[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: OPTE (OT-OPTIMA TELEKOM d.d.)[/color]
Ajd ne pravi se lud. Ta dobit nije bila iz redovitih aktivnosti nego rezultat knjiženja obveza iz predstečajne nagodbe kroz račun dobiti i gubitka u visini od 66,5 milijuna kuna. No, ako pogledaš reviidirano izvješće na sudskom registru odnosno FINA-i vidjet ćeš da su rezultati prepravljeni i da su u 2014. godini knjižili 55,85 milijuna kuna gubitka. U 2015. su imali gubitak u visini od 17 milijuna kuna, u prvoj polovici 2016. 11,88 milijuna kuna.
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: OPTE (OT-OPTIMA TELEKOM d.d.)[/color]
A gdje si to čitao, može link neki?
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: OPTE (OT-OPTIMA TELEKOM d.d.)[/color]
Mr. Ping Pong imaš sva izvješća nakon predstečajne na stranicama FINA-e pod izvršavanjem predstečajnih nagodbi. Javna su i besplatna.
http://predstecajnenagodbe.fina.hr/pn-public-web/predmet/search
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: OPTE (OT-OPTIMA TELEKOM d.d.)[/color]
Tocnije cca 280m kn. Racunajte koliko vrijedi Opte ako H1 vrijedi 280m
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: OPTE (OT-OPTIMA TELEKOM d.d.)[/color]
Znaš koja je vjerodostojnost tog teksta? Nikakva.
Pa što se onda spajaju ako su se mogli prodati?
A ne treba ni smetnuti s uma da se sigurno radilo o prvoaprilskoj šali!
Što je i navedeno na kraju teksta kao opaska. 😀 Ne mogu vjerovati na kakve fore nasjedate, pa nije ni čudo da ulažete na osnovu ovakvih vijesti…. Ccccc….
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: OPTE (OT-OPTIMA TELEKOM d.d.)[/color]
mene su u 5 dana zvali doma na fiksni telefon 3x iz optime da li bih uzeo njihov paket za internet. prvi put sam kulturno rekao da ne bih jer imam ugovor s t-comom, drugi put sam im rekao da sam već rekao da me ne zanima, a kad su zvali 3x najprije sam ih ispsovao te drugi dan upisao broj u registar “ne zovi” …pa hajde da ih sad vidim hoće li opet nazvati jer odmah ide prijava HAKOM-u, a kazne su visoke
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: OPTE (OT-OPTIMA TELEKOM d.d.)[/color]
Koristio sam Optimu par godina i više ne koristim. Njihov odnos prema potrošaču je van svake pameti. Jedva sam raskinuo ugovor sa njima. Kao prvo ne javljaju se na telefon, a kao drugo imaju samo 5 poslovnica gdje možeš doći osobno i raskinuti ugovor. U Zagrebu je samo u City centru east. Jako puno je nezadovoljnih ljudi, tako da mislim da namjerno odbijaju potrošače.
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: OPTE (OT-OPTIMA TELEKOM d.d.)[/color]
Tako je meni bilo s HT-om. Još gore. Sto ljudi sto čudi.
U uslužnim djelatnostima uvijek ima mnoštvo nezadovoljnika jer ljudi osobne frustracije često puta rješavaju preko telefonske žice umjesto da potraže stručnu pomoć.
Također mislim da ovdje nije mjesto za ovakve rasprave jer je to otprilike, ATGR ne valja jer im je smoki katastrofalan, a Cedevita ima previše šećera. Kome se ne sviđa, taj kupi smoki drugog proizvođača.
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: OPTE (OT-OPTIMA TELEKOM d.d.)[/color]
Koristio sam Optimu par godina i više ne koristim. Njihov odnos prema potrošaču je van svake pameti. Jedva sam raskinuo ugovor sa njima. Kao prvo ne javljaju se na telefon, a kao drugo imaju samo 5 poslovnica gdje možeš doći osobno i raskinuti ugovor. U Zagrebu je samo u City centru east. Jako puno je nezadovoljnih ljudi, tako da mislim da namjerno odbijaju potrošače.
I ja sam jedva raskinuo ugovor s Vipnetom gdje sam dospio kad su kupili Amis. Samo za informaciju, A1 nema niti jedno mjesto gdje mozes vratiti opremu vec traze da je posaljes preko dostave posiljaka koji ti oni posalju ali iskljucivo u radno vrijeme kad nisi doma. Morao sam se zaprijetiti da bi im to vratio osobno.
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: OPTE (OT-OPTIMA TELEKOM d.d.)[/color]
Korisnik sam Optime i uvijek zadovoljan.
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: OPTE (OT-OPTIMA TELEKOM d.d.)[/color]
Tako je meni bilo s HT-om. Još gore. Sto ljudi sto čudi.
U uslužnim djelatnostima uvijek ima mnoštvo nezadovoljnika jer ljudi osobne frustracije često puta rješavaju preko telefonske žice umjesto da potraže stručnu pomoć.
Također mislim da ovdje nije mjesto za ovakve rasprave jer je to otprilike, ATGR ne valja jer im je smoki katastrofalan, a Cedevita ima previše šećera. Kome se ne sviđa, taj kupi smoki drugog proizvođača.
Samo sam htjeo napomenuti kako se odnose prema kupcima njihovih usluga. Možda to rade namjerno da kad optima pređe u druge ruke više nema veliku bazu pretplatnika.
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: OPTE (OT-OPTIMA TELEKOM d.d.)[/color]
Koristio sam Optimu par godina i više ne koristim. Njihov odnos prema potrošaču je van svake pameti. Jedva sam raskinuo ugovor sa njima. Kao prvo ne javljaju se na telefon, a kao drugo imaju samo 5 poslovnica gdje možeš doći osobno i raskinuti ugovor. U Zagrebu je samo u City centru east. Jako puno je nezadovoljnih ljudi, tako da mislim da namjerno odbijaju potrošače.
I ja sam jedva raskinuo ugovor s Vipnetom gdje sam dospio kad su kupili Amis. Samo za informaciju, A1 nema niti jedno mjesto gdje mozes vratiti opremu vec traze da je posaljes preko dostave posiljaka koji ti oni posalju ali iskljucivo u radno vrijeme kad nisi doma. Morao sam se zaprijetiti da bi im to vratio osobno.
[/quote]
svaki operater ima svoje cake, najviše vole stare naviknute korisnike, koji ništa ne pitaju i ne zanima ih, plaćaju uredno svoje račune i zadovoljni su pripadnošću određenoj grupaciji, ako još na televiziji vide “svoju” reklamu, gdje su svi presretni i zadovoljni, obiteljski i poslovno, sreći nigdje kraja,
ali, obzirom na ponude i fleksibilnost, brzinu njihovih izmjena, nije loše s vremena na vrijeme provjeriti što nudi konkurencija i ponekad se prebaciti, iziskuje nešto vremena i dokumantacije, ali vjerujte isplati se,
bio sam od početka u HT-eju, dok nisam jednom rekao ej, pa ovi deru do korica, prebacio se u tada 50% jeftiniju OPTE, da bih nakon 4-5 godina prešau u VIP iliti današnji A1, koji ima daleko povoljniju ponudu od OPTE i HT-a, mogu vam reći da bi HT bio spreman na otplatu njihovog ugovora do kraja (radi se o još nekoliko mjeseci), samo da potpišem ugovor s njima, oni dugoročno svi zarađuju, samo im je bitno da te zadrže što duže, što u stvari prodaju ? infrastruktura je tu i ne vjerujem da je velika razlika u troškovima, imali oni 100 000 ili 1mil. korisnika, znači probajte malo kalkulirati i povremeno promijeniti operatera, novi će vam biti zahvalni, a stari će tada sve napore uložiti da vas vrati, status quo je kod ovoga odnosa najgori za potrošača, plaćate vašu naviku, a njima to treba
ovo naravno nema nikakav utjecaj, da bih rekao da je ova dionica loša ili dobra, to je već drugi par parica,
kako sada stvari stoje, ova ima potencijal, ali još uvijek ju nemam, a možda bih trebao, možda me malo odbija upravo to što više nisam korisnik, pa mi se čine malo poskupi kao operater, a to onda indirektno ima utjecaja na odluku o kupnji dionice