znači dobit ćemo i mi vouchere za vožnju taksijem?
koja li je to poslovna logika, ulaziti na segment tržišta najnižih cijena s najskupljim sredstvima za rad??! to više smrdi na logiku pranja novca, i na činjenicu da kod nas oni koji se ne kuže u matematiku idu na ekonomiju, a na zapadu je točno suprotno.
samo kad budeš išao do Okrugljaka… znaš kam ideš na gablec sa frendovima e-klošarima 🙂
Nije ovo tako ludo. Odlučujuće je koliko centri ili restorani (ili netko treći) cijene klijenta (u kunama).
Kao što IT firme imaju izračun koliko im vrijedi jedan korisnik.
Ako je trošak dostave potrošača (taxijem) na mjesto potrošnje manji od dobiti koja će se dogoditi tom transakcijom tada ovaj model ima opravdanja. Potrebno je još definirati i dodatne marže – koliko prodavač želi zaraditi više nego plati dostavu (2x, 3x ?x).
Hipotetski, ako taxi doveze 3 klijenta u restoran koji za njih plati 45 kuna, a na njima zaradi 200 kuna tada bi mu to možda bilo privlačan model.
Osim toga, veselu ekipu nakon večere netko će trebati odvesti doma i tu bi taxi mogao dodatno zaraditi…
živac, ali ne govorimo ovdje o taksiju kao taksiju, nego o usporedbi isplativnosti taksija s ekstraskupim vozilima u odnosu na taksije s običnim vozilima, i to u segmentu tržišta najnižih cijena! sve što ste naveli može ponuditi bilo koji taksi, na kako će taksi sa superskupim vozilima imati zaradu na najnižim cijenama??!