ugovor, na kojem nešto piše, a ne slatka obećanja…Pročitaš ugovor i laži baciš nekom u lice, ili ga – podereš. Slagati te može netko npr. da ima 25, a u stvarnosti 35 godina (dok mu ne zaviriš u osobnu.). Ali da te nagovori da potpišeš ugovor? Dalje, npr. netko ti kaže da je njegov automobil u odličnom stanju, i ti ga kupiš niti ga ne pogledavši? Već mu povjeruješ? Dragi prijatelju prošla su ta vremena, a ti reci svojoj šefici u optimi da si odradio naređenu djelatnost u slobodno vrijeme, i ajd ća…pozz
Premješteno iz teme: HT (Hrvatski Telekom d.d.)
U razgovoru sa jednom šeficom u HT-u saznao sam zanimljive informacije. HT djelatnike na štandovima obučava da varaju i lažu ljude ne bi li potpisali pretplatu. A djelatnici u trgovinama dobivaju negativne bodove ukoliko im se takva osoba dođe žaliti da je prevarena, a oni ju ne uspiju zadržati.
Nije samo HT takav, slično je i u tele2 i vipu
ovako su pokušali moje starce prevarit na max tvu, stizali računi puno veći nego su na štandu rekli da će biti,
kad sam im mailom poslao linkove na par stranica na netu na kojima im zbog toga pravim negativnu reklamu, počeli su stizati manji računi
ne znam zašto ht ne gleda malo dalje od svog nosa kad je u pitanju varanje klijenata, da zaradit će više ove godine na tome, ali gotovo sigurno će nakon toga zauvjek izgubiti tog klijenta + taj će im praviti negativnu reklamu
sva sreća pa je i konkurencija ista takva…
[/quote]
Ljudi, ovo su gluposti koji nemaju veze s ničim.
Istina, jedno je prodajno osoblje u HT-ovim dućanima (stalno zaposleno), a drugo agencijski zaposlenici po štandovima, ali nema namjerne prevare!
Uostalom, HT jedini ima SVE cijene objavljene na web-u….
Premješteno iz teme: HT (Hrvatski Telekom d.d.)
U razgovoru sa jednom šeficom u HT-u saznao sam zanimljive informacije. HT djelatnike na štandovima obučava da varaju i lažu ljude ne bi li potpisali pretplatu. A djelatnici u trgovinama dobivaju negativne bodove ukoliko im se takva osoba dođe žaliti da je prevarena, a oni ju ne uspiju zadržati.
Nije samo HT takav, slično je i u tele2 i vipu
ovako su pokušali moje starce prevarit na max tvu, stizali računi puno veći nego su na štandu rekli da će biti,
kad sam im mailom poslao linkove na par stranica na netu na kojima im zbog toga pravim negativnu reklamu, počeli su stizati manji računi
ne znam zašto ht ne gleda malo dalje od svog nosa kad je u pitanju varanje klijenata, da zaradit će više ove godine na tome, ali gotovo sigurno će nakon toga zauvjek izgubiti tog klijenta + taj će im praviti negativnu reklamu
sva sreća pa je i konkurencija ista takva…
[/quote]
Ljudi, ovo su gluposti koji nemaju veze s ničim.
Istina, jedno je prodajno osoblje u HT-ovim dućanima (stalno zaposleno), a drugo agencijski zaposlenici po štandovima, ali nema namjerne prevare!
Uostalom, HT jedini ima SVE cijene objavljene na web-u….
[/quote]
Kad prosječnoj starijoj osobi počneš pričati o receiveru, plus paketu, snimalici, poputu od xx% ako imaš ADSL, promotivnom razdoblju, minimalnom trajanju ugovora, i pritom imaš ugovor na kojemu su slova u fontu 2, a posao si dobio jer si slatkorječiv, i plaća ti ovisi o broju potpisanih ugovora + firma ima stručnjake za promociju i statističare i psihologe koji su izračunali da će XX korinika zadržati uslugu iako su prevareni, mislim da se tu ne radi o glupostima
nadam se da ćeš uskoro dizati kredit, pa da osjetiš tu NENAMJERNU prevaru [thumbsup]
Premješteno iz teme: HT (Hrvatski Telekom d.d.)
U razgovoru sa jednom šeficom u HT-u saznao sam zanimljive informacije. HT djelatnike na štandovima obučava da varaju i lažu ljude ne bi li potpisali pretplatu. A djelatnici u trgovinama dobivaju negativne bodove ukoliko im se takva osoba dođe žaliti da je prevarena, a oni ju ne uspiju zadržati.
Nije samo HT takav, slično je i u tele2 i vipu
ovako su pokušali moje starce prevarit na max tvu, stizali računi puno veći nego su na štandu rekli da će biti,
kad sam im mailom poslao linkove na par stranica na netu na kojima im zbog toga pravim negativnu reklamu, počeli su stizati manji računi
ne znam zašto ht ne gleda malo dalje od svog nosa kad je u pitanju varanje klijenata, da zaradit će više ove godine na tome, ali gotovo sigurno će nakon toga zauvjek izgubiti tog klijenta + taj će im praviti negativnu reklamu
sva sreća pa je i konkurencija ista takva…
[/quote]
Ljudi, ovo su gluposti koji nemaju veze s ničim.
Istina, jedno je prodajno osoblje u HT-ovim dućanima (stalno zaposleno), a drugo agencijski zaposlenici po štandovima, ali nema namjerne prevare!
Uostalom, HT jedini ima SVE cijene objavljene na web-u….
[/quote]
kakve gluposti ovdje čitam…
pa samo budalu može netko prevarit, sve lijepo piše na ugovoru….
Premješteno iz teme: HT (Hrvatski Telekom d.d.)
kakve gluposti ovdje čitam…
pa samo budalu može netko prevarit, sve lijepo piše na ugovoru….
Kada potpisuješ ugovor manje vrijednosti s renomiranom firmom kao što je HT, naravno da nećeš čitati 10-15 stranica toga ugovora, osim ako nisi cjepidlaka. Pouzdaješ se u usmene informacije koje si dobio i potpisuješ na povjerenje u dobroj vjeri!
Pošto su i mene nasanjkali, ja sam izabrao način kako ću im se odužiti:
Svaki tjedan napišem dva tri posta po raznoraznim forumima, gdje hvalim usluge drugih operatera i prepričavam svoje tužno iskustvo s HT-om.
Pošto sam po prirodi posla u kontaktu s velikim brojem ljudi u neobaveznom razgovoru onima koji koriste usluge HT-a uvijek nastojim nenametljivo prezentirati povoljnije operatere.
Začudili bi ste se koliko su ljudi unatoč stalnom bombadiranju reklamama telekom. operatera neiformirani, tako sam u 2010g. uspio nagovoriti 10-15 osoba, ne računajući užu obitelj da se prebace kod drugog operatera, najviše koristi od mene je imao Tele2, a ljudi bi uglavnom bili iznenađeni uštedom!
Sve to radim iz čistog zadovoljstva! [wink]
Premješteno iz teme: HT (Hrvatski Telekom d.d.)
Nažalost i nisi baš u pravu. Ja sa B-netom prezadovoljan. Sve radi savršeno (neograničen internet, neograničen fiksni telefon i 40 TV programa) i za taj paket samo 240 kuna mjesečno. U HT-u sam toliko plačao samo za internet i telefon (sa ograničenjima prometa). Uz to sam prezadovoljan i sa Tele2. Osim što imam HT dionice (nažalost) za mene je kao korisnika usluga, HT definitivno mrtav.
Naprosto je preskup za ono što nudi. Izgubit će klijentelu s vremenom. Ima vremena.