Je li pošta javni servis ili poduzeće kojem je glavni cilj ostvarenje profita? Koliko vidim iz ovog članka, ostvarili su dobit od 164 milijuna kuna a građane oštećuju i pljačkaju kroz svoje usluge. U Zagrebu je već notoran problem da poštari ne dostavljaju čak ni manje pakete na kućnu adresu već samo obavijest o prispjeću pošiljke s kojim primatelj treba osobno otići preuzeti paket. Poštarina je plaćena do adrese primatelja, no pošta u maniri najboljih monopolista i državnih uhljebnih firmi primorava građane da troše dodatni novac i vrijeme da dođu do svojih paketa iako je poštarina POŠTENO PLAĆENA, dok oni istovremeno ostvaruju uštedu kroz manji broj angažiranih poštara i vozila te kraće radno vrijeme! Također, nedavno su uveli obavezu plaćanja 4,5 kune za dostavu malih paketa iz inozemstva, što je također pljačka jer je pošiljatelj poštarinu već platio do adrese primatelja. Još jedan način za pljačku građana je i kroz provizije na plaćanja koje su više nego u bankama. Na kraju, poštanski uredi sve više liče na trgovine mješovitom robom, a sve manje na urede u kojima se može obaviti poštanski promet.
Da zaključim, očito je da HP d.d.još jedan državni servis s monopolskim statusom čija je primarna uloga ostvarivanje profita, punjenje državnog proračuna i osiguravanje dobrih plaća članovima uprave deranjem kože s leđa građana koji su primorani koristiti njihove usuge.
Daleko je HP od tržišne ekonomije. U zadnjih 5 godina, niti jedan paket ni najmanji nisu ubacili u boks. Samo obavijest, pa ti jaši do njihovog ureda. Jedan put sam ga uhvatio kako ubacuje, obavijest i pitam gdje je paket. “Nije stao u torbu “.
Nema veze ionako za paketeu na području RH je bolji Tisak Paket. Šteta što ne podržavaju plaćanje pouzećem.
Nie jproblem samo u paketnim pošiljkama, niti pismovne ne isporučuju “na vrata”. Upravo sam u prepisci sa HP-om zbog tog razloga, i to se ponavlja već četiri ili pet puta u posljednjih dvije godine. Naime, ne znam već koliko puta, unatoč tome što sam cijelo vrijeme doma, zvono s portafona je ispravno, poslijepodne u poštanskom sandučiću nalazim obavijest da dođem na poštu pošto mi nisu mogli pošiljku isporučiti. Zovem ,žalim se ali svaki puta se ponavlja ista priča, uredno mi šalju pristojnu tipiziranu ispriku i obećanje da će sve provjeriti. Međutim, sve se ponavlja. Prije petnaestak dana priča se ponavlja,žalim se oni obećavaju da će ispitati uzroke i gotovo. A onda se prekjučer priča ponavlja, i na kraju mi odgovaraju kako se, ako nisam zadovoljan njihovim odgovorom, prigovor mogu uputiti nekakvom njihovom povjerenstvu. Strašno i neprofesionalno. Sreća da postoje i drugi ponuditelji takovih usluga pa možemo birati. Međutim, ne želim šutjeti i biti sudionik takove otimačine i pljačke. Nadam se kako postoje nekakve neovisne službe koje mogu nešto poduzeti i prekinuti ovo pljačkanje.
Poštovani,
Čitam ovaj članak i ne mogu vjerovati da uprava kreće u posao prijevoza putnika. Gospodo to nisu poštanske usluge to ne može biti kor biznis pošte. Kažu pošta ostvarila dobit molim vas kažite mi koliko je pošta dobila novaca od drževe kroz razne dotacije kompenzacije pa ona recite o stvarnoj dobiti. Nacionalnog operatora kroz posljednjih nekoliko godina vodili su badelovi manekeni dakako ima i pivarske branše pa i ostalih zato je pošta i zaostala u razvoju. Strateške smjernice pošte moraju biti u 5 točaka: 1.reorganizacija na nivou regija, 2. razvoj i uvođenje novih poštanskih usluga, 3. suvremeni trendovi u poštanskom prometu, 4. marketinško unapređenje i prodaja poštanskih usluga, 5. priprema nacionalnog operatera za djelomični proces privatizacije izdvajanje kor biznisa. To su smjernice a nikako prijevoz putnika evo tv ne znam što ne poštanski uredi su vam kao Šabački vašar još samo fali dugmetara i bata kanda pa da zasviraju. Tko je proveo istraživanje poštanskog tržišta kad je napravljen redizajn dostavnih područja a u njima i dostavnih rajona u Zgrebu nije već više od deset godina. AKO IMA BOLJIH PRIJEDLOGA DA VAS ČUJEM
POZDRAV
Ljudi poštari su preopterečeni pošiljkama zato pišu obavjesti zato jer pohlepni i pretplačeni menađer traži od nesposobnog i neorganiziranog voditelja da potplaćeni poštar uruči 75-120 adresa+20 adresa prikupa što je fizički nemoguče.
I ne mješajte redovnog postara s torbom s postarom hpex,postar s torbom ne dostavlja pakete ali i jedni i drugi su preopterečeni zbog loše organizacije posla
Ljudi poštari su preopterečeni pošiljkama zato pišu obavjesti zato jer pohlepni i pretplačeni menađer traži od nesposobnog i neorganiziranog voditelja da potplaćeni poštar uruči 75-120 adresa+20 adresa prikupa što je fizički nemoguče.
slažem se. moj poštar ima ona mala kolica . pa kako da u njih stavi 50 paketa??? ja sam poštom zadovoljan. sve uvijek ide kako treba. ne vidim što je nekome problem platiti tih 4,5 kune..