Vrijeme i za novi auto … Nažalost, pitanje je koji je danas ” muški auto”…
Dok je bilo kamiqa TDI bilo je dobro…
Fabia je short term rješenje . ( TSI) ako to kupim oću da servisa ne vidim svih 100000 km ..
BMW nema stražnju klupu a i prva nije nešto… Zatamnjena stakla koštaju 50000 eura… Pred 2012 je bio bolji… Ali ružniji.. najljepši je BMW..
Mercedes je malo preskup .. najljepši..
Renol je neopcija… Megane je ok, ali nekako mi nije dolazio u obzir. Clio je toliko skučen da se loše osjećam . Mjenjač nije valjao?
Pežol 2008 je ok . Ali .. i to je 200 000 kunića danas
Pežol 308 je prelosh za cijenu . Iako je prelijep i udoban . Retro 70 interijer , ali stražnja klupa skučena .. ( veliki nazadak u odnosu na pretprethodnu generaciju
Peugeot 3008 autina od 45000 eura jedva dovoljno mjesta.. ( tipa ko Scala/ kamiq)
Karoq sam isprobao ali sam prenizak i premali… Što je manji problem od cijene… I parkinga .
Sandero novi je prostran, ali vjerojatno ergonomija ne štima, a i ciganski auto ne kupujem…
Hyundai je super high finish, ali je isto ciganski auto..
Leon je lijep TSI..
Lutajući kartelskim bespućima, ustanovilo se da je atmosferski benzinac superioran dizelu iste zapremnine, dok je benzin lakša frakcija nafte.. isto kao što je ručni mjenjač superioran..
Suzuki je najbolja kupnja, ali toš je psihički bolesnik .
Vitara gazi, samo šta je interijer ružan..
Toyotu neću ni spominjati… Koji debil moraš bit za Toyotu ja stvarno ne razumijem..
A kako radi zaštita pješaka ( izumio Mercedes)….
Ford..
Ford Focus je prenizak . Možda ona cross country verzija.. ali gdje se to uopće kupuje ?
Najnovija istraživanja u Ford Focus i Fiat 500 nameću 2 cilindraš kao standard budućnosti..
Što je Fiat 500 novi ćeće