HMST (Hoteli Maestral d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska HMST (Hoteli Maestral d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

zna Leko (hupz)zašto nije htio kupiti maestrale nego je izgradio novi hotel


zna Leko (hupz)zašto nije htio kupiti maestrale nego je izgradio novi hotel

Naravno, bilo je i mnogo sličnih komentara posle prošlog natječaja za HIMR: zna Valamar zašto nije kupio HIMR:-))))

Otvorite GFI i spominje se hipoteka za Solanu, koga je to iznenadilo i šokiralo?

Pa zapravo nikoga osim pisca clanka u novinama. Stalno ja tu govorim, da svi nesto pisu ali niko zapravo ne zna zasto se je produzio rok za dva mijeseca. Zato jer nema kupaca sigurno ne.

zatvaranja financijske konstrukcije, dogovora s DAB-om i raščlambe sudskih postupaka.mislim da je težište na iznalaženju strateškog partnera za kupnju. ovo ostalo se ne može tehnički odraditi jer se kod nas preko ljeta ništa ne rješava zbog godišnjih odmora.
zahtjev za produljenje roka zatražilo je više ponuditelja i tim činom ušli smo u zadnji krug utrke.nepotrebno je stvarati psihozu neuspjele prodaje, stvarati nemoguće konstrukcije, izmišljati probleme gdje ih nema.sve se odvija po ustaljenom postupku i treba biti pozitivan.kao što je rekao kolega slovenac:”i kod nas je bilo puno problema, ali je ipak sve prodano”.

ne bih se složio sa članovima foruma koji pišu o sigurnoj prodaji maestrala, a kao dokaz navode bolju turističku sezonu od lanjske i samim time i veću dobit. po meni to nisu relevantni argumenti.pri tome zanemaruju bitno.maestrali su dosegli svoj strop uspješnosti u poslovanju i povećanje prihoda.veću dobit mogu ostvariti samo na dva načina: smanjivanjem troškova – plaća zaposlenika , što im nije namjera iako su im isplaćene plaće veće od prosjeka isplaćenih plaća u turizmu.
povećanjem cijena što bi trebalo pratiti povećanje kvalitete smještaja i usluga. kako više od deset godina nisu imali značajnih ulaganja povećanje cijena je nerealno.
treba znati da hoteli sa tri zvjezdice više na tržištu ne prolaze.tamo ide onaj tko mora, a takvih je sve manje.
ima nešto neodoljivo privlačno za kupnju.dubrovnik je brand. svjetski poznat.već ima mjesto na tržištu.prodaje se sam od sebe.i koliko god maestrali koštali, koliko god bilo problema investirano u njih će se vratiti. iz tih će razloga biti prodan, a ne zbog “uspješnog” poslovanja.

Bas me zanima koliko ce gnjusno jos drzati cijenu toliko niskom. Prejudiciram: vrlo kratko. 🙂


Pa zapravo nikoga osim pisca clanka u novinama. Stalno ja tu govorim, da svi nesto pisu ali niko zapravo ne zna zasto se je produzio rok za dva mijeseca. Zato jer nema kupaca sigurno ne.

a možda ipak da!

Ma nije da nema kupaca već je ovdje kao i kod Imperijala “politička rošada” na djelu…ovako iz mojeg kutka gledano situacija oko prodaje će biti neizvjesna do finalnog tjedna izbora u kojem će se prodaja obiju hotelskih kuća realizirati….tada će izborna bitka biti već na vrhuncu te je lakše u tišini realizirati prodaju…

Još jedno razočaravajuće izvješće!

prodaja je nužna i to POD HITNO!

Slažemo se, zato su i uzeli dodatna dva mijeseca vrijemena, da srede par stvari, kako bi prodaja mogla biti realizirana…


Još jedno razočaravajuće izvješće!

prodaja je nužna i to POD HITNO!


izvješće uopće nije razočaravajuće. rekao bih da je očekivano.kakva im je ponuda takav je i rezultat.ne može se raditi tri mjeseca u godini srpanj.kolovoz -rujan i dobivati plaća za dvanaest mjeseci. ti hoteli su obična rupa. tko još noći u hotelima sa tri zvjezdice i odsjeda više dana. traži se luksuzni smještaj i usluga ili pak hostel. danas je fluktuacija turista višestruko veća.posebice što su troškovi prijevoza postali gotovo zanemarivi.gost dođe, bude dan-dva , vidi što ga zanima i ide dalje. tome se moraju prilagoditi hoteli u dubrovniku. masu sam puta bio u dubrovniku, ali uvijek na par dana. imaju i lošeg direktora.i ovu godinu mogu max. izvući sa milijun-dva neto dobiti. jadno i mršavo.

New Report

Close