nije mizeran već mali ali puno bitnije od toga je uočiti trend u zadnje dvije godine pa je puno lakše predvidjeti kakvi će biti rezultati za dvije godine,
himr je odličan primjer toga kada se prije par godina večina ismijavala iz 100% rasta dobiti sa jedan na dva mil.sada im na 15-20 i odličnom perspektivom bez privatizacije više nije smješno zar ne?
slično će se dogoditi ovdje ako nekom velikom slučajnošću netko ne odnese ovu premium serviranu večeru po promotivnoj cijeni.
nakon toga biti će vrlo malo onih kojima će biti do smijeha.
ostaje da vidimo tko će biti među njima a tko je mislio da je vidio bolje prilike.
možda i griješim…
🙂
oni govore o povećanju turističkih dolazaka od 8% i porastu prihoda od 1,6%. ne govore o broju noćenja što je jedino relevantno. nisu bog zna što uložili u pripremu sezone jer očekuju privatizaciju i uhljebljenje kod novih vlasnika. zato im rezultat mizeran.nije povećanje prihoda rezultat poboljšanja organizacije poslovanja.balija je naspram miša bezveznjak.
oni govore o povećanju turističkih dolazaka od 8% i porastu prihoda od 1,6%. ne govore o broju noćenja što je jedino relevantno. nisu bog zna što uložili u pripremu sezone jer očekuju privatizaciju i uhljebljenje kod novih vlasnika. zato im rezultat mizeran.nije povećanje prihoda rezultat poboljšanja organizacije poslovanja.balija je naspram miša bezveznjak.
sve to je bez veze jer uskoro dolazi novi vlasnik sa investicijama pa cemo onda vidjeti rezultate
novi vlasnik dolazi, ali…… neće kupiti a da prije ne provede dubinsko snimanje poslovanja. tvrditi da je nešto što govori o poslovanju bez veze je totalno nepoznavanje materije. mene ne interesira buduće poslovanje novog vlasnika.interesira me može biti postignuta cijena u privatizaciji.samo boljim poslovanjem može se postići viša cijena.
nisam sklon preveliku težinu davati nećemu što će najvjerojatnije ako kupi ozbiljan novac biti poravnato sa bagerom i deponirano,samo vjerojatno ne sve odjednom već hotel po hotel.
potencijal te lokacije je takav da je to dugoročno najbolji izbor.
šanse da kupi neki nazovi kupac koji nema za uložiti brdo love su zanemarive.
probudio se ozbiljan novac i sa zapada tako da i istok mora “štrikati”.
da je ovdje bila sposobna uprava kao na himr mogli su biti i u boljoj poziciji i sa još manje potrebe od himr za privatizacijom.
od himr koji ju niti netreba jer je sam dignuo 60% kapaciteta na 4*.
svo to više nije važno jer svakog trena očekuje se nastavak natječaja.
ako su rusima kupari bili ok netreba biti jako pametan da se zaključi da im je uvala lapad šlag na tortu,ostaje da vidimo rasplet bitke istok-zapad.
očekujem da poslije toga ide nova valuacija turističkog biznisa i nekretnina(hotela) na jadranu.
ove godine još više vode ide na mlin hr turizmu i to kao nikad do sada.
booking u njemačkoj = + 20%
pametnom dosta.
na mediteranu ostali samo španjolska,italija i hrvatska.
deseci mil turista iz egipta,turske i grčke moraju izabrati jednu od tri navadene.
vrlo izgledna najbolja berba u zadnjih nekoliko desetljeća.
možda i griješim,nebi bilo …
A to da se nastavak Star wars snima u Dubrovniku još je veči šlag na torti, ako još neko slučajno nije znao za Dubrovnik u svijetu, sad če znati…
Ako sagledamo cjelokupnu situaciju na petogodišnjoj razini (2011-2016) sa aspekta momentuma tj. atraktivnosti Hrvatske te omjera ponude i potražnje ova godina je eruptivna za ulagače a potencijalni prodavači mogli bi trljati ruke od postignutih cijena. Manje više posložile su se karte određenim spletom okolnosti te su početne cijene kako za HIMR tako i za HMST više nego korektne naročito ukoliko se uspoređuju sa prodajom hotela u inozemstvu. Što je najvažnije u kupoprodaji, naravno novac a njega ima kao nikad do sad kod stranih ulagača a bome se gomila i kod domaćih kompanija. Suma sumarum, prodaja na razinama 4xx u ovom trenutku mi je realna i ostvariva.
A to da se nastavak Star wars snima u Dubrovniku još je veči šlag na torti, ako još neko slučajno nije znao za Dubrovnik u svijetu, sad če znati…
realno nema nitko tko si dubrovnik može priuštiti da za njega do sada nije čuo.
nema suvišne reklame,svaka je dobrodošla a pogotovo tako velika i besplatna +biće i dodatne zarade na snimanju zar ne?
a dugo će godina nakon toga dolaziti deseci tisuća turista gledati gdje se je snimalo.
svako snimanje povećava vjerojatnost novih snimanja
perpetuum mobile
to će biti taj dan
lezi pod palmu i uživaj…
novi vlasnik dolazi, ali…… neće kupiti a da prije ne provede dubinsko snimanje poslovanja. tvrditi da je nešto što govori o poslovanju bez veze je totalno nepoznavanje materije. mene ne interesira buduće poslovanje novog vlasnika.interesira me može biti postignuta cijena u privatizaciji.samo boljim poslovanjem može se postići viša cijena.
mislim da u natječaju mogu sudjelovati samo oni koji su već otkupili dokumentaciju i poslali pismo namjere. to je bilo davno.
…Kako smo napomenuli, interes postoji i za preuzimanje turističkog portfelja, ali s obzirom na to da su mirovinci ipak veliki igrači, trebao bi im se ponuditi svojevrstan holding nekoliko hotelskih kuća koje država ima u svojem vlasništvu.
Eto sad žele kupiti sve što se nudi,ne pita se za cijenu….na kraju bi se ovo moglo prodavati i iznad procijenjene cijene!?