Jedno od većih hotelskih poduzeća u kojem je država još uvijek većinski vlasnik.
Solidni poslovni rezultati,rastući prihodi i profitabilno poslovanje.
Investitori očekuju privatizaciju u tekućoj godini.
HMAM su sad tek oko nominalne vrijednosti-200kn.
dovoljno je usporediti HMAM s ostalim turističkim dionicama i odgovor se nameće sam od sebe smiley2
moja predviđanja su-RAST
Prenešeno sa druge teme pod gotvo istim nazivom (da nam se ista diskusija ne duplira):
14.02.2006. 11:59, Loco:
zna li možda netko što se dešava sa HMAM!
Do 11:50 prodano 4.380 kom , od 182,90 kn na 200
14.02.2006. 12:04, Gazda:
dovoljno je usporediti HMAM s ostalim turističkim dionicama i odgovor se nameće sam od sebe
moja predviđanja su-RAST
Drugu temu ću obrisati. Inače možete koristiti naš pretraživač u lijevom gornjem stupcu za traženje tema na forumu
realno je u ovoj godini očekivati prodaju te turističke tvrtke.interesa za nju ne manjka-makarska rivijera je vrlo atraktivna,a i samoj tvrtci se povećavaju prihodi i dobit. samu cijenu teško je procijeniti,ali bi trebala biti osjetno veća od trenutne,ali tržište će pokazati svoje.
koliko ce biti cijena kad ce doci do privatizacije? Sta mislite?
ako usporedimo recimo HMAM sa sličnim tvrtkama-npr.makarski hoteli Brela koji također imaju nominalnu vrijednost 200kn po dionici i imaju slične prihode kao i HMAM i trguju se oko 250kn-mislim da je realno i HMAM očekivati na tim razinama kroz neko vrijeme
Morate uzeti u obzir ako usporedjujete Brela sa Makarskom da su pokazatelji Brela jako poboljsani prodajom nekretnina, slicno kao i Zlar-a prije dvije godine.
Naravno i jedno i drugo i trece ima potencijal, prije svega zbog polozaja, ali cini mi se da bi ipak vise prostora za rast ostavio neprivatizirani hotel, od hotela koji je u Andabakinom carstvu.
Sve mi se vise cini da Jako nikad nece prodati HRBL, ZLAR i druge, nego ce prodati cjelu svoju firmu koja je vecinski vlasnik tih hotela.
U tom slucaju mali dionicari ne bi imali nista od nekakvog stranog kupca (kratkorocno), jer ne bi bilo javne ponude.
Dugorocno, bi sve to trebale biti vise nego dobre investicije.
HMAM su sad već na 220kn i interes za nju je izražen još uvijek uz današnji više nego solidan promet[smiley2]
dali bi ta dionica mogla ponoviti rast sunčanoga hvara u kratrkom roku mislim , ima netko TA.
Interesira me mišljenje, perspektiva i uskoro moguća privatizacija HMAM. Da li netko ima neke informacije u vezi hotela i trenutne situacije?
Hvala!
ULAGANJA U HOTELSKU PONUDU POPUNILA TURISTIČKE CENTRE I U RUJNU
S lijepim vremenom i boljom ponudom posezona pokazuje najbolje lice
Hotelijeri su spustili cijene 15 do 30 posto, cvate kongresni turizam, goste i dalje očekuju brojne gastronomske i zabavljačke akcije pa analitičari očekuju do sedam posto bolje rezultate
U Generalturistu su zadovoljni posezonom, a Jelena Nikolić, stručna suradnica za odnose s javnošću, veli kako su dosadašnji pokazatelji bolji za 30 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Njihove akcijske ponude za posezonu donose 10 do 20 posto sniženja u odnosu na redovne cijene, a najtraženije su im destinacije Opatija, Krk i Crikvenica, potom Makarska rivijera i Dubrovnik.
I na Makarskoj rivijeri nastavljaju se pozitivni trendovi nakon rekordne sezone. Primjerice, u hotelima Meteor i Dalmacija, nije lako pronaći sobu do konca listopada. U posezoni se ondje dolaze zgrijati Norvežani i Englezi, a ponešto je i Nijemaca. Prema riječima Tončija Andrijaševića, direktora prodaje i marketinga u Hotelima Makarska d.d., posezona će im biti u plusu 4 do 5 posto.
Prema riječima Tončija Lalića, direktora TZ Makarske, završno s kolovozom izbrojali su 565.000 noćenja, što je pet posto više nego lani. Makarska ne oskudijeva s turistima niti u rujnu – proteklog su utorka izbrojali 3300 noćenja što je šest do sedam posto više nego lani. Uspješnoj posezoni u Makarskoj doprinijele su i razne kulturno zabavne manifestacije po kojima je i u predsezoni i sezoni, poznata jedna od najatraktivnijih hrvatskih turističkih destinacija.
“Trodnevnu manifestaciju Pozdrav ljetu, uz bogat program organiziramo u lipnju, a za završetak sezone slijedi također događajima bogat program Adio ljeto. Sezona je također obilovala raznim manifestacijama poput Ribarskih noći, Ljetnog karnevala, atraktivne nogometne utakmice Mršavi i Debeli, brojnim koncertima… Ova je godina u znaku proslave 100 godina turizma u Makarskoj pa će 29. rujna će biti upriličena velika fešta s dodjelom priznanja najuspješnijim turističkim subjektima, okrugli stol o analizi turizma, koncerti…”, najavljuje Lalić.