Hrvatska hotelijerska industrija

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Hrvatska hotelijerska industrija

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Broj nočenja je dobar parametar za okvirnu procjenu turističke sezone, a pošto turizam posredno i neporedbnoutječe na skoro sve sektore, iluzorno je očekivati od HTZ suvisle brojke učinka i dobiti od turističke sezone. Mislim da i druge institucije u Hrvatskoj nisu sposobne za to.

Chávez grew up in a small house composed of large palm leaves.


Broj nočenja je dobar parametar za okvirnu procjenu turističke sezone, a pošto turizam posredno i neporedbnoutječe na skoro sve sektore, iluzorno je očekivati od HTZ suvisle brojke učinka i dobiti od turističke sezone. Mislim da i druge institucije u Hrvatskoj nisu sposobne za to.

Znaci da su nam HTZ i ostale institucije nesposobne i ne rade svoj posao. OK, reci mi nesto sto ne znamo.

Evo ne znate da bi ja to sam mogao napraviti, s tolerancijom max 5%.

Chávez grew up in a small house composed of large palm leaves.


Ma gluposti.
Nikad se neide na spustanje cijene radio popunjenosti.
Imas 80% i manju cijenu, isto kao da imas 60% i vecu cijenu.
Samo sto sa vecom popunjenoscu imas vecu raubanost hotela pa trebas prije obnavljati.
Spustanje cijene je najgora opcija

Tu treba umati u vidu gdje se kapaciteti prodaju putem turističkih agencija, ti su kapaciteti raspoređeni ( ugovoreni ) i tu su marže, puno/prazno, količine, termini… dogovoreni. Onaj drugi dio kapaciteta gdje se čeka gosta na vlastiti rizik ( bez tuđe usluge ali 0,00 EURA za prazan krevet, tu nije bez logike spustiti cijenu. Sobe, restoran,… radna snaga su tu. I tu postoji veliki prostor za popust. Provizije turističkih agencija koje zakupljuju kapacitete po terminima nisu sigurno manje od 25%.
Osobno znam da privatne apartmane češke turističke agencije zakupljuju uz 35% provizije i plačanje na krajem sezone, godine.
Istina to je velika opasnost za dogovaranje cijena za slijedeću godinu jer agencije automatski spuštaju svoje ovogodišnje cijene. Sigurno da je bolje zadržati cijenu a možda pridodati neku besplatnu uslugu. No to sigurno nemogu svi.

New Report

Close