Da nisu ulupali pare u Uljanik mogli su njemcima sami napraviti tvornicu. To nebi odbili. Ali bilo bi velikih otpora u javnosti. Ali u Uljnik može. Za to su svi. Sad zamislite koji benefiti od jednog scenarija i drugog
Da nisu ulupali pare u Uljanik mogli su njemcima sami napraviti tvornicu. To nebi odbili. Ali bilo bi velikih otpora u javnosti. Ali u Uljnik može. Za to su svi. Sad zamislite koji benefiti od jednog scenarija i drugog
eee ali ono je Uljanik, to je ‘tradicija’, UNESCO zaštitio kao nematerijalnu baštinu socijalizma.
Vladama u HR nisu bitne investicije nego osiguranje glasova za ostanak njihovih straznjica u foteljama. Zato je Uljanik miljama ispred VW.
Jesu li blizu nekakvi izbori?
Pa naše vlade se ne usude maknuti iz komunizma… Šta će VW kod nas… Ne znaju oni poslovati na “komunistički” način.
Mi smo zemlja skromnih resursa da bi paralelno razvijali turizam i industriju i to investitori dobro znaju. Zato držimo se mi turizma i povezanih uslužnih djelatnosti. Industrija je za veće nacije koje imaju određenu proizvodnu kulturu ili su je voljni razvijati. Ako je i bila dio ovog prostora izgubila se u povijesnim bespućima.
Ovo je uistinu velika šansa za Hrvatsku industriju. Upravo radi toga što je nekada imala infrastrukturu slične industrije koja je pometena – znamo kako – .Mislim da imamo i ljudskih resursa koji bi mogli pripomoći kod usvajanja proizvodnje. Kada se razmatra jedna ovakva mogućnost investiranja treba razmotriti koje dobre ali i loše stvari nosi sa sobom, a ne se nabacivati sa pamfletima i perifernim stvarima. Mislim da treba stvoriti preduvjete da se jedan tako veliki igrač autoindustrije privuče.